DDD13
Mon, 24 Apr 2017 - 21:46
Witam. Problem mój dotyczy wstawania turbo jest to hybryda na bazie k03s. Z innych modyfikacji to tip 3" razem z przepływką i downpipem. Co może być przyczyną tak późnego wstawania turbo. Auto jest po programie.
Dynamiczny:
Grupy 001, 120:
http://vaglog.pl/log-120_001_YSNd8Y9.htmlGrupa 115:
http://vaglog.pl/log-115_gkg1R6.htmlGrupy 001, 101:
http://vaglog.pl/log-101_001_4D6h5G.htmlGrupy 001, 033:
http://vaglog.pl/log-033_001_zO82ci0.htmlGrupy 001, 020:
http://vaglog.pl/log-020_001_1Xqc8.htmlGrupy 001, 118:
http://vaglog.pl/log-001_118_g7fpYca.html
KamileQ
Mon, 24 Apr 2017 - 23:19
Strona gorąca turbo lub kolektor wydechowy nie mają pęknięć? Bo u mnie tak było i miałem to samo.
DDD13
Tue, 25 Apr 2017 - 14:52
Strona gorąca jest nowa także został mi kolektor do sprawdzenia. Tylko ciekawe czy będzie trzeba go zrzucić z auta.
Fawor
Tue, 25 Apr 2017 - 14:57
1bar na 90ciu procentach N75....powiedziałbym jedno, ale powtarzam się z tym w kilku kolejnych tematach więc moze zrobic sie juz nudne
KamileQ
Tue, 25 Apr 2017 - 16:18
Ściągniesz turbo to będziesz widzial kolektor w jakim stanie jest. A koledze wyżej pewnie chodzi o pompe paliwa
DDD13
Tue, 25 Apr 2017 - 17:05
Pompa paliwa jest nowa vdo. Jeśli możesz Fawor to powiedz o co chodzi bo nie łapie.
Mis
Tue, 25 Apr 2017 - 17:42
Jemu chodzi o nieszczelność dolotu, masz dodatnie cały czas korekty paliwowe, więc jest szansa na nieszczelność na odcinku turbo-ic-przepustnica-kolektor.
Kto robił hybrydę? Od początku jej założenia tak było?
Wyczyść przepływkę, wrzuć kanał 002 i 031 i 090.
DDD13
Tue, 25 Apr 2017 - 20:08
Jeśli chodzi o szczelność to próbowałem sprawdzić ale słyszę tylko ulatniające powietrze przez wlew oleju. Hybryda była robiona w ds turbo. Logi są zrobione po wyczyszczeniu przepływki, a tutaj zaległe
Grupy 002, 090:
http://vaglog.pl/log-002_090_43F81c5.htmlGrupy 002, 032:
http://vaglog.pl/log-002_032_Pu5sTo.html
Wieśmac
Tue, 25 Apr 2017 - 20:35
Daj loga 118 z odpieta wtyczka od n75.
radson93
Wed, 26 Apr 2017 - 07:42
Robienie loga z odpiętym n75 to chyba nie do końca bezpieczne ? co prawda to tylko hybryda k03s ale czy nawet taka mała turbina nie narobi szkód ?
Tego momentu to też coś mało chyba, masz DP TIP to tam powinno pęknąć 300NM
Wieśmac
Wed, 26 Apr 2017 - 09:13
Dlaczego robienie loga z odpiętą wtyczką n75 niebezpieczne? pytam serio? bo czasami czytam te komentarze to się zastanawiam czy na właściwym forum jestem.
GREGOR10
Thu, 27 Apr 2017 - 15:19
CYTAT(radson93 @ Wed, 26 Apr 2017 - 07:42)
Robienie loga z odpiętym n75 to chyba nie do końca bezpieczne ? co prawda to tylko hybryda k03s ale czy nawet taka mała turbina nie narobi szkód ?
Tego momentu to też coś mało chyba, masz DP TIP to tam powinno pęknąć 300NM
Jest bezpieczne w 100% logowanie z odpiętym sterowniem N75 z ecu.
Niebezpieczne jest odpinanie sterowania WG.
Szefo444
Fri, 28 Apr 2017 - 08:09
Gregor ma racje przy podpiętym n75 komputer blokuje przepływ wedle ustawień, a odpięty ma przepływ cały czas co daje doładowanie tyle na ile pozwoli sprężyna w wg.
klakson89
Fri, 28 Apr 2017 - 10:52
Albo ja czegoś tutaj nie rozumiem albo ktoś się pomylil. Z tego co napisał kolega wyżej to odpiecie N75 od zdjęcia wężyka z aktuatora niczym się nie różni...
radson93
Fri, 28 Apr 2017 - 11:13
Nie zrozumieliśmy się. Im chodziło o odpiecie n75 ( wtyczki ) od wiązki ecu wtedy turbo dmuchnie tyle ile pozwoli actuator czyli pewnie 0.3b. Ja z pośpiechu pomyślałem ze chodzi im o odpiecie przewodu westgate - n75, wtedy turbo dmuchnie tyle ile potrafi.
DDD13
Fri, 28 Apr 2017 - 20:12
Zgodnie z poradą dodaje loga 118 z odpiętą wtyczką
Grupa 118:
http://vaglog.pl/log-118_Ar41M.html
DDD13
Sat, 29 Apr 2017 - 14:38
Dzisiaj postanowiłem sprawdzić działanie zaworu n75. Po wyciągnięciu go na stół bez podania napięcia drożne są tylko dwa zawory ale trzecim też delikatnie uchodzi powietrze. Natomiast po podaniu napięcia drożne są wszystkie trzy wyjścia. Nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie i czy dzięki temu można postawić diagnozę.
radson93
Mon, 08 May 2017 - 13:16
Udało Ci się temat rozwiązać? Podmieniales n75 z innego auta ?
Mis
Mon, 08 May 2017 - 15:37
Kijowy masz aktuator w tej hybrydzie, zgaduję, że fabryczny?
Podmień N75, bo wygląda na niesprawny, chociaż trochę niezrozumiale opisujesz.
kilas
Tue, 09 May 2017 - 20:29
Ja z pośpiechu pomyślałem ze chodzi im o odpiecie przewodu westgate - n75, wtedy turbo dmuchnie tyle ile potrafi.
DDD13
Sat, 20 May 2017 - 22:34
Witam. Przepraszam, że tak długo nie odpisywałem ale trzeba było ogarnąć kilka rzeczy. Wymieniłem kilka wężyków które wydawały mi się nieszczelne i dopiero dzisiaj udało się zrobić logi.
Grupy 015, 120:
http://vaglog.pl/log-120_015_49K3L.htmlGrupy 115, 118:
http://vaglog.pl/log-118_115_11Msl.htmlGrupy 002, 020:
http://vaglog.pl/log-020_002_2OI1GM7.htmA tutaj wstawiam log z odpiętą N75
Grupy 116, 118:
http://vaglog.pl/log-118_116_pJs11kI.htmlWydaje mi się, że jest lepiej ale to jeszcze nie to. Wszelkie propozycje mile widziane.
Jeśli chodzi o aktuator to najlepiej jeśli się wypowie Dsturbo bo ja niestety nie wiem.
Wieśmac
Sun, 21 May 2017 - 11:40
Turbo wstaje prawidłowo.
Fawor
Wed, 24 May 2017 - 14:54
wczesniej mialeś 0,9bar na 3100, teraz masz na 2500. Lepiej już nie będzie. Aczkolwiek 1bar górą i 90% DC to nadal wg mnie duużo...ale tu już szczelnośc nie pomoże. Z dołu nic wiecej nie poprawisz. Powinienes odczuć na prawde znaczą różnicę.
Trafiłem
DDD13
Thu, 25 May 2017 - 12:09
Dzięki wszystkim za pomoc. Samochód dużo lepiej się zachowuje ale myślałem, że da się jeszcze coś ugrać. Chciałbym jeszcze podmienić n75 bo nie jestem pewny co do mojego.
Fawor no miałeś racje. Na swoją obronę mogę powiedzieć, że pomimo testów szczelności z kompresorem nic nie mogłem znaleźć. Dopiero wywalenie większości zaworków spod kolektora pomogła.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.