MODEL: Smart Roadster
Modyfikacje
Silnik: Seryjne 0,7 turbo zastąpione k20a2
Układ dolotowy: stożek z nadmuchem zimnego powietrza : w trakcie
Układ wydechowy: troche nierdzewki i tlumik komorowy z diesla 60mm :zakonczone
Elektronika: Hondata Ru
Układ chłodzenia: Aluminiowa chłodnica z VTI plus spal :zakończone
Układ hamulcowy: seria, leży i czeka zestaw wentylowany 280mm przod na alu zacisku z bmw i gladka 280mm na alu zacisku z audi
Zawieszenie: zmiana miejsca mocowania sprężyn
Pomysl na rwd mid narodził sie kilka lat temu. Byl już nawet początek prac przy crx ed9 oklatkowany ale z racji braku czasu temat upadł.
Po zakończenie projektu Audi 80 b3q z 4.2 V8, które odpycha się super, natomiast przy dużych prędkościach na torze czy lotnisku bujało sie niemiłosiernie, pomyślałem, że może pogodzic osiagi z mega prowadzeniem.
Fizyki nie oszukasz więc ważniejsze w zakręcie od miliona koni byłą jak najmniejsza waga.
Kolejny warunek to cena. Nie stac mnie na auto za 50 czy 100kPln
kolejna sprawa to koszty utrzymania i dostępność czesci. I tu pomimo wielu zalet Lotus Elise odpada.
Więc może prawie replika
Ideal dla mnie to:
Plan jest aby za cene seryjnego speedstera osiągnąc 7X0kg 220KM
Bierzemy małą, lekką budę roadster, wsadzamy mocny silnik, robimy heble (co przy 7X0kg nie jest skomplikowane), zawias i powinno to przyspieszac i się prowadzic.
Zobaczymy, marze o 1:4X na Poznaniu.
Mam nadzieje w kwietniu na pierwsze upalanie życie pokaże
Seria
Początek prac, warunki srednie
Zacisk seria Vs BMW
Silnik w belce
Wydech
Paliwo i chłodnica
W planie jest dokończyć ukłąd hamulcowy, zawias w poli, trochę zabawy z aero i jezdzic jezdzic.