Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Nissan 370z NISMO PROJECT TT by Kacper
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Casper_Z34
Cześć wszystkim nazywam się Kacper jestem posiadaczem Nissana 370z, który w roku 2017 zaczyna przechodzić zmiany wizualne oraz mechaniczne.
Z tych drugich bardziej się cieszę. Cały projekt zaczyna się składać u Jakuba w Coobcio Garage tego pana i warsztatu nie trzeba przedstawiać - Sensei Zetorów.
Wszelkie potrzebne części zbierałem przez pół roku rynek Japoński, USA oraz Polski - Podziękowania dla firmy TOMSON oraz FMIC.







------> Projekt w trakcie składania. <-------

Specyfikacja, która zagości pod maska, w środku i pod samochodem:

Model: Nissan 370z rok 2009 Manual

Zmiany wizualne BODY KIT:
- Przedni zderzak Nismo 15+
- Tylny zderzak Nismo 15+
- Felgi zapadnie decyzja na dniach
- Spoiler Nismo 13+

Środek:
- Seria

Silnik:
- Blok silnika seria

Zmiany mechaniczne TURBO RAZY DWA:
- 2x Garrett GT2860RS
- 2x Kolektor Wydechowy GTM
- 2x Intercooler FMIC
- 2x Downpipe 3" FMIC
- 2x BlowOff ProPerfect TYP I
- Pompa paliwa DeatschWerks DW300 320lph
- 6x Wtryskiwacz BOSCH 660cc
- Spacer Oil Pan Z1motorsports
- Orurowanie pomiędzy Intercoolerem a przepustnicami rozmiar hmm?
- Orurowanie pomiedzy Intercoolerem a turbinami rozmiar hmm?
- Filtry Powietrza K&N 2.5"
- Końcówki, przejściówki i inne małe duperele od FMIC smile.gif

Układ chłodzenia:
- Zimniejszy termostat Mishimoto 68*
- Programowa zmiana zarządzaniem wentylatorów
- 30 rzędowa chłodnica oleju FMIC + podstawka Mocala z Termostatem

Układ Wydechowy:
- Wydech na klapkach dylemat 1. downpipe 3" i później do końca 3" 2. downpipe 3" i później do końca 2.75"

Elektronika:
- Wszystko wystrojone na seryjnym ECU w czasie rzeczywistym z opcją wyboru mapy
- Boost kontroler GREDDY PROFEC
- AEM Afr z sondą
- Turbo Timer HKS
- Boost AEM

Układ napędowy:
- Sprzęgło Xtreme KNI25688-1B Stage 2+ Heavy Duty Sprung Ceramic z kołem zamachowym
- Opony z tyłu trzeba będzie czegoś poszukać musi kleić

Zawieszenie:
- Gwint D2 Racing całość na McPhersonie
- Seryjne wachacze tył zastapione nowymi by SilverProject

Tyle gratów jest zakupionych.

zaznaczam inaczej bym nie wjechał

Gdy samochód czekał w kolejce do Coobcia postanowiłem mu trochę pomoc i rozebrać jakąś część w celu łatwiejszego wyjęcia silnika zaoszczędzenia czasu.
Przy okazji została cofnięta chłodnica wspomagania. Teraz wszystko w rękach Jakuba wierze w to ze coś będzie dodawał jak maja się prace i na jakim są etapie wink.gif pozdro
siewcu
Uważaj na te wahacze z tyłu...
Casper_Z34
CYTAT(siewcu @ Wed, 02 Aug 2017 - 20:04) *
Uważaj na te wahacze z tyłu...


Może coś więcej byś powiedziałem na ich temat?? Dlaczego mam uważać?? I na co mam uważać??
m6nj
Bo pękają.
siewcu
1) zmniejsz czcionkę, bo to nie wygląda zbyt miło
2) jw, jakościowo tandeta - popytaj użytkowników np na FB na grupie turbokillers
m6nj
Nie chce hejtować ale niestety jak wszystko z silver project..
kaziu1985pn
Dobrze że w ogóle pasowały bo z tym tez różnie bywa smile.gif
Casper_Z34
Zobaczymy jak to będzie na chwile obecna jeździłem na tym i wszystko było w porządku.
siewcu
No ja widziałem kiedyś camber plate'y ich roboty. Po dobrym dobiciu się "lekko" wygięły... Ja bym się cieszył na miejscu właściciela, że nie skończyło się to dobrym dzwonem. Także Tobie dobrze radzę, wsadź tam lepiej serię.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.