MODEL: Vectra B i500 C20let gtx30
Witam. Kojarzycie vectre dawno dawno temu, jak Paffcio byl jej wlascicielem , pozniej przeszla przez pare rak i trafila do mnie, to nie byl traf w 10 ale jest
Mialem modzic cos innego ale trafila sie wzialem i jest , w czasie kupna pokazala sie woda z pod kolektora ssacego, ok, tyle to nic, wzialem ja ,i tu zaczal sie placz i zgrzytanie zebow, po dojechaniu jakos do domu, i obbadaniu tematu okazalo sie ze kompresja niby jest ale juz cos tam uszczelnia oliwa, paneweczki slychac itd, sprzedawca ,sprzedawal, w -15stopni silnik rozgrzany wiec dupa bylo widac, no nic mniejsza z tym . wiec prosta decyzja ,motor out , w lutym 2016r zaczalem rozbierac motor. tutaj z pomoca przyszedl 16vg60 ,razem z nim rozebralismy silnik na czesci pierwsze, okazalo sie wal ,smietnik, panewki pixda, to jak juz dol rozkrecony to i tloki z korbami wyjelismmy hmm tloki podciuchane wiadomo , no to wszystko do DZIAK motosport na pomierzenie itd, telefon od nich lipa, tloki kazdy inny wymiar, korby do regeneracji, blok smietnik wal to samo, no to pomysl na mocnego leta, kupilismy silnik c20xe po 150tys wal ideal itd, rozebralismy znowu do dziaka, blok ok wal ok, decyzja , kute tloki od SUPERTECH, korbowody do regeneracji, blok rozwiert , wal polerka wywazenie dowazenie itd, graty odebralem glowica zrobiona , zaczelismy sie skladac, no i silnik zlozony na kuciznie arp wszystko nowe , wiecej w postach pozdro, chcialem przedtsawic jak to sie dzialo itd
Silnik c20let ł zakuty i wyremontowany. Teraz można pompować smile.gif
samochod wystrojony w CP-Tuning na 404km i 490Nm
Modyfikacje
Silnik: 2.0 16V Turbo czyli kultowy c20let przygotowany w granice 400/500
Modyfikacje głowicy: seria regeneracji na galanto
Modyfikacje bloku: rozwiert pod tloki
Układ dolotowy: Całe orurowanie z kwasu razem z ssacym
Układ wydechowy: kolektor wydechowy typu baran twin scroll DP 3" i wydech 2.75" z Kwasu na jednym tłumiku 2.75" by Eltec ori koncowki irmi
Układ wtryskowy: wtryski 850 cc simens
Elektronika: nad wszystkim pracuje odratowany VEMS
Układ chłodzenia: chlodnica seria wentylator spal, / olej 15 rzedowa chlodnica oleju
Układ napędowy: Skrzynia f40 z 3.0cdti z signuma
Zawieszenie: gwint koni coil over
BODY KIT: Fabryczne ospojlerowanie i500 irmi
PODZIĘKOWANIA: Dla 16vg60 , Dziak,
ZDJĘCIA
http://
[/img]
http://