pszczelaszkov
Tue, 11 Apr 2017 - 20:37
Witam.
Sprawa wydaje sie byc banalnie prosta wkoncu chodzi tu zaledwie o simering, ale jednak nie potrafie tego rozwiazac bez kombinowania.
Moj wal od c20ne zakonczyl zywot, wzielem inny od c20xe z korbami i tlokami. Wszystko poskladane, ale pytanie co wchodzi pomiedzy pompe oleju, a koncowke wału.
W c20ne mialem 31x50x8.
Do c20xe w sklepach raz to mi wciskaja 38x50x8, raz 31x50x8 twierdzac ze sa takie same, a wal ma 27mm i nie widze sladow po simeringu na powierzchni. Czego mi brakuje i jak to cos powinno wygladac?
Z gory dzieki za podpowiedz
MICHAŁ
Wed, 12 Apr 2017 - 11:06
na wał wchodzi stalowy pierścień który dopiero jest uszczelniany simeringiem
oryginalny uszczelniacz to M38 X 50 X 8
a pierścień to takie coś:
http://images.ua.prom.st/349375357_w640_h6...10-41fb8113.jpg
pszczelaszkov
Sat, 15 Apr 2017 - 21:33
Dzieki.
Patrzac na jego ceny, chyba sam dam do wytoczenia, jak on jest wpasowany ze nie cieknie miedzy nim a walem? Na goraco czy ma jakis oring?
kuki_VU
Sun, 16 Apr 2017 - 13:07
Uszczelnia go ttlko dokrecone kolo rozrzadu.
Tak samo w V6 jest rozwiazane.
Wchodzi palcami