Jako posiadacz ( dwa i pół roku ) 535d z ostatnim wykresem na 430 koni i 770nm. to się wypowiem.
Auto bardzo fajne ciche mocne wygodne na trase idealne i tylko tam.
na codzień troche za duże, na wyścigi zapomnij, na upalanie spod świateł porażka
Oczywiście do przodu jadąć klepę focusa RS'a golfa R pogrzebanego, civica type R i inne takie, ale tylko od 100 i tylko na wprost...
Ale trasa Kraków - Rzym tempomat na 160, zbiornik 71 L - zasięg 1000 km ;]
Fajnie skręca hamuje wygląda ( mam wszystko eMpakietowe )
Za rozjebanego ulepa trzeba dać 35 za średnią 50 za ultra igłe z przebiegiem 178tys. 60 tys zł.
Wyposażenie strasznie zmienia cene, ale było go dużo w opcjach i dlatego .
Tarcze przód zmieniałem - 1700 zł
Tarcze tył 1500 zł
Amorki przód z odbojami 1450
Amorki tył 1200zł
klocki przód 700zł
Zamienników niema, podałem ceny części, bo robocizne ogarniam sam,
Generalnie co byś nie robił przy E60 idzie w tysiące
co do wad to jeszcze
Moja wazy 1720 kg, osobiście troche mi przeszkadza też przedliftowa skrzynia, bo jest wolna,
Ktoś tutaj mówił o mercedesie W211 czy W210, w mojej opinii te auta mają jedną zasadniczą wadę.
postarzają właściciela o 20 lat, i robi się statecznym panem w średnim wieku