Model - Mazda RX-8 2006 wersja 231
Auto na którym rozwijamy co się da z seryjnego silnika. W zasadzie połączenie królika doświadczalnego i torowej zabawki.
Silnik:
13B-MSP
Mody:
Full bridge porting
Wzmacniane uszczelnienia
Podniesione ciśnienie oleju
zaślepiony termostat natrysku oleju na wnętrze rotorów (thermall pellet)
Lekkie koła pasowe
Odcięcie przesunięte do 10100 obr
Jeszcze nie hamowane. Poprzedni set na halfbridge porcie robił 235 koni (seria 206-210 mniej więcej wypluwa. Hamownia w Coobcio Garage)
Strojone na seryjnym kompie
Zawieszenie:
Amory Bilstein
sprężyny APEX przód -45/H&R tył -35
Stabilizatory Racingbeat
Cały wózek tył z wersji R3
Układ napędu:
Skszynia seria 6 speed + shortshifter
sprzęgło exedy stage 2
Lekki zamach 5,5 kg
Dyferencjał z wersji R3 z przełożeniem 4,77
Wydech:
Baran Custom,
Przelot 2,5 cala
końcowy tłumik Invidia.
Na poznań zakładam dodatkowe 3 przelotowe tłumiki
Hamulce Stoptech
koła:
na suche przód Rota Grid, tył Rays + opony Federal RSR 235/40 R18
na mokre felgi dezent + uniroyal rainsport II 225/45 R17
W środku
Kubełek Bride (replika) + pasy sparko (nie replika )
Kierownica OMP (Nie replika )
Reszta seria
Czas toru Poznań:
1.54.323
Auto w specyfikacji i geometrii pod Time Attack ale czasem bokiem też polata. Ja jeszcze nie ogarniam zbytnio driftowo ale moze kiedyś się nauczę lepiej
Mazda RX8 Drift Practice Toruń
Nie ogarniam jak foty wrzucić ... jak ogarne to wrzucę
Pozdro