Cześć wszystkim nazywam się Kacper jestem posiadaczem Nissana 370z, który w roku 2017 zaczyna przechodzić zmiany wizualne oraz mechaniczne.
Z tych drugich bardziej się cieszę. Cały projekt zaczyna się składać u Jakuba w Coobcio Garage tego pana i warsztatu nie trzeba przedstawiać - Sensei Zetorów.
Wszelkie potrzebne części zbierałem przez pół roku rynek Japoński, USA oraz Polski - Podziękowania dla firmy TOMSON oraz FMIC.
------> Projekt w trakcie składania. <-------
Specyfikacja, która zagości pod maska, w środku i pod samochodem:
Model: Nissan 370z rok 2009 Manual
Zmiany wizualne BODY KIT:
- Przedni zderzak Nismo 15+
- Tylny zderzak Nismo 15+
- Felgi zapadnie decyzja na dniach
- Spoiler Nismo 13+
Środek:
- Seria
Silnik:
- Blok silnika seria
Zmiany mechaniczne TURBO RAZY DWA:
- 2x Garrett GT2860RS
- 2x Kolektor Wydechowy GTM
- 2x Intercooler FMIC
- 2x Downpipe 3" FMIC
- 2x BlowOff ProPerfect TYP I
- Pompa paliwa DeatschWerks DW300 320lph
- 6x Wtryskiwacz BOSCH 660cc
- Spacer Oil Pan Z1motorsports
- Orurowanie pomiędzy Intercoolerem a przepustnicami rozmiar hmm?
- Orurowanie pomiedzy Intercoolerem a turbinami rozmiar hmm?
- Filtry Powietrza K&N 2.5"
- Końcówki, przejściówki i inne małe duperele od FMIC
Układ chłodzenia:
- Zimniejszy termostat Mishimoto 68*
- Programowa zmiana zarządzaniem wentylatorów
- 30 rzędowa chłodnica oleju FMIC + podstawka Mocala z Termostatem
Układ Wydechowy:
- Wydech na klapkach dylemat 1. downpipe 3" i później do końca 3" 2. downpipe 3" i później do końca 2.75"
Elektronika:
- Wszystko wystrojone na seryjnym ECU w czasie rzeczywistym z opcją wyboru mapy
- Boost kontroler GREDDY PROFEC
- AEM Afr z sondą
- Turbo Timer HKS
- Boost AEM
Układ napędowy:
- Sprzęgło Xtreme KNI25688-1B Stage 2+ Heavy Duty Sprung Ceramic z kołem zamachowym
- Opony z tyłu trzeba będzie czegoś poszukać musi kleić
Zawieszenie:
- Gwint D2 Racing całość na McPhersonie
- Seryjne wachacze tył zastapione nowymi by SilverProject
Tyle gratów jest zakupionych.
zaznaczam inaczej bym nie wjechał
Gdy samochód czekał w kolejce do Coobcia postanowiłem mu trochę pomoc i rozebrać jakąś część w celu łatwiejszego wyjęcia silnika zaoszczędzenia czasu.
Przy okazji została cofnięta chłodnica wspomagania. Teraz wszystko w rękach Jakuba wierze w to ze coś będzie dodawał jak maja się prace i na jakim są etapie pozdro