Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Turbina od A45 AMG w innym aucie - ktos coś modził ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
czerniel2
Cześć

Turbina na twin scrollu, wstaje jak szalona w 2.0, pęknę kreski pokazują właściciele A45 AMG.

Czy ktoś wrzucał takie turbo do czegoś innego ? znacie może jakieś projekty gdzie wykorzystano taką turbinę ?

pzdr
jackkpl
mx5 - miata the drift story smile.gif. Znajdziesz na fejsie.
marszall
Na drive.ru jest projekt s3 8l z tym turbem na ladnie uspawanym baranie 400 peklo.
RasPL
Dobry borg lekko mocniejszy niz turba z golf 6r 2.0 tfsi
EssiRS
Jestem w trakcie montażu wink.gif
mat13por
Bizon garage z FB robil barana pod to turbo.
marszall
Wiesz może jakie koszty konkretnie tego kolektora?
EssiRS
Marszal podeslij link do tego audi.
Ciekaw jestem czy wykorzystal fabryczny Wastegate.
Kolega Śluba w Mazdzie ma zewnętrzny. Widziałem ten projekt z bliska i bardzo fajnie to kolega poskładał. Obecnie 320KM z 1,8litra. Ścigaliśmy się w Ułężu (ja piąty a kolega szósty w generalce).
EssiRS
Jakby co to kolega z tego forum DSTurbo ma taką turbinę od A45 AMG na sprzedaż. Na pewno pewniejszy zakup niż przez allegro.
marszall
https://www.drive2.ru/r/audi/648705/
DSTurbo
Tak jak jeden z kolegów pisał turbo z potencjałem, wydajniejsza od k04-64, dobre do silników 1.8-2.0. Tylko jest jedna sprawa, standardowo jest sterowana podciśnieniem (klapka wg otwarta podcisnienie domyka), jak ktoś chce mieć sterowane nadcisnieniem musi wymienić na customową gruszkę.
mat13por
CYTAT(DSTurbo @ Fri, 30 Jun 2017 - 15:44) *
Tak jak jeden z kolegów pisał turbo z potencjałem, wydajniejsza od k04-64, dobre do silników 1.8-2.0. Tylko jest jedna sprawa, standardowo jest sterowana podciśnieniem (klapka wg otwarta podcisnienie domyka), jak ktoś chce mieć sterowane nadcisnieniem musi wymienić na customową gruszkę.


Hybryda do ilu wydajna bedzie?
DSTurbo
W amg 480-500
EssiRS
Jakieś sugestie odnośnie gruszki? Ja i tak musze mocowanie gruszki przerobić bo muszę muszlę sporo obrócić.
kompot
Wie ktoś jaki to jest dokładnie model i jakie ma wymiary?
DSTurbo
W komercyjnym dziale co jakiś czas pojawia sie oferta na uniwersalne, nie pamiętam nicku lub uniwersalny np z kinugawy z wymiennymi spręzynami ale to "troche" droższa opcja.
Turbo ma oznaczenia 18559700002 borgwarner b03g ssanie 47/62, będe miał chwile czasu to zmierze gorącą.
EssiRS
A może z jakiegoś innego popularnego samochodu by podpasowała taka gruszka?
Mam zewnętrzny westagate na półce, ale na kolektorze twinscroll to nie bardzo da sie dobrze zrobić.

Gorąca strona ma jeżeli dobrze pamiętam +/-50mm.
jackkpl
A może po prostu trzeba skumać, jak to działa w serii? W A45 jest nieskończone źródło podciśnienia ( w sensie, jest jakaś pompa vacuum)?
mat13por
CYTAT(jackkpl @ Sat, 01 Jul 2017 - 21:35) *
A może po prostu trzeba skumać, jak to działa w serii? Chodzi mi o to, że przy braku sterowania z ECU, WG z reguły otwiera się samo przy jakimś tam doładowaniu. Może tutaj działa w ten sposób, że otwiera się ciśnieniem spalin, a ciśnienie na gruszkę pomaga podnieść granicę, gdzie ten efekt występuję?


Nie. Wg jest otwarty bez podcisnienia. Cos jak VNT w dieslu.

1.6thp PSA/BMW ma vacupompe i tak samo stwrowany WG smile.gif
jackkpl
CYTAT(mat13por @ Sat, 01 Jul 2017 - 21:38) *
Nie. Wg jest otwarty bez podcisnienia. Cos jak VNT w dieslu.

1.6thp PSA/BMW ma vacupompe i tak samo stwrowany WG smile.gif

No to ciekawe patenty smile.gif. Jestem trochę w tyle z technologią.
andrev
Patrząc na numer, gorąca powinna mieć okolice 55 mm.
AdrianR32
tez jestem ciekaw tej turbiny
fajna alternatywa dla aut ktore chca miec dobry dół i fajna góre
bo td05 jakąś nie zmeczoną to juz ze swiecą..
na fb masz syncar on wlasnie z bizonami bedzie do s3 ja ladował na dniach
jackkpl
Td05 mozna kupic nowe za 2k pln wiec kwesta ceny tego z amg.
DSTurbo
8700 brutto nowa wink.gif
jackkpl
CYTAT(DSTurbo @ Sun, 02 Jul 2017 - 15:27) *
8700 brutto nowa wink.gif

8700 to od evo, czy AMG?
Na ebayu TD05 700 dolarów i to ze śmigłem 20.
mat13por
Raczej mowil o amg smile.gif
EssiRS
Z turbinami od AMG jest taki problem, że większość jest do remontu.
Na początku produkcji była podobno akcja serwisowa i wymieniali wszystkie turbiny. Teraz te wadliwe po wymianach gwarancyjnych stanowią większość rynku wtórnego.
DSTurbo
Dokladnie tak, jak pisze EssiRS rynek w pewnym momencie był zalany tymi turbinami po znikomych przebiegach. Niektore były dobre, niektóre do lekkiego serwisu. Części zamienne są juz dostępne.
Jackpl pisałem o turbinie z amg tyle nowe kosztuje.
andrev
Koło turbiny: In 55 mm Ex 49 mm
EssiRS
Koledzy czy macie pomysł jak wykonać króćce do tej turbiny z A45 AMG do zasilania w olej oraz w wodę? Spływ oleju jest typowy.
Dodatkowo pytanie jaki restryktor na zasilanie oleju założyć?
Fabryczne przewody oczywiście nie wchodzą w grę.
Skiba
CYTAT(EssiRS @ Fri, 07 Jul 2017 - 14:46) *
Koledzy czy macie pomysł jak wykonać króćce do tej turbiny z A45 AMG do zasilania w olej oraz w wodę? Spływ oleju jest typowy.
Dodatkowo pytanie jaki restryktor na zasilanie oleju założyć?
Fabryczne przewody oczywiście nie wchodzą w grę.



Myśle że potrzebujesz adapterek podobny do
http://bimmertune.com/image/cache/catalog/...070-400x400.JPG

I do niego złącze AN.

Króciec + oczywiście odpowiednią blaszke do dociskania.

otwory w korpusie sa z tego co pamietam 14 (H10) i 13(H10), natomiast gwint M6 głęboki na 9mm
marszall
Gdzies na ebay widzialem gotowe adaptery pod AN
tom cio
http://allegro.pl/mercedes-a-cla-gla-45-am...6890861582.html jakby ktos to chcial to ostrzegam, w przesylce przyjdzie rozje... z luzami, zapackana w oleju.
EssiRS
Czyli to co pisałem wyżej niestety.

Króćce i przewody dorobione, zobaczym czy będą szczelne.
mat13por
Co bylo wadliwe w tych z poczatku produkcji?

Turbo z przedlifta 360 jest inne niz polift 380?
DSTurbo
Turbiny te same, co do wad, nie jestem pewien, ale chodziło chyba o coś ze smarowaniem.
Dziku
Odkopię kotleta, ktoś ma może mapę tej turbiny? Czy b03g siedziało jeszcze gdzieś? Niby internety podpowiadają bmw n55 ale tam jest zintegrowana z kolektorem...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.