Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: TAHOE vs TRAILBLAZER vs EXPEDITION
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic > Kupujemy samochód eksploatacyjny
andrzejbadgirl
cześć

zdecydowałem się na zakup jednego z w.w aut ze względu na wielkość i miłość do oldschool V8. Potrzebuje dużego pancernego auta z automatem do wycieczek w góry w zimę z ogromną ilością tobołków i psami. Zaczynam oglądać te wozy dopiero wic może jest ktoś na tyle obeznany, żeby podpowiedzieć na co zwracać uwagę i jakie są plusy i minusy każdego z nich. Aha. LPG będzie.

pozdr
Maciek1234
jeśli chcesz kupić auto ze względu na wielkość i miłość do oldschool V8 to musisz odrzucić Cheviego Trailblazera. Raz, że ma silnik R6, dwa, że nie pomieści ogromnej ilości tobołków i psów.

Jeśli pozostałe auta są w budżecie Trailblazera, czyli 20-25k, to jeśli auto ma zdrową ramę i nadwozie, to stan pozostałych podzespołów jest bez znaczenia. Części do amerykańców jest sporo, są łatwo dostępne i niedrogie (jak miałem swojego Jeepa V8 to korzystałem z evaria.pl - ogólne części naprawdę są tanie i szybko dostępne).

Jeśli nie jesteś mechanikiem, to szybko znajdź jakiegoś, bo stare amerykańce, intensywnie używane często wymagają drobnych napraw.

Ford Expedition to bliźniak Lincolna Navigatora - ich jest znacznie więcej na rynku, coś można wybrać. Natomiast Chevy Tahoe to bliźniak Cadilaca Escalada - również duży wybór.

Aha, bardzo ważna rzecz - na rynku jest zdumiewająco dużo tych aut z napędem tylko na tył. Szkoda pieniędzy na takie auto, bo utkniesz na byle piachu.

Na twoim miejscu, przymierzyłbym się do Mitsubishi Endeavor 3,8 i Isuzu Axiom 3,5. Mają duże silniki (co prawda tylko V6, ale grubo ponad 200KM), jeźdżą szybciej i lepiej niż te amerykany, o których piszesz, mają więcej miejsca w środku (amerykańce mają fatalnie skonstruowaną tylną kanapę, siedzisz bardzo nisko nad podłogą) i mają w pełni automatyczny napęd 4x4.
Tommo
Z tymi tanimi częściami, to nie jest tak kolorowo do końca. Niektóre części są drogie i poszukiwane. Mówię o chevy.
andrzejbadgirl
fakt trailblazer ma R6 4.2 - napisałem z rozpędu ;-)

z mechaniką amerykańców sobie bez problemu poradzę - miałem już ich 6 i jednego mam nadal. Z zamawianiem części także.

japonców nie chce - chce czuć real american lifestyle jak będę podjeżdzał pod maca ;-)

kordos555
Wybaczcie takie pytanie, ale sam mocno się przymierzam do dużej V8 i bardzo jestem ciekaw ile realnie palą wyżej wymienione.
Nie linczujcie, aktualnie jeżdżę V6 dla której 20l/100km jest normalnym wynikiem i po prostu zastanawiam się czy takie 5.4litra nie podbija tej wartości dwukrotnie?
Maciek1234
tu jest podobny temat.
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...138530&st=0

nie wiemy tylko, czy od stycznia zmienił ci się budżet... Jeśli nie, to proponuję Saaba 9-7X
https://www.otomoto.pl/oferta/saab-9-7x-saa...z-ID6yOLWJ.html

silnik V8, 300 koni, 30 tysiaków do negocjacji i jest to Chevy Trailblazer ze znaczkiem Saaba.
Raceboy
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-xc-90-4...r-ID6yUXp3.html znacznie lepsza konstrukcja niż wymienione.
the Hitcher
CYTAT(Maciek1234 @ Wed, 16 Aug 2017 - 09:57) *
Na twoim miejscu, przymierzyłbym się do Mitsubishi Endeavor 3,8 i Isuzu Axiom 3,5. Mają duże silniki (co prawda tylko V6, ale grubo ponad 200KM), jeźdżą szybciej i lepiej niż te amerykany, o których piszesz, mają więcej miejsca w środku


Jaaaasne....

Tahoe i podobne są ogromne w środku. Jeżdzą tez nie najgorzej. Ok, Volvo XC 90 to niezły konkurent ale polecać to co powyżej jak ktoś chce wielkiego amerykańskiego suva .....
Spalanie miasto 25 na pewno raczej do 30, trasa 15-20 i lpg łykają bez problemu

Z resztą, jak chcesz dużego suva to jeszcze Suburban i GMC Yukon XL - te są największe od GMa
Tommo
Excursion bije wszystkich. Wielka locha na którą trzeba mieć już prawko c.
kwaszak
CYTAT(Tommo @ Thu, 17 Aug 2017 - 15:31) *
Excursion bije wszystkich. Wielka locha na którą trzeba mieć już prawko c.


i 6.8 V10 biggrin.gif
andrzejbadgirl
panowie.tylko amerykanskie wozy! ;-) żadnych saabów itp - nawet jak jest to samo to musi być ameryka na znaczku a nie saab :/

przejechałem się YUKONEM 1997. faaaaajny wóz. Naprawdę fajny Do tego piękna oldschoolowa buda smile.gif Zastanawia mnie tylko jedno - jak z trwałością napęu 4x4 w tych autach? Czy można te 4WD zapiać np w zime na prawie suchej ale lekko śliskiej miejscami nawierzchni i popylać normalnie? Czy trzeba zostać przy 4wd auto? Zawsze miałem 4x4 stałe i jakoś te dołączane do mnie nie przemawiają....
K@rol
A Ford F150?

Kompletnie nie znam sie na autach z USA, moj znajomy holender mial takie cos w LPG, bulgotal przeokrutnie, czerwony w bezowej skorze, ogromny pickup - bardziej amerykansko sie chyba nie da.
Toboly na pake i jazda,chociaz nie wiem czy przyjemna, jedzilem troche Navara D40 i wyleczylem sie z tego typu aut wink.gif
andrzejbadgirl
pickupa wykluczyłem na początku w sumie bo jeśli pies miałby jechać w kabinie to z tyłu jest mało miejsca dla niego. Jeśli na pace to musiałą by być zabudowa a to już wygląda nie fajnie.
mark2222
Aspen, Escalade, Navigator, Durango tam też są duże V8
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.