Jesteście już moją ostatnią deską ratunku wink.gif
Pacjent Golf V GTI z silnikiem BWA.
Problem jest taki: Po odłączeniu węża od PCV do kolektora ssącego (zaślepiając wyjście w kolektorze) czyli odma w powietrze. Auto po chwili pracy na jalowych obrotach zaczyna mocno kopcić na niebiesko (czuć bardzo mocno spalony olej). Jak jest na ssaniu i ma podwyższone obroty to nie dymi, dopiero po obniżeniu obrotów zaczyna kopcić. To samo dzieje się przy montażu płytki usuwającej zawór PCV albo przy montażu CC. Po podłączeniu spowrotem PCV problem znika.
Mam wrażenie że robi się za duże ciśnienie w skrzyni korbowej i turbo wywala olej...

Wiem, że takie zjawisko nie jest normalne, bo kiedyś testowałem otwartą odmę i wszystko działało jak trzeba.

Co zrobiłem:
-Nowa pokrywa zaworów (nowe uszczelki etc, żadnych wycieków nie ma)
-Wszystkie węże odmy szczelne,
-Nowy PCV
itd.
Na zagranicznych forach ludzie mają takie problemy - jednak rozwiązania nie udało mi się znaleźć.