RADEK1985
Tue, 18 Apr 2017 - 17:56
Witam serdecznie mam do was pytanie czy ktos kiedys miał taki przypadek otoz kolega postawił mi golfa IV 90ps dp naprawy z powodu braku mocy z dołu ok z tego co wiem w tym aucie juz grzebało wiele osob ale do żeczy pierwsze co sprawdziłem geometrie w jakim jest stanie troche sie przycinała a wiec turbo wyleciało pojechało do znajomego od turbin naprawił geometrie ze smiga super dalej kopa auto muliste z dołu druga zecz vacum pompa troche juz rozklekotana sprawdziłem zegarem podcisnienie ma 0.6 bar co jeszcze przewody były pozamieniane zrobiłem z nimi poządek z pod egr niby zaslpeki
ktora ktos z puszki od piwa zrobił sadził spalinami zrobiłem z tym pożądek n75 dałem drugi jeszcze musze zapłon przestawić bo kąt jest az 90 stopni ktos go tak celowo przestawił macie jakies pomysły co moze mu dolega ze mimo tego ze tyle zeczy naprawione dalej nie ma boostu z dołu wrzucam loga
http://vaglog.pl/log-011_F1NmlHh.htmlza wszelką pomoc dziekuje
Cieniu
Wed, 19 Apr 2017 - 08:39
Nieszczelność
RADEK1985
Wed, 19 Apr 2017 - 15:46
własnie jak by był nieszczelny to by kopcił a on nie kopci
DSTurbo
Wed, 19 Apr 2017 - 17:04
Gruszka sprawna, nie było z nią nic kręcone? to samo tyczy się zderzaka. Możesz jeszcze przepływke podmienić.
Pzdr
RADEK1985
Wed, 19 Apr 2017 - 17:14
Grucha sprawna podcisnienie jest n75 sprawny itp a dalej doładowania nie ma jeszcze rozrząd musze sprawdzic
RADEK1985
Wed, 19 Apr 2017 - 17:14
Grucha sprawna podcisnienie jest n75 sprawny itp a dalej doładowania nie ma jeszcze rozrząd musze sprawdzic
Cieniu
Thu, 20 Apr 2017 - 08:51
dosłownie wczoraj miałem identyko przypadek po logach w 320d tam był przerwany przewód do akumulatora podcisnienia
sprawdz dokładnie podciśnienie najlepiej wepnij sie manometrem w układ nie zamiast "czegoś" raz miałem przypadek w arlu ze niby grucha sie zaciągała ale nie jechał okazało sie ze niedrozny był trójnik co wpiety jest z zaworkiem do hebli i wyjscie na elektrozawory
daj jeszcze loga z przepływomierzem
RADEK1985
Thu, 20 Apr 2017 - 19:36
wpinałem zegar podcisnienie jest wpinałem dla testu przewod od gruchy bezposrednio po vacum i dalej dupa nie ładuje dołem cos go boli mechanicznie
bolus1
Thu, 20 Apr 2017 - 20:16
hm albo masz nieszczelność w dolocie albo zderzak od turbo ktoś ostro wkręcił... przydały by się logi z kanału 10 albo 4 :]
RADEK1985
Fri, 21 Apr 2017 - 06:32
zobnaczymy bee to sprawdzał
RADEK1985
Fri, 21 Apr 2017 - 06:32
zobnaczymy bee to sprawdzał
RADEK1985
Fri, 21 Apr 2017 - 16:33
i dup blada chciałem przestawić kąt wtrysku na 55 jednostek tak jak Prawo przykazuje przestawiłem na 80 ledwo zapalił hmm albo pompa jest nie od tego auta albo wtyski bo sie jakies cuda dzieją w zasilaniu paliwa widac bable po zgaszeniu paliwo sie cofa znajomek mowił ze jakies oringi sa w baku miłą ktos doczynienia z tym ?
tomek 1980
Fri, 21 Apr 2017 - 22:18
Witam, w baku, jak dobrze pamiętam, jest tylko zaworek, który czasem lubi się zaciąć, zawiesić, podejdzie brud. O-ringi chyba są.
Tu może być coś na temat, miałem tak kiedyś u siebie w ASV, po dodaniu STP do czyszczenia układu paliwowego:
http://majsterek-debesciak.pl/showthread.php?tid=1145W starszych TDI z metalową pokrywą zaworów, ta pompa, smok może wyglądać nieco inaczej.
Sprawdź zaworek, o-ringi na zaworku powrotnym na filtrze paliwa.
O, to, to
http://obrazki.elektroda.pl/3503500200_1420474544.jpghttp://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=5693Tu akurat starszy typ.
Pozdrawiam.
RADEK1985
Fri, 21 Apr 2017 - 23:12
hej witam własnie tak zrobie
ale jak mowie takiego wynalazku jeszcze nie robiłem
tak pokreconego
RADEK1985
Sat, 22 Apr 2017 - 08:01
dzisiaj z tym powalcze zastanawia mnie czemu jak chce mu prawidłowo ustawic kąt to nie chce palic moze pompa umarła ciort go wie
bolus1
Sat, 22 Apr 2017 - 09:27
albo z rozrządem komuś nie wyszło ;]wywalaj pompę podciśnienia i na znaki go
tomek 1980
Sat, 22 Apr 2017 - 16:27
Witam, dokładnie jak pisze
bolus1, a potem chwal się, co mu było.
Pozdrawiam.
RADEK1985
Sat, 22 Apr 2017 - 17:53
rozrząd jest zdrowy sprawdzałem na znaki idealnie dzis juz nie chciał zapalić pompa sie zesrała przyspieszacz zapłonu padł i podejrzewam ze to wina pompy bedzie
czekam co własciel powie
RADEK1985
Tue, 25 Apr 2017 - 17:28
i tak pompa wymieniona na inna z jezdzącego auta udało sie ustawić przyspieszenie tak jak byc powinno auto pracuje teraz bardzo ładnie ae problem jest dalej wyczysciłem ten zaworek w podstawie od pływaka filtr jest nowy oringi wymienione na powrocie a dalej dołem nie jedzie podejrzewam jeszcze ze moze być wydech przytkany kata nie ma juz w nim dawno ale z tyłu jest jakis tuningowy tłumik ..
ale jeszcze mi na mysl przychodzi ze łacznik elastyczny dał ciała lub te turbo jest skopane .. dziwny objaw ale jest je słychać jak pracuje dołem jakies sugiestie?
RADEK1985
Fri, 05 May 2017 - 06:43
Auto naprawione przypadek raz na 1000 wtryski zesrane na nowych wtryskach auto rwie ziemie z pod siebie a wiec mozna temat zamknąc pozdrawiam
Auren
Mon, 29 May 2017 - 09:08
Fajnie, że się udało
ja słyszałem o podobnym przypadku i okazało się, że w mapach było namieszane
RADEK1985
Mon, 29 May 2017 - 10:28
sprawdzalismy mape jest ori :
ale ciezko było dojsc bo niby mechanik sprawdzał wtryski a wtryski nie były wyciagane x lat
auto smiga tego jak złe
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.