Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ocena wykresu / mozliwości
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
ŁYSY66
WITAM

Jak taki wykres będzie poruszał auto na drodze ?

Głownie chodzi o moment przy tak niskich obrotach 2350.
Może lepiej byłoby dla silnika aby moment był np. przy 3k.

Auto dość ciężkie ponad 1700kg na kompresorze. Celowałem w trójkę z przodu czyli powyżej 300PS
ale lekko zbrakło. Sterownik oryg.

Przy 1-barze doładowania przybyło 50% mocy - trochę mało liczyłem na więcej.
2 pytanie - ile mocy może przybyć oczywiście teoretycznie - po dodaniu det-a3 dla zmiany/przyśpieszenia zapłonu


http://www.fotosik.pl/zdjecie/dcd0741b1c038eaf
ŁYSY66
Panowie - nic nie macie do powiedzenia na temat WYKRESU
gongo
Cieżko coś sensownego napiać i pewnie zaraz temat poleci do kosza.
jakie to dokladnie auto, napęd, silnik, kompresor, osprzęt itp?
Z mojej szklanej kuli - jesli to jakieś A6 z Quattro to będzie jechało zdecydowanie słabiej niż 540 e39. Kolega miał a6 c5 4.2 która wypluła 290 koni to dostawał straszny wpierdol od 540iA.
ŁYSY66
Chodzi mi mi wyłącznie max. moment przy tak niskich obrotach.
Czy zaraz nie klękną korbowody lub sypną się panewki.
----------------------------------------------------------------------
Projekt jest nowatorski.
Audi A6 C5 /2.8 /30V -czyli 5 zaworów na cylinder.
Kompresor to TVS 1320. Doładowanie do 1bara.
jackkpl
Jak na 1 bar to mało momentu z tego silnika. Pewnie masz duży zapas w zapłonie. Jakie masz temperatury w dolocie, to może mieć duży wpływ. Z charakterystyki kompresora raczej moment powinien rosnąć przy wyższych obrotach (do 5.5-6k rpm).
Jeśli z dołu boisz się o panewki, to cofnij mocniej zapłonem i od 3k rpm już ogień.
ŁYSY66
Oryg. to 280 momentu i 190kucy.
Baypasa mam tak ustawinego, że zamyka się kompletnie około 2k i wtedy idzie moment max.
Mogę ustawić póżniejsze zamykanie to moment pójdzie w górę pod wyższe obroty.
Niestety baypas na podciśnieniu.
O silnik się nie boję, tego żelastwa dużo i tanie.
Chodzi mi o wykrzesanie więcej kucy ale ze strojeniem problem.
Zapłon bym przyśpieszył nie opóżnił....
Silnik nie wykazuje żadnego stukowego a i przeciwstukowe czuwają.

Wiem jackkpl, że swoj TVS ogarnąłeś elektronicznie i wystroiłeś wszystko.
Ja nie mogę dorwać człowieka od wystrojenia tego. Chociaż mapy paliwa i zapłonu.
jackkpl
Dlatego najlepiej zrobić samemu. A seryjny sterownik w tym A6 nie jest programowalny?
ŁYSY66
Jackkpl - żebym ja to wiedział. Ponoć siedzi Motronic 7.1 jak w 1.8t i 2.7bt więc pewnie jest, przepustnica na potencjometr.

SZUKAM CZŁEKA w POMORSKIM i ZACHODNIOPOMORSKIM do WYSTROJENIA AUTA - RE-MAPOWANIE.

Chłodnica kompresora od seicento na dwóch pompkach na dolocie i odpływie, przy macaniu nawet nie ciepła.
Temperatury nie mierzyłem. Kompresor niby ciepło-gorącawy a chłodnica zimnawa.
Jak u siebie zmierzyłeś/mierzysz powietrze? Musiał bym coś pomyśleć z pomiarem tem. - bez łapania tem. obudowy.
Czujnik termometru musiałby być odizolowany.

Jak u siebie to zrobiłeś???
farmer91
Przecież Turbo Elita chyba stroi turbo VAG-i na oryginalnych sterownikach a są z Trójmiasta lub okolic.
RasPL
Podlaczajac kabel nie masz nigdzie temperatury w dolocie ? Po co jakieś osobne termometry
P@bLO
Jak zach-pom to polecam Walas MotorSport do ogarnięcia softu i reszty wink.gif
jackkpl
Temperaturę mierzę normalnie , poprzez czujnik temperatury dolotu, tylko za kompresorem. 3.0 tfsi ma chyba czujniki ciśnienia i temperatury w każdym "banku", czyli po 1 na głowicę.
ŁYSY66
Pablo - dzięki.
Jestem już po rozmowach w Walas Motor Sport i będę tam re-mapował/stroił.

Po wystrojeniu w końcu będę mógł przedstawić mój pionierski projekt A6 2.8 na oryg.
KOMPRESORZE od 3.0 TFSI. wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.