Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Uszczelniacz c20xe
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
pszczelaszkov
Witam.
Sprawa wydaje sie byc banalnie prosta wkoncu chodzi tu zaledwie o simering, ale jednak nie potrafie tego rozwiazac bez kombinowania.
Moj wal od c20ne zakonczyl zywot, wzielem inny od c20xe z korbami i tlokami. Wszystko poskladane, ale pytanie co wchodzi pomiedzy pompe oleju, a koncowke wału.
W c20ne mialem 31x50x8.
Do c20xe w sklepach raz to mi wciskaja 38x50x8, raz 31x50x8 twierdzac ze sa takie same, a wal ma 27mm i nie widze sladow po simeringu na powierzchni. Czego mi brakuje i jak to cos powinno wygladac?
Z gory dzieki za podpowiedz
MICHAŁ
na wał wchodzi stalowy pierścień który dopiero jest uszczelniany simeringiem
oryginalny uszczelniacz to M38 X 50 X 8

a pierścień to takie coś: http://images.ua.prom.st/349375357_w640_h6...10-41fb8113.jpg
pszczelaszkov
Dzieki.
Patrzac na jego ceny, chyba sam dam do wytoczenia, jak on jest wpasowany ze nie cieknie miedzy nim a walem? Na goraco czy ma jakis oring?
kuki_VU
Uszczelnia go ttlko dokrecone kolo rozrzadu.
Tak samo w V6 jest rozwiazane.
Wchodzi palcami
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.