Panowie zastanawiam sie jak jeszcze mogę poprawić trakcje w wolnym zakręcie powiedzmy prędkości rzędu 40-60km. Pacjent t mój CIVIC EG, i w takim zakręcie wyjeżdza mi przód, i pewnie bedzie i tak ale chciałbym ugrać jeszcze kilka km/h...
Załużmy że:
- zawieszenie i jego ustawienia już są wykożystane w 100%
- na areodynamikę nie ma co liczyć
- mieszanki opon nie można zmienić
- kierowca jedzie idealnymi liniami
- waga auta na przodzie nie może być zmieniona
- skrzynia ma szpere i powiedzmy że tu też nic zmienic nie można
Co jeszcze można by zrobić żeby poprawic conieco trakcje?
Przychodzą mi do głowy:
1. Szerszy profil opony, mógłbym zmienic na 205 zamiast 195 (na których aktualnie jeżdzę) - ale czy bedzie miało to jakiś wymierny odczuwalny rezultat?
2. Mogę jeszcze dołożyć większe dystanse do kół (mam teraz 20mm) z racji tego że mam teraz odciągniete nadkola mógłbym jeszcze maksymalnie dołożyć kolejne 20mm - ale czy ma to sęs i będą tego jakieś wymierne rezultaty?
Jakie jeszcze są możliwości o których jeszcze może nie wiem?