Witam,
Mam taki motor jak w tytule, F22Z2.
Seryjnie 150KM 200Nm przy 4500 rpm. Przebieg 168 tys motor w dobrym stanie, nie bierze oleju itd. Jest to ten tak zwany "pół VTEC". Silnik po wymianie uszczelnień, pasków itd.
Przeczytałem ten temat http://www.racingforum.pl/index.php?showto...13619&st=20 i wygląda na to że można śmiało dmuchać 0,8 (to jeszcze soft?) i bezpiecznie zrobić te 240KM i ponad 300Nm. W takie wartości właśnie celuje. Wszystko jest opisane w temacie dokładnie a więc nic tylko składać, ale...
1. Chcę zainstalować LPG, będę to robił na początku lipca (przed wakacyjnymi wojażami) a uturbianie dopiero w październiku/listopadzie. Pytanie, czy można założyć instalacje LPG na wyrost? Tak aby po uturbieniu nie wymieniać podzespołów?
2. Mam skrzynie automatyczną (oryginalną przebieg 168 tys). Na forach US doczytałem że powinna bezpiecznie ogarnąć te 240KM, macie jakieś doświadczenia z automatami w tej kwestii? Skrzynia pracuje bardzo dobrze także wolałbym nie zmieniać na manuala jeśli nie ma takiej potrzeby (po za tym "leniwiec" jest zajebiście wygodny). Jeżeli ewentualnie skrzynia ogarnie to jak ją eksploatować aby posłużyła jak najdłużej? Może można lub powinno się ją jakoś wzmocnić?
Auto służy do codziennej normalnej jazdy, nie jest "katowane" ale czasami przydałoby się trochę więcej mocy. Za wszelkie sugestie i porady będę wdzięczny.
Pozdro