MODEL: Nissan 200sx s14a
Modyfikacje
Silnik: Zakończone
Modyfikacje głowicy:
-wałki BC 264
-sprężyny BC
Modyfikacje bloku: Oczekuje
-słupek seria
Plany:
-Zakucie na tłokach CP i złożenie wszystkiego na ARP
Układ dolotowy: Zakończone
-V mount na chińskim coolerze
-rurki oklejone taśmą termiczną
-Turbo GT30 pupka ar 0,64
Układ wydechowy: Zakończone
-3 calowy side pipe z 2 v-bandami do szybkiego demontażu
-external wastegate wpuszczony w wydech
-rurowy kolektor wydechowy z 2 sodami EGT
Układ wtryskowy: Zakończone
-wtryski 550
-30 litrowy bak z pompka wewnętrzną deatschwerks dw200
-filtr paliwa z bmw e39 v8
-przewody teflonowe 8 i 10mm
-swirl pot 2l
-pompka główna ori bosch 044
-chłodnica paliwa wraz z wiatrakiem
-wszystko złożone na fittingach swivel
Elektronika: Zakończone
-EMU strojenie by radzio
-super lekka wiązka by radzio
-oil temp i oil press podłączony pod emu
-cewki bosch p65
-rozwiercone seryjne zawory wolnych obrotów w celu wykonania bypassu pod als
-WBO
Układ chłodzenia: Zakończone
-chłodnica wody seria z 2 wiatrakami wysterowanymi przez emu
-relokator filtra oleju
-chłodnica oleju
-chłodnica wspomy
Układ napędowy: Zakończony
-sprzęgło 6 łopatkowy spiek
-spaw dyfra z s13
Zawieszenie: W trakcie
-skręt od funo ze zmodyfikowanym uchwytem magla
-amorki D2
-tylne zwrotnice driftworks
-6 regulowanych wahaczy w tylnym zawiasie
Plany:
-obniżenie roll center z przodu
-dorzucenie regulowanych dolnych wahaczy na tył
Wnętrze: W trakcie
-klatka wspawana by radzio
-dużo węgla poprawiającego ergonomię, kuwety, switch boxy, zaślepki
-tablet podłączony pod EMU
BODY KIT: W trakcie
-torowy charakter
-seryjny zmodyfikowany zderzak przedni
-maska z laminatu z wycięciem na cooler
-przedni splitter
-poszerzki
-carbonowy spoiler tylny
-dużo węgla w środku i na zewnątrz
-podcięty tył
Plany:
-tylny dyfuzor
PODZIĘKOWANIA:
dla właściciela Andrzeja, za wolną rękę i możliwość realizacji wszystkich moich pomysłów
Krótka historia. Samochód został kupiony przed majówką 2016 roku. Wyglądał wtedy tak:
Auto miało trochę fajnego stuffu, kilka rzeczy bez sensu, ale z braku laku na rynku zdecydowaliśmy się je chapnąć.
Plan był taki by wrzucić skręt postawić go na EMU i uczyć się upalać:
Przez okres późno wakacyjno-jesienny fura była intensywnie upalane i dozbrajana o różne bardziej i mniej pasujące elementy bodykitu:
Po ostatnim treningu w krzywej w listopadzie 2016 roku auto trafiło do mojego garażu z wyciętą beznadziejną klatką i różnymi planami w głowie
Chcieliśmy, by samochód przestał wyglądać jak gruzeł i przede wszystkim pozwalał komfortowo jeździć kierowcy o wzroście 2m. Stąd też pomysł na nową klatkę maksymalnie przesuniętą do słupków.
Ustawiliśmy deadline na kwiecień 2017 roku a ja wróciłem do odbudowy innego auta. Jakoś w okolicach lutego skończyłem naprawę zrolowanego evoszka i chciałem go potestować na jeziorze. Padło pytanie:
"czy w 4 dni jestem w stanie wstawić klatkę do s14 i również je zabrać na jezioro?"
Głupi się zgodziłem..... potem żałowałem
Więcej zdjęć i filmów na moim instagramie:
@radzioflatout