Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Puchar Polski w Wyścigach Równoległych (1/4 mili) 5-6 sierpień Wilcze Laski
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Zloty, zawody, imprezy
yogibaboo
Zapraszamy Was na III Rundę Pucharu Polski, która odbędzie się 5-6 sierpnia na Lotnisku w Wilczych Laskach.
Tradycyjnie możecie liczyć na najlepszy pomiar DHRA, duuuużą liczbę przejazdów, najlepszych prowadzących Patryka Mikiciuka I słynnego Dawida Pietrzaka ( Yapko)
Jutro rozpoczynamy rejestrację !
Ten, kto formularz może już przesyłać na :
puchar@pro-race.pl

Lub też pobrać z naszej strony :
wst@net.pl

Program i szczegółowy plan imprezy w czwartek !

Tradycyjnie wjazd 150 zyla , mechanik ( 1 osoba towrzysząca ) gratis i 1 posiłek dla kierowcy
Zapraszamy !
olozwirski
Z tego co wiem to KoP też ma być w tym samym terminie?
WojtekB
Dokładnie 6 sierpnia Dajtki...
bolus1
na dajtkach chyba lepsza trakcja, ale z tego co widać organizacja kijowa :> poczekamy na listę zawodników
lukfk
Nie dość że ogólnie w tym sezonie jest jakaś lipa z frekwencją to jak będziecie robić zawody w tych samych terminach to będzie 30 zawodników na impreze i po 2 auta w klasie :-)
WojtekB
Terminarze były ustalone jeszcze przed sezonem i w tym wypadku akurat Puchar Polski troche wszedł z butami w termin wcześniej zaklepany przez KoP. Wg mnie troche to nie fair właśnie ze względu na tą słabą frekwencje.
Nie faworyzuje żadnego z cykli wyścigów bo nie jeżdże po to żeby bić mega rekordy i zgarniać puchary. Pomiar raz lepszy, raz gorszy ale adrenalina i fun takie same i pozwalają wyłonić szybsze auta w obydwu przypadkach.
wojtasxxx
Nom trochę przykra sprawa że terminy się pokrywają
Rozwiązaniem jest aby zawody w Wilczych się odbyły tylko w sobotę (ewentualnie w niedziele same wolne przejazdy)
Dlaczego Wilcze w sobotę? ponieważ Olsztyn był dużo wcześniej zgłoszony

Przy tym założeniu da się zaliczyć dwie imprezy.
A tak trzeba będzie wybrać. Tym bardziej że nawierzchnia w Wilczych do najlepszych nie należy za to organizacja w Olsztynie nie jest na najwyższym poziomie (z tego co wyczytałem na forum)

Niestety ominęło mnie większość imprez w tym roku bo autko nie gotowe, a tu auto będzie gotowe i imprezy się skonczą albo trzeba będzie wybierać sad.gif
yogibaboo
Niestety tak wyszło, szukaliśmy innych możliwości. Niestety mamy podpisane umowy z obsługującymi nas podmiotami i to był jedyny wolny termin gdzie lotnisko i reszta mogły się zgrać . Odwołanie rundy też nie wchodzi w grę ze względu na umowy i inne formalne rzeczy. Przetnę wszystkie spekulacje i powiem , że Puchar odbędzie się trybem jaki odbywał się do tej pory. Niestety wiele niezależnych czynników sprawiło, że jako organizator poraz pierwszy od 9 lat musiałem podjąć taką decyzję.
olozwirski
Ja i inni odwiedzają oba cykle, robienie zawodów w tym samym czasie najoględniej mówiąc to zły wybór.
Już jak się wstrzelacie w ten sam weekend to może jedni w sobotę a drudzy w niedziele?

yogibaboo


Jeśli chodzi o trakcję, to będzie wysprzątane i start jest z lepszej części toru ( kilka rekordów padło z tej części )

Plan Imprezy:
Sobota:
12.00 - 20.00 Badania kontrolne
11.50 - Odprawa zawodników 1
12.30 - 15.00 Eliminacje część I ( wg planu reg uzup)
12.15 - odprawa kierowców public race
12.30 - 17.30 Public race
15.10 wyniki 1 część eliminacji
15.15 - 18.00 Eliminacje część druga
16.45 - 17.15 Eliminacje pro ET
18.10 Wyniki Eliminacji
18.10-18.30 przerwa techniczna
18.30 - 19.30 Saturday super final (samochody/motocykle)
19.30.-20.00 pro ET finał
20.30 rozdanie pucharów saturday cup i pro ET
Niedziela :
9.00 - 12.00 Badanie Kontrolne
9.30 - Odprawa zawodników
9.45- 13.45 Eliminacje część 3 ( wg planu)
13.45 Ogłoszenie wyników
13.55 odprawa zawodników przed finałami
14.10 - 16.30 półfinały finały
16.45 ogłoszenie wyników
17.00 rozdanie pucharów
zapraszamy do rejstracji :
link do formularza :
http://coda-art.pl/form/form_pl2.docx
Udział w zawodach Puchar Polski
150 zł ( osoba towarzysząca gratis + 1 posiłek dla kierowcy)
specu
Dlaczego nie może być tylko w sobote? Wilk wtedy syty i owca cała.
yogibaboo
Cztery posty wyżej tłumaczyłem Michale. Umowy i dostępność wszystkiego w jednym czasie.
yogibaboo
Drodzy zawodnicy. W sobotę 5 sierpnia rozegramy pilotażowo klasę pro ET dla 16 chętnych.
Co to jest pro ET, najkrócej mówiąc zawodnik deklaruje czas w jakim pokona 1/4 mili. Wygrywa ten który jest najbliżej swojego deklarowanego czasu. Jeśli czas przejazdu będzie niższy od deklarowanego, zawodnik przegrywa . W finałach zawodnicy jada systemem pucharowym i są puszczani z handycup'em .
To znaczy , że zawodnik szybszy rusza po zawodniku wolniejszym o różnicę deklarowanego czasu a wygrywa pierwszy na mecie. Oczywiście nie może przekroczyć deklarowanego czasu. Generalnie auta muszą spełniać wymagania techniczne street lub profi.
Ta forma zawodów ogólnie skierowana jest do zawodników, którzy osiągnęli już jakieś nieprzekraczalne granice swoich pojazdów i dla tych których taka zabawa po prostu kręci.
Dlatego tym razem pilotażowo i zupełnie dla zabawy w sobotę 5 sierpnia spróbujemy w naszym Pucharze tej formy rywalizacji !
tom cio
Witam, czy jest mozliwosc zapisow i platnosci na bramie wjazdowej? Czy tylko wczesniejsza rejestracja i platnosc z gory? Gdyby nie awaria auta to nawet bym nie pytal, ale nie mam pewnosci ze wyrobie sie ze wszystkim na zawody.
yogibaboo
Najlepsza opcja dla ciebie, to rejestracja i płatność na miejscu
tom cio
Tak tez zrobie, dzieki za odpowiedz.
civick20
pytanie z innej beczki, dlaczego crx fwd 1.6 jezdził w klasie street junior? w regulaminie jasno jest napisane :

JUNIOR STREET pojazdy bez doładowania z napędem na przednią oś
do 1550cm3(FWD NA) i samochody napędzane na tylną oś do 1600cm3
(RWD NA)

ktoś to sprawdza wogóle? ewidentne oszustwo przez zawodnika.
pinin
CYTAT(civick20 @ Mon, 07 Aug 2017 - 11:07) *
pytanie z innej beczki, dlaczego crx fwd 1.6 jezdził w klasie street junior? w regulaminie jasno jest napisane :

JUNIOR STREET pojazdy bez doładowania z napędem na przednią oś
do 1550cm3(FWD NA) i samochody napędzane na tylną oś do 1600cm3
(RWD NA)

ktoś to sprawdza wogóle? ewidentne oszustwo przez zawodnika.


Już tłumaczę:
Moja wina - bezsprzecznie. Przeoczenie, zmęczenie, nie wiem jak mam to jeszcze wytłumaczyć. Nawał badań w jednym czasie (zawodnicy sami widzieli co się działo), skutecznie potrafi człowieka zakręcić, a starałem się w tym dniu ograniczyć badania do absolutnego minimum względów bezpieczeństwa, aby mogli jeździć jak najwięcej.

Jednakże! Istnieje taka fajna rzecz: protest. Zawsze można złożyć protest, a przed protestem porozmawiać z danym zawodnikiem o przeniesieniu. To nie jest żadne kombinowanie, a jeśli regulamin mówi jasno, to proszę o informację i wtedy się zastanowimy jak sprawę rozwiązać.
Tak jak i ja staram się tłumaczyć zawodnikom podczas badań co mają zrobić i, przede wszystkim, dlaczego. Kierowcy, którzy znają mnie od 10 lat doskonale wiedzą, że zawsze można ze mną pogadać merytorycznie i bez złości załatwić problem.

Co do słowa oszustwo, to nie używał bym go tutaj. Sami zawodnicy przyznają, że regulaminów nie czytają, więc to mogło być spowodowane brakiem wiedzy.
civick20
wiadomo ze mozna bylo protestowac ale zauważyłem to dopiero nprzy rozdaniu pucharów, ale myśle ze zawody na takim poziomie to jakis porzadek powinien być też mogłem sie zapisać swoim civic'em 2.0 w street junior wink.gif ale podchodze do tego uczciwie.
civick20
może oszustwo nie ale nieuczciwośc zawodnika.
dany_47
Na fejsie KoP organizatorzy kusili łatwością zdobycia pucharu bo było sporo klas gdzie tylko 1 czy 2 auta się zgłosiły..
Nauczka na przyszłość żeby nie robić 2 imprez w tym samym terminie smile.gif
pinin
CYTAT(civick20 @ Mon, 07 Aug 2017 - 19:47) *
wiadomo ze mozna bylo protestowac ale zauważyłem to dopiero nprzy rozdaniu pucharów, ale myśle ze zawody na takim poziomie to jakis porzadek powinien być też mogłem sie zapisać swoim civic'em 2.0 w street junior wink.gif ale podchodze do tego uczciwie.


Wiesz, po swoim przykładzie widzisz, że z regulaminem jest krucho - sam nie miałeś oil catch tanka, mimo, że w regulaminie jest wymagany.
Co innego jest crx z D serią, a co innego k seria - gdzie na pierwszy rzut oka widać co i jak.
Ale jak już pisałem - moja wina. Choć chciałbym, żeby przeoczenia, jeśli się zdarzą (a zawsze coś jest do poprawy, bo nie myli się tylko ten, kto nic nie robi) wychwytywali sami zawodnicy i zgłaszali. Nie jest to "donoszenie" czy jakiekolwiek inne "społkowanie", a podnoszenie poziomu i jakości zawodów.

Więc jeszcze raz: Przepraszam.
dippaolo
A ja zadam standardowe pytanie rolleyes.gif Kiedy wyniki z finałów? cool.gif
ziombel
Tez.mnie.to.interesuje.mialy byc wczoraj wieczorem
Pleśniak
http://wst.net.pl/wyniki.html - wyniki z ostatniej rundy, jeśli czegoś brakuje - wiemy o tym, nasz IT master aktualizuje stronę na bieżąco, do końca dnia powinien być komplet wink.gif
matteusz
Po kliknięciu w "Junior street - klasyfikacje" pokazują się wyniki Street FWD.
Pleśniak
CYTAT(matteusz @ Thu, 10 Aug 2017 - 13:37) *
Po kliknięciu w "Junior street - klasyfikacje" pokazują się wyniki Street FWD.


Dzięki! Poprawimy.
Ricoshet
Filmik z imprezy, mam nadzieję, że na urządzeniach mobilnych również będzie chodził tongue.gif

https://www.youtube.com/watch?v=56lSQbBf6f0
specu
Szkoda , że z 5 nie ma.
yogibaboo



Link do rejestracji:
http://admin.pro-race.pl/uploads/documents...form_pl_r4.docx
ddziaduch
Ktoś coś wie na temat tego E30 które startowało w klasie Diesel AWD / RWD ? Szkoda że tematu nie ma o nim tutaj, kosiarz niezły biggrin.gif
BlueComb
Mam kilka pytań. Z czystej ciekawości, bo jeszcze długo w żadnych zawodach nie wezmę udziału :/ Mam nadzieję, że ten okres minie jak najszybciej, ale mimo wszystko:
1. Jak dużo samochodów startuje w klasach Mini?
2. Czemu w klasach Mini dla FWD jest ograniczenie pojemności akurat do 1550 ccm? Tyle dobrych silników 1600 z tego powodu idzie precz sad.gif
3. Co oznacza zapis "zakaz zmniejszania seryjnej pojemności silnika"? Nie wolno instalować silnika mniejszego niż był seryjnie, czy nie wolno przerabiać silnika, aby miał mniejszą pojemność? Ten zapis był dla mnie jednoznaczny przez długi czas pod tym drugim pojęciem, ale przecież nikt nie będzie rozbierał silnika żeby zmierzyć jego pojemność w razie kontroli.
matteusz
Ad. 2. Bo Honda wink.gif
pinin
CYTAT(BlueComb @ Sun, 10 Sep 2017 - 13:04) *
Mam kilka pytań. Z czystej ciekawości, bo jeszcze długo w żadnych zawodach nie wezmę udziału :/ Mam nadzieję, że ten okres minie jak najszybciej, ale mimo wszystko:
1. Jak dużo samochodów startuje w klasach Mini?
2. Czemu w klasach Mini dla FWD jest ograniczenie pojemności akurat do 1550 ccm? Tyle dobrych silników 1600 z tego powodu idzie precz sad.gif
3. Co oznacza zapis "zakaz zmniejszania seryjnej pojemności silnika"? Nie wolno instalować silnika mniejszego niż był seryjnie, czy nie wolno przerabiać silnika, aby miał mniejszą pojemność? Ten zapis był dla mnie jednoznaczny przez długi czas pod tym drugim pojęciem, ale przecież nikt nie będzie rozbierał silnika żeby zmierzyć jego pojemność w razie kontroli.


Ad1. Aut takich trochę jest w kraju, startuje regularnie 1-2 zawodników.
Ad2. Bo Honda smile.gif Była to dawno temu klasa stworzona dla swiftów, civiców, cento itp. Wyłączone są z nich B-serie hondowskie, tak by dać szansę silnikom z mniejszymi pojemnościami. Te dobre silniki 1600 są w klasie street FWD, gdzie spokojnie mogą się wykazać.
Ad3. Bo honda. Można by wziąć B16 i zmniejszyć pojemność, łapiąc się z klasie mini. Silnik ten ma większy potencjał, bo na starcie dało by sporą przewagę.
pinin
CYTAT(ddziaduch @ Sat, 09 Sep 2017 - 21:51) *
Ktoś coś wie na temat tego E30 które startowało w klasie Diesel AWD / RWD ? Szkoda że tematu nie ma o nim tutaj, kosiarz niezły biggrin.gif


Przepraszam, za post pod postem - to dawne e90 McGraba. Teraz lata to w lekkiej budzie.
BlueComb
CYTAT(pinin @ Sun, 10 Sep 2017 - 22:58) *
Ad3. Bo honda. Można by wziąć B16 i zmniejszyć pojemność, łapiąc się z klasie mini. Silnik ten ma większy potencjał, bo na starcie dało by sporą przewagę.

Czyli mogę wziąć nawet B16 albo K20, zrobić z niego jakimś cudem B15 albo K15 i wsio? tongue.gif Nie wolno mi wstawiać mniejszego silnika, niż był w danym aucie, tak?
pinin
CYTAT(BlueComb @ Sun, 10 Sep 2017 - 23:49) *
Czyli mogę wziąć nawet B16 albo K20, zrobić z niego jakimś cudem B15 albo K15 i wsio? tongue.gif Nie wolno mi wstawiać mniejszego silnika, niż był w danym aucie, tak?


B16 możesz zatulejować i zejść z pojemnością w dół, co pozwoliło by Ci latać w mini - i po to jest ten zapis w regulaminie. K15 nie zrobisz, za duża różnica.
Możesz wstawić jaki chcesz, ale nie możesz zmniejszyć pojemności danego silnika, by łapać się w klasie mini. Czyli nie można po prostu robić destrokerów.
HIO
CYTAT(pinin @ Sun, 10 Sep 2017 - 23:58) *
B16 możesz zatulejować i zejść z pojemnością w dół, co pozwoliło by Ci latać w mini - i po to jest ten zapis w regulaminie. K15 nie zrobisz, za duża różnica.
Możesz wstawić jaki chcesz, ale nie możesz zmniejszyć pojemności danego silnika, by łapać się w klasie mini. Czyli nie można po prostu robić destrokerów.


Jako ciekawostka:

Jednego CRX K15 Turbo zrobiono żeby zmieścić się w klasie pojemnościowej w Bonneville. No ale wiadomo że na festiwale prędkości mają inne regulaminy i inne budżety wink.gif

https://youtu.be/g48lqtaGkDA

https://youtu.be/A4AN4JJxZ0U
pinin
CYTAT(HIO @ Mon, 11 Sep 2017 - 15:42) *
Jako ciekawostka:

Jednego CRX K15 Turbo zrobiono żeby zmieścić się w klasie pojemnościowej w Bonneville. No ale wiadomo że na festiwale prędkości mają inne regulaminy i inne budżety wink.gif

https://youtu.be/g48lqtaGkDA

https://youtu.be/A4AN4JJxZ0U


Widzisz, człowiek się uczy całe życie smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.