Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Civic EG B16A2
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
KrzychuNaTorze
Mój sprzęt, aktualnie jeżdżone na Time4Rally w Oleśnicy smile.gif

MODEL:
Eg3 94 college

SILNIK:
- b16a2
- wydech 2,5cala

SKRZYNIA:
Fd 5.0
1. 3.230
2. 2.105
3. 1.458
4. 1.107
5. 0.848
- zamach 4,7kg

ZAWIESZENIE:
- gwint KW V1
- stab przedni mb6 26mm
- tylny stab 24mm Whiteline
- ASR
- magiel ITR
- poliuretan na całym zawiasie
- camber przód HardRace
- camber tył skunk2
- lca skunk2
- rozpórki Projekt-K

UKLAD HAMULCOWY
- 262/240 4x100
- przewody w oplocie
- pompa 1
- korektor Wilwood

ŚRODEK:
- kierownica RRS
- pasy Sabelt
- kubeł Mirco

BODY:
- maska laminat
- burta laminat
obecna waga 880kg
dalej w planie cięcie blachy, szyby laminat itd smile.gif


https://www.youtube.com/watch?v=16HZHdKD5UU&t=212s





siewcu
Seryjne to Twoje B16? Bo czasy wskazują na coś innego, szczególnie te z ostatniego treningu biggrin.gif
KrzychuNaTorze
Seria smile.gif Wałki z b18c4 są jedynie ale to może daje z 3km tongue.gif wydech, dolot i strojenie smile.gif

W sumie to sam byłem zdziwiony, że to białe evo było za mną biggrin.gif
hubi91
Waga robi swoje...
KrzychuNaTorze
Jasne, że waga robi tu swoje, plan jest zejść do około 800kg biggrin.gif


siewcu
Pogadaj jeszcze z Mirkiem, żeby Ci zrobił setup mocowy jak w jagodzie, to będziesz regularnie Lancery objeżdżać wink.gif
KrzychuNaTorze
nie ten budżet, miałem już dopasione civici b20, k20 które pochłonęły nieprzyzwoite ilości pieniędzy tongue.gif a robienie b16 na 200km+ to znowu przewartościowanie auta wub.gif

to auto to bieda stajl które ma dawać fun z jazdy i chyba się to udało biggrin.gif oprócz dalszego odchudzenia wstawię tylko podstawową klatkę, mody silnika to ostatnia rzecz którą bym tu zrobił tongue.gif
siewcu
Mnie tylko ciekawi jak chcesz zejść te 80 kg z wagi, jeśli chcesz wstawić klatkę... Chyba że to będzie chromomolibden biggrin.gif biggrin.gif
karolluczak
CYTAT(siewcu @ Mon, 01 May 2017 - 22:04) *
Mnie tylko ciekawi jak chcesz zejść te 80 kg z wagi, jeśli chcesz wstawić klatkę... Chyba że to będzie chromomolibden biggrin.gif biggrin.gif

Ten chromomolibden nie jest znowu jakis kosmicznie lzejszy sad.gif Klatka wazy jakies 40-60kg, wiec trzeba zejsc okolo 120, spokojnie do zrobienia wink.gif
siewcu
No ja wiem, że materiał sam w sobie nie jest sporo lżejszy, ale pozwala na zmniejszenie średnicy rur klatki - a przynajmniej tak mi powiedział człowiek, który klatkami się zajmował... Ale gdzie w tej budzie urwać tyle wagi to ja nie mam pojęcia. Drzwi laminat, błotniki przód tył laminat, dach laminat, klapa laminat, i podłoga też laminat? biggrin.gif I 10 litrowy zbiornik paliwa w bagażniku, też laminat - tankowanie co przejazd na zawodach, no ale czego się nie robi dla urwania kolejnych kg... wink.gif
Andrzejsr
Kurczę, jak z tego jeszcze 80 kg zejść?
Właśnie wyrzucilem z alfy 156 pucharowej 70kg - drzwi, maska, szyby bok... I dumam co tu jeszcze można wywalić z auta ale nie bardzo jest co z grubych kilogramów.
Drzwi, szyby to moooze wyrówna masę klatki. To w sumie i tak na pewno na Plus.
I tak masz lekutki wóz. ! tylko pozazdrościć tej masy smile.gif
KrzychuNaTorze
CYTAT(karolluczak @ Tue, 02 May 2017 - 00:02) *
Ten chromomolibden nie jest znowu jakis kosmicznie lzejszy sad.gif Klatka wazy jakies 40-60kg, wiec trzeba zejsc okolo 120, spokojnie do zrobienia wink.gif


klatka będzie totalnie podstawowa bez krzyży z jednym pałąkiem w drzwiach, taka klatka to około 30kg smile.gif miałem w poprzednim aucie taką smile.gif

CYTAT(siewcu @ Tue, 02 May 2017 - 01:12) *
Ale gdzie w tej budzie urwać tyle wagi to ja nie mam pojęcia. Drzwi laminat, błotniki przód tył laminat, dach laminat, klapa laminat, i podłoga też laminat? biggrin.gif


no mniej więcej, seryjne drzwi ważą 30kg sztuka,laminatowe 5kg, akumulator seryjny ponad 10kg a chce wsadzić litowo jonowy który waży 1kg wink.gif

no i nie obędzie się bez tego biggrin.gif



a jeszcze lampy, lusterka, deska jest jeszcze parę miejsc tongue.gif może nie będzie to dokładnie 800kg ale chcę się bardzo zbliżyć.... a przy tym silniku gdzie nie ma totalnie NM naprawdę każde 10kg to sporo
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.