Cześć,
chciałbym przedstawić Wam projekt mojego życia, cały czas w budowie już od 8 lat.
W chwili obecnej motocykl waży 220kg (oem 25 kg)
Silnik:
-Polerowane porty (bez zmiany kształtu, głowica jest b. dobrze zaprojektowana)
-na nowo zrobione konty gniazd zaworowych
-splanowana głowica(kompresja oem 11.5 w tech chwili od 12.1 do 13.5)
-brak alternatora i koła magnesowego (z wału 1,2kg plus uzwojenie 1,5g z wagi moto)
-Lejki dolotowe
-K&N filtr
-Power Commander IIIr z mapą paliwa i zapłonu (maksymalne wyprzedzenie do 5 stopni)
-Tytanowe kolektory Akrapovic ze stalowym łącznikiem z zamontowaną sondą AFR (na tym bandaż)
zakończone tłumikiem Racefit (waga tłumika i dolotu 750g) wszystko na tytanowych śrubach, podkładki carbon
i tytan itd.
Zawieszenie:
-Tylny amortyzator Ohlins rear z ZX9
-Podwyższenie tyłu
-Nowe sety skręcone tytanowymi śrubami
-Regulowane kierownice alu
-Przerobiona półka górna z amortyzatorem skrętu robionym na zamówienie na wzór innej marki
Napęd:
-Zębtaka tył 52 zęby
-Wyścigowy rolgaz skórcony manetka 1/6 obrotu
Aero/owiewki:
-Pokrywa baku Karbon
-Tylny błotnik Karbon
-Karbonowy zadupek z pokrywa cf
-Karbonowe lotki i skrzydełka boczne
-Karbonowe lusterka
-Karbonowe dekle silnika.
-Korek wlewu oleju alu Yoshimura ze szybkozłączka hydrauliczną do wlewu oleju.
-Ledowe kierunki
-Zmodyfikowane lampy przód tył, soczewka xenon itd.
-Dodatkowa lampa tylna (endurance 24h)
-Podnośniki tylnego wachacza alu
-Śruba tylnego koła tytan
-Alu lejki przód tył (szybka zmiana koła, imitacja... jeszcze)
-Sportowa szyba
-pokrywka akumulatora karbon
-mocowanie tłumika karbon
-rozwiercona stelaż zadupka
-manetki od crossa
-polerowabny wachacz
-Klamka sprzęgła alu, nawiercana wszystko skręcone alu lub tytan.
Elektronika:
-Mychron3 datalogger
-wskaźnik biegu i napięcia V
-wskaźnik AFR
Hamulce:
-Ducati 999 zaciski przód z cnc alu adapterami tytanowe śruby tytanowe odpowietrzniki, tytanowe szybko złączki
przewodów hamulcowych
-Pływające tarcze hamulcowe żeliwne na pierścieniach segera przód (klocki organiczne)
-tarcza tył carbon-carbon pływająca (montaż na kręgosłup jak w ferrari) klocki tytan plus cf, materiał tarczy pochodzi z tarczy od F16
-Pompa hamulcowa przód cnc (beringer największy tłoczek), tył oem ze zbiorniczkiem HRC
-wszystkie śruby alu lub tytan
Aktualnie zgłębiam tajniki aerodynamiki.
Zdjęcia z budowy i aktualne:
Podkładki wycinane wodą: