adaml
Sat, 29 Apr 2017 - 14:47
Czy warto, jak, kto, gdzie, za ile?
Pietrek.L
Sun, 30 Apr 2017 - 20:54
Po co zakładasz 10 wątków i spamujesz tym samym forum? Odpowiadając na Twoje pytanie: szukaj kompresora z Lotusa Evory S Albo kompresora od TRD do 2GR (teoretycznie ten sam silnik co is350).
Do swapa szukaj 2grfe (zwykły wielopunkt) nie 2grfse, bo ten drugi ma bezpośredni+pośredni wtrysk (D4S)
Napisz z jakiego miasta jesteś, łatwiej będzie pomóc.
Jak coś to uderzaj do Tomaracing,Tomson
adaml
Mon, 08 May 2017 - 17:06
Założyłem 2 wątki, bo pytam o 2 różne auta
Jestem z okolic Warszawy (Ząbki).
Porszak
Mon, 08 May 2017 - 22:13
pytanie ile to ma dmuchac (miec mocy) i jaki cr ma 2grfse? 1urfse ma 11,8:1 to tak chyba ciezko go dodmuchac, bezposredni wtrysk to zaleta przy doladowaniu, a posredni dla czystosci dolotu
moze sobie swapnij 1urfse z ls, tam mial 380KM i 500Nm, moze jakims programem jeszcze by cos wyszlo. policz tez ile kosztuje kupic isf(po sprzedazy 350) lub silnik od niego na swapa.
BeeMiX
Tue, 09 May 2017 - 01:08
To wszystko nie ma najmniejszych szans się udać
Porszak
Tue, 09 May 2017 - 16:13
jest i taka opcja
SR-71
Wed, 17 May 2017 - 01:59
Spróbuj skontaktować się z ZTR z Łodzi maja doświadczenie z silnikami 2GR
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.