ŁYSY66
Wed, 29 Mar 2017 - 17:36
WITAM
Jak taki wykres będzie poruszał auto na drodze ?
Głownie chodzi o moment przy tak niskich obrotach 2350.
Może lepiej byłoby dla silnika aby moment był np. przy 3k.
Auto dość ciężkie ponad 1700kg na kompresorze. Celowałem w trójkę z przodu czyli powyżej 300PS
ale lekko zbrakło. Sterownik oryg.
Przy 1-barze doładowania przybyło 50% mocy - trochę mało liczyłem na więcej.
2 pytanie - ile mocy może przybyć oczywiście teoretycznie - po dodaniu det-a3 dla zmiany/przyśpieszenia zapłonu
http://www.fotosik.pl/zdjecie/dcd0741b1c038eaf
ŁYSY66
Fri, 31 Mar 2017 - 19:38
Panowie - nic nie macie do powiedzenia na temat WYKRESU
gongo
Fri, 31 Mar 2017 - 22:38
Cieżko coś sensownego napiać i pewnie zaraz temat poleci do kosza.
jakie to dokladnie auto, napęd, silnik, kompresor, osprzęt itp?
Z mojej szklanej kuli - jesli to jakieś A6 z Quattro to będzie jechało zdecydowanie słabiej niż 540 e39. Kolega miał a6 c5 4.2 która wypluła 290 koni to dostawał straszny wpierdol od 540iA.
ŁYSY66
Sat, 01 Apr 2017 - 07:16
Chodzi mi mi wyłącznie max. moment przy tak niskich obrotach.
Czy zaraz nie klękną korbowody lub sypną się panewki.
----------------------------------------------------------------------
Projekt jest nowatorski.
Audi A6 C5 /2.8 /30V -czyli 5 zaworów na cylinder.
Kompresor to TVS 1320. Doładowanie do 1bara.
jackkpl
Sun, 02 Apr 2017 - 19:56
Jak na 1 bar to mało momentu z tego silnika. Pewnie masz duży zapas w zapłonie. Jakie masz temperatury w dolocie, to może mieć duży wpływ. Z charakterystyki kompresora raczej moment powinien rosnąć przy wyższych obrotach (do 5.5-6k rpm).
Jeśli z dołu boisz się o panewki, to cofnij mocniej zapłonem i od 3k rpm już ogień.
ŁYSY66
Sun, 02 Apr 2017 - 20:19
Oryg. to 280 momentu i 190kucy.
Baypasa mam tak ustawinego, że zamyka się kompletnie około 2k i wtedy idzie moment max.
Mogę ustawić póżniejsze zamykanie to moment pójdzie w górę pod wyższe obroty.
Niestety baypas na podciśnieniu.
O silnik się nie boję, tego żelastwa dużo i tanie.
Chodzi mi o wykrzesanie więcej kucy ale ze strojeniem problem.
Zapłon bym przyśpieszył nie opóżnił....
Silnik nie wykazuje żadnego stukowego a i przeciwstukowe czuwają.
Wiem jackkpl, że swoj TVS ogarnąłeś elektronicznie i wystroiłeś wszystko.
Ja nie mogę dorwać człowieka od wystrojenia tego. Chociaż mapy paliwa i zapłonu.
jackkpl
Sun, 02 Apr 2017 - 22:16
Dlatego najlepiej zrobić samemu. A seryjny sterownik w tym A6 nie jest programowalny?
ŁYSY66
Mon, 03 Apr 2017 - 07:33
Jackkpl - żebym ja to wiedział. Ponoć siedzi Motronic 7.1 jak w 1.8t i 2.7bt więc pewnie jest, przepustnica na potencjometr.
SZUKAM CZŁEKA w POMORSKIM i ZACHODNIOPOMORSKIM do WYSTROJENIA AUTA - RE-MAPOWANIE.
Chłodnica kompresora od seicento na dwóch pompkach na dolocie i odpływie, przy macaniu nawet nie ciepła.
Temperatury nie mierzyłem. Kompresor niby ciepło-gorącawy a chłodnica zimnawa.
Jak u siebie zmierzyłeś/mierzysz powietrze? Musiał bym coś pomyśleć z pomiarem tem. - bez łapania tem. obudowy.
Czujnik termometru musiałby być odizolowany.
Jak u siebie to zrobiłeś???
farmer91
Mon, 03 Apr 2017 - 15:17
Przecież Turbo Elita chyba stroi turbo VAG-i na oryginalnych sterownikach a są z Trójmiasta lub okolic.
RasPL
Mon, 03 Apr 2017 - 16:25
Podlaczajac kabel nie masz nigdzie temperatury w dolocie ? Po co jakieś osobne termometry
P@bLO
Mon, 03 Apr 2017 - 18:08
Jak zach-pom to polecam Walas MotorSport do ogarnięcia softu i reszty
jackkpl
Tue, 04 Apr 2017 - 09:30
Temperaturę mierzę normalnie , poprzez czujnik temperatury dolotu, tylko za kompresorem. 3.0 tfsi ma chyba czujniki ciśnienia i temperatury w każdym "banku", czyli po 1 na głowicę.
ŁYSY66
Thu, 06 Apr 2017 - 10:25
Pablo - dzięki.
Jestem już po rozmowach w Walas Motor Sport i będę tam re-mapował/stroił.
Po wystrojeniu w końcu będę mógł przedstawić mój pionierski projekt A6 2.8 na oryg.
KOMPRESORZE od 3.0 TFSI.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.