czerniel2
Tue, 27 Jun 2017 - 15:09
Cześć
Turbina na twin scrollu, wstaje jak szalona w 2.0, pęknę kreski pokazują właściciele A45 AMG.
Czy ktoś wrzucał takie turbo do czegoś innego ? znacie może jakieś projekty gdzie wykorzystano taką turbinę ?
pzdr
jackkpl
Tue, 27 Jun 2017 - 15:49
mx5 - miata the drift story
. Znajdziesz na fejsie.
marszall
Tue, 27 Jun 2017 - 15:55
Na drive.ru jest projekt s3 8l z tym turbem na ladnie uspawanym baranie 400 peklo.
RasPL
Tue, 27 Jun 2017 - 18:05
Dobry borg lekko mocniejszy niz turba z golf 6r 2.0 tfsi
EssiRS
Tue, 27 Jun 2017 - 18:43
Jestem w trakcie montażu
mat13por
Tue, 27 Jun 2017 - 19:17
Bizon garage z FB robil barana pod to turbo.
marszall
Tue, 27 Jun 2017 - 21:18
Wiesz może jakie koszty konkretnie tego kolektora?
EssiRS
Wed, 28 Jun 2017 - 20:57
Marszal podeslij link do tego audi.
Ciekaw jestem czy wykorzystal fabryczny Wastegate.
Kolega Śluba w Mazdzie ma zewnętrzny. Widziałem ten projekt z bliska i bardzo fajnie to kolega poskładał. Obecnie 320KM z 1,8litra. Ścigaliśmy się w Ułężu (ja piąty a kolega szósty w generalce).
EssiRS
Thu, 29 Jun 2017 - 19:37
Jakby co to kolega z tego forum DSTurbo ma taką turbinę od A45 AMG na sprzedaż. Na pewno pewniejszy zakup niż przez allegro.
marszall
Thu, 29 Jun 2017 - 22:10
DSTurbo
Fri, 30 Jun 2017 - 15:44
Tak jak jeden z kolegów pisał turbo z potencjałem, wydajniejsza od k04-64, dobre do silników 1.8-2.0. Tylko jest jedna sprawa, standardowo jest sterowana podciśnieniem (klapka wg otwarta podcisnienie domyka), jak ktoś chce mieć sterowane nadcisnieniem musi wymienić na customową gruszkę.
mat13por
Fri, 30 Jun 2017 - 15:56
CYTAT(DSTurbo @ Fri, 30 Jun 2017 - 15:44)
Tak jak jeden z kolegów pisał turbo z potencjałem, wydajniejsza od k04-64, dobre do silników 1.8-2.0. Tylko jest jedna sprawa, standardowo jest sterowana podciśnieniem (klapka wg otwarta podcisnienie domyka), jak ktoś chce mieć sterowane nadcisnieniem musi wymienić na customową gruszkę.
Hybryda do ilu wydajna bedzie?
DSTurbo
Fri, 30 Jun 2017 - 17:27
W amg 480-500
EssiRS
Fri, 30 Jun 2017 - 20:54
Jakieś sugestie odnośnie gruszki? Ja i tak musze mocowanie gruszki przerobić bo muszę muszlę sporo obrócić.
kompot
Fri, 30 Jun 2017 - 21:26
Wie ktoś jaki to jest dokładnie model i jakie ma wymiary?
DSTurbo
Sat, 01 Jul 2017 - 15:16
W komercyjnym dziale co jakiś czas pojawia sie oferta na uniwersalne, nie pamiętam nicku lub uniwersalny np z kinugawy z wymiennymi spręzynami ale to "troche" droższa opcja.
Turbo ma oznaczenia 18559700002 borgwarner b03g ssanie 47/62, będe miał chwile czasu to zmierze gorącą.
EssiRS
Sat, 01 Jul 2017 - 18:16
A może z jakiegoś innego popularnego samochodu by podpasowała taka gruszka?
Mam zewnętrzny westagate na półce, ale na kolektorze twinscroll to nie bardzo da sie dobrze zrobić.
Gorąca strona ma jeżeli dobrze pamiętam +/-50mm.
jackkpl
Sat, 01 Jul 2017 - 21:35
A może po prostu trzeba skumać, jak to działa w serii? W A45 jest nieskończone źródło podciśnienia ( w sensie, jest jakaś pompa vacuum)?
mat13por
Sat, 01 Jul 2017 - 21:38
CYTAT(jackkpl @ Sat, 01 Jul 2017 - 21:35)
A może po prostu trzeba skumać, jak to działa w serii? Chodzi mi o to, że przy braku sterowania z ECU, WG z reguły otwiera się samo przy jakimś tam doładowaniu. Może tutaj działa w ten sposób, że otwiera się ciśnieniem spalin, a ciśnienie na gruszkę pomaga podnieść granicę, gdzie ten efekt występuję?
Nie. Wg jest otwarty bez podcisnienia. Cos jak VNT w dieslu.
1.6thp PSA/BMW ma vacupompe i tak samo stwrowany WG
jackkpl
Sun, 02 Jul 2017 - 00:30
CYTAT(mat13por @ Sat, 01 Jul 2017 - 21:38)
Nie. Wg jest otwarty bez podcisnienia. Cos jak VNT w dieslu.
1.6thp PSA/BMW ma vacupompe i tak samo stwrowany WG
No to ciekawe patenty
. Jestem trochę w tyle z technologią.
andrev
Sun, 02 Jul 2017 - 09:50
Patrząc na numer, gorąca powinna mieć okolice 55 mm.
AdrianR32
Sun, 02 Jul 2017 - 14:27
tez jestem ciekaw tej turbiny
fajna alternatywa dla aut ktore chca miec dobry dół i fajna góre
bo td05 jakąś nie zmeczoną to juz ze swiecą..
na fb masz syncar on wlasnie z bizonami bedzie do s3 ja ladował na dniach
jackkpl
Sun, 02 Jul 2017 - 14:45
Td05 mozna kupic nowe za 2k pln wiec kwesta ceny tego z amg.
DSTurbo
Sun, 02 Jul 2017 - 15:27
8700 brutto nowa
jackkpl
Sun, 02 Jul 2017 - 20:39
CYTAT(DSTurbo @ Sun, 02 Jul 2017 - 15:27)
8700 brutto nowa
8700 to od evo, czy AMG?
Na ebayu TD05 700 dolarów i to ze śmigłem 20.
mat13por
Sun, 02 Jul 2017 - 20:43
Raczej mowil o amg
EssiRS
Mon, 03 Jul 2017 - 00:24
Z turbinami od AMG jest taki problem, że większość jest do remontu.
Na początku produkcji była podobno akcja serwisowa i wymieniali wszystkie turbiny. Teraz te wadliwe po wymianach gwarancyjnych stanowią większość rynku wtórnego.
DSTurbo
Mon, 03 Jul 2017 - 10:11
Dokladnie tak, jak pisze EssiRS rynek w pewnym momencie był zalany tymi turbinami po znikomych przebiegach. Niektore były dobre, niektóre do lekkiego serwisu. Części zamienne są juz dostępne.
Jackpl pisałem o turbinie z amg tyle nowe kosztuje.
andrev
Mon, 03 Jul 2017 - 10:51
Koło turbiny: In 55 mm Ex 49 mm
EssiRS
Fri, 07 Jul 2017 - 13:46
Koledzy czy macie pomysł jak wykonać króćce do tej turbiny z A45 AMG do zasilania w olej oraz w wodę? Spływ oleju jest typowy.
Dodatkowo pytanie jaki restryktor na zasilanie oleju założyć?
Fabryczne przewody oczywiście nie wchodzą w grę.
Skiba
Fri, 07 Jul 2017 - 16:16
CYTAT(EssiRS @ Fri, 07 Jul 2017 - 14:46)
Koledzy czy macie pomysł jak wykonać króćce do tej turbiny z A45 AMG do zasilania w olej oraz w wodę? Spływ oleju jest typowy.
Dodatkowo pytanie jaki restryktor na zasilanie oleju założyć?
Fabryczne przewody oczywiście nie wchodzą w grę.
Myśle że potrzebujesz adapterek podobny do
http://bimmertune.com/image/cache/catalog/...070-400x400.JPG I do niego złącze AN.
Króciec + oczywiście odpowiednią blaszke do dociskania.
otwory w korpusie sa z tego co pamietam 14 (H10) i 13(H10), natomiast gwint M6 głęboki na 9mm
marszall
Sat, 08 Jul 2017 - 09:10
Gdzies na ebay widzialem gotowe adaptery pod AN
tom cio
Thu, 20 Jul 2017 - 08:37
http://allegro.pl/mercedes-a-cla-gla-45-am...6890861582.html jakby ktos to chcial to ostrzegam, w przesylce przyjdzie rozje... z luzami, zapackana w oleju.
EssiRS
Thu, 20 Jul 2017 - 09:35
Czyli to co pisałem wyżej niestety.
Króćce i przewody dorobione, zobaczym czy będą szczelne.
mat13por
Thu, 20 Jul 2017 - 11:20
Co bylo wadliwe w tych z poczatku produkcji?
Turbo z przedlifta 360 jest inne niz polift 380?
DSTurbo
Thu, 20 Jul 2017 - 17:03
Turbiny te same, co do wad, nie jestem pewien, ale chodziło chyba o coś ze smarowaniem.
Dziku
Sun, 06 Oct 2019 - 16:27
Odkopię kotleta, ktoś ma może mapę tej turbiny? Czy b03g siedziało jeszcze gdzieś? Niby internety podpowiadają bmw n55 ale tam jest zintegrowana z kolektorem...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.