Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jaki przeplyw powietrza w V8 Audi S8 D2, S6 PLUS
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
L5turbo
Witam. Mam ostatnio problem z niedostatkiem mocy w zakresie 6-7 tys obr. Dół wydaje sie ok.

Na vagu pokazuje max okolo 210-215g/s. Czy to troszke nie za malo? Juz ponizej 6 tys tyle uzyskuje i nie wzrasta. Ile powinienem sie spodziewac?

Sprawdzilem afr i na pelnym bucie mam okolo 11 caly czas do odcinki.
volski1
S6 c5 ank 265g/s, na hamowni 334km. wink.gif
L5turbo
Na vagu zauwazylem, ze na niskich biegach, na chwile przeplyw idzie pod 260 i ma buta, po czym spada do 210 i slabnie.
Rozebralem dolot i byll slychac, ze zmienia sie praca silnika, inny dzwiek zasysania. Obejzalem jeszcze raz gruszke od skracania dolotu. I skubana przy przygazowce prawidlowo skracala dolot, jednak jak przytrzymalem na pelnym gazie to po chwili odpuszczala. Miala malutka nieszczelnosc i trzymala, az skonczylo sie podcisnienie.

Teraz bryka idzie prawidlowo smile.gif dorazna naprawa gruszki. Trzeba nowej poszukac.
marszall
Wow nie wiedzialem ze krotki dolot tyle wiecej powietrza zaciagnie przy wyzszych RPM.
Linarr
mi z niesprawnymi klapkami w kolektorze wypluło 250km biggrin.gif
marszall
Ciekawe ile by takiego 2.0 16v odetkalo? Moze i z 20km
RasPL
Te klapy nie tylko zmieniają długość ale ta dłuższa część dolotu jest restrykcją.

W 16V licz na 5KM.
marszall
Wsumie i walki pewno inaczej poustawiane
DeS
CYTAT(L5turbo @ Mon, 14 Aug 2017 - 09:35) *
Teraz bryka idzie prawidlowo smile.gif dorazna naprawa gruszki. Trzeba nowej poszukac.

Jeszcze niedawno były dostępne nowe w ASO, tylko, że z tempomatu wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.