pietyr
Thu, 22 Jun 2017 - 11:36
Witam!
Stoję przed możliwością zakupu Opla Corsy D GSI 1.6 150koni. Niestety jest dość mało w sieci informacji o tym modelu. Jeździł/ma ktoś taki samochód? Zastanawia mnie głównie eksploatacja w porównaniu do innych usportowionych aut oraz awaryjność/fuck-upy silnika i skrzyni biegów.
mitusm
Fri, 23 Jun 2017 - 09:21
100% coś siedzi w motorze, jakaś wada fabryczna skrajnego cylindra. Trzeba by przekopać net.
pietyr
Fri, 23 Jun 2017 - 10:05
CYTAT(mitusm @ Fri, 23 Jun 2017 - 09:21)
100% coś siedzi w motorze, jakaś wada fabryczna skrajnego cylindra. Trzeba by przekopać net.
http://www.wgmotorworks.co.uk/repairs/engi...16lex-piston-4/To już wiem skąd małe zainteresowanie tymi autami/silnikami. Jednak odpuszczę sobie corsę i szukam innego modelu.
Junak
Fri, 23 Jun 2017 - 10:32
Mam taką zmodzoną Corsę od paru lat i jak jeździsz z głową, to tego bym się nie bał. Prędzej łożyska w skrzyni zaczną się odzywać i parę innych pierdół, ale przekonywać na siłę nie będę. Pisałem w innym temacie coś więcej na temat auta, użyj szukajki.
przemek530d
Sat, 24 Jun 2017 - 14:29
tyle, że problem czwartego tłoka w 1.6T najprawdopodobniej jest skutkiem elektronicznego termostatu (nie wszystkie modele go miały, np astra h go nie ma, insignia tak) plus soft ecu, który podlegał akcji serwisowej (też insignia)
zdarzały się przypadki klekotania 1.6T (luz na sworzniu tłoka), to z kolei skutek stosowania LL na oleju GM (słaby olej btw)
LL wiadomo każdy silnik jest w stanie wykończyć
jak znajdziesz zdrowy egzemplarz, najlepiej taki który nie miał ll, bierz będziesz zadowolony
co do skrzyni m32, może nie jest najmocniejsza ale te biedne 230Nm spokojnie ogarnie (w dyszlach po chipie byłby problem)
mitusm
Sat, 24 Jun 2017 - 19:42
Poszukaj punto z 1.4T
sadam55
Wed, 02 Aug 2017 - 22:26
M32 wytrzyma te 320nm na luzie o ile jest rozsądnie soft napisany.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.