Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Hyundai i30 N
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
error.
Hyundai planuje podgryźć Golfa GTI. Nowa broń Koreańczyków to hothatch na bazie i30. Doładowane benzynowe 2 litry, 250KM lub 275KM w pakiecie performance. Dostępny tylko z ręczną, 6-stopniową skrzynią biegów i LSD.

Jak dla mnie z wyglądu peterda. smile.gif Coś pomiędzy Focusem, Golfem, a KIA GT. Jest klimat WRC. wink.gif Niczego nie udaje, prosty klasyczny hatch. Czy ugryzie kogoś jeszcze poza Golfem? Myślę, a raczej liczę bardzo na to, że poustawia troszeczkę towarzystwo w klasie. smile.gif
Jednak cena może ostudzić zapał potencjalnych nabywców. Prawdopodobnie okolice 130k na start.




andorDrakon
Pojawił się cennik na stronie Hyundai.
W Polsce od 119 000 zł za 'biedną' wersję (w innych krajach takiej opcji nie ma)
129 000 za podstawową i 144 900 (!!!) za N.
W Niemczech wersja N jest tańsza o 10 000 w przeliczeniu z EUR na PLN.

Trochę drogo, Focus i Golf wychodzi taniej.
lagadula
Po konfiguracji Performance na stronie DE, dołożyłem dwa pakiety, rozpórkę z tyłu, wyszło 144.900 PLN biggrin.gif

Jestem ciekaw co będzie w serii w PL, biorę mocno pod uwagę i30n jako alternatywę dla Stingera. Kwestia rabatu.
andorDrakon
To nadal nie zmienia faktu, że wersja N (tak samo wyposażona) jest w Polsce droższa o 10k. Dlaczego?

CYTAT(lagadula @ Fri, 10 Nov 2017 - 08:13) *
Po konfiguracji Performance na stronie DE, dołożyłem dwa pakiety, rozpórkę z tyłu, wyszło 144.900 PLN biggrin.gif

Jestem ciekaw co będzie w serii w PL, biorę mocno pod uwagę i30n jako alternatywę dla Stingera. Kwestia rabatu.


Na stronie hyundaia jest juz specyfikacja z wyposażeniem (.pdf)
Type-R
Pytanie czy (i jak) to się będzie rabatować.....
lagadula
3 - 5 % w tym roku, w 2018 może więcej
pawel934
Czy to auto na pewno ma szperę?

Tutaj: http://m.auto-swiat.pl/wiadomosci,kxr56w#fp=as piszą, że jest szpera elektroniczna (czyli za przeproszeniem gówno, a nie szpera).
lagadula
Ale przecież wielu producentów używa E-LSD, Renault w RS, Mercedes w AMG. To nie jest taka szpera jak Ci się wydaje, hamująca koła przez ESP.

Edit:

pawel934
CYTAT(lagadula @ Fri, 10 Nov 2017 - 17:40) *
Ale przecież wielu producentów używa E-LSD, Renault w RS, Mercedes w AMG. To nie jest taka szpera jak Ci się wydaje, hamująca koła przez ESP.
[...]


Poratujesz jakimś linkiem ze szczegółami, jak jest to rozwiązane? Zawsze myślałem, że to chodzi właśnie o rozwiązanie hamowania kół jak w ESP i że to jeden wielki pic na wodę. Mea culpa.
Honada
Bo większość "pismaków" nie odróżnia elektronicznej szpery (ESP) od elektronicznie sterowanej szpery (E-LSD) i wprowadzają non stop w błąd czytelników. E-LSD ma Cupra, a taki Golf R ma tylko pseudo-szepere ma bazie ESP.
hubi91
CYTAT(Honada @ Fri, 10 Nov 2017 - 19:19) *
Bo większość "pismaków" nie odróżnia elektronicznej szpery (ESP) od elektronicznie sterowanej szpery (E-LSD) i wprowadzają non stop w błąd czytelników. E-LSD ma Cupra, a taki Golf R ma tylko pseudo-szepere ma bazie ESP.

no ale golf r ma jeszcze 4motion, więc sobie mogli na to pozwolić (więc i tak ma napęd na co najmniej 2 koła (jak napęd zepnie)) gorzej jak jest rwd/fwd z tylko esp, wtedy jest tylko smutek i rozpacz...
exocet
Reno RS ma torsena, a nie elsd
Honada
CYTAT(hubi91 @ Fri, 10 Nov 2017 - 20:44) *
no ale golf r ma jeszcze 4motion, więc sobie mogli na to pozwolić (więc i tak ma napęd na co najmniej 2 koła (jak napęd zepnie)) gorzej jak jest rwd/fwd z tylko esp, wtedy jest tylko smutek i rozpacz...

Chodzi o to, że w wielu testach masz napisane , że Golf R ma szpere...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.