Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wyłączenie adblue
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
MS13
Część.
Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii na temat wyłączenia systemu adblue w BMW. Spotkałem się z opinią że może zapychać się katalizator. Świeci się co jakiś czas czujnik nox. Wtryski sprawne, adblue nalane. co może być przyczyną i czy warto wyłączyć. Czy da się zastosować jakiś emulator 2giej sondy?
Zgóry dzięki za odpowiedzi.
hexx
a co pokazują czytane błędy ?
MS13
2 sondę nox dokładnie błąd 4bf0 Nox sensor after catalitic converter, nox signal stały. Błąd da się skasować na ok 200 km.potem wraca i zapala czek. Znajomy podpowiada mi wyłączenie adblue żeby mieć święty spokój ale postanowiłem zasięgnąć opinii mądrzejszych.
hexx
może lepiej sprawdzić/dać drugą sondę + sprawdzić kable jakimi jest podłączona

pozbywanie się AdBlue to taka ostateczna ostateczność
jak już wszystko zawiedzie
MS13
Podmienię sondy dzięki za odpowiedzi. Powyłączeniu może się dziać coś niepokojącego?
hexx
nie mam pojęcia
ale chyba to nie jest takie proste w dobrym wykonaniu
taniej na pewno jest znaleźć powód usterki i naprawić to co masz teraz
G-CSheko
nie ma problema z wyłączeniem II sondy
nie ma problema z wyłączeniem całego adblue (katy adblue do usunięcia, bo mogą się zjarać)
ale najpierw spróbuj naprawić, choć nie sądzę że podmiana sondy coś pomoże
MS13
Myślałem ze może uda się naprawić system, samochód ma 160 tyś. Dlatego jeszcze walczę. Lał mi jeden wtrysk, ta sonda może być od tego?
G-CSheko
...może
MS13
Dzięki. Walczę...
rumianko
temat dobry ale już przestudiowany przez nas, i wcale nie trzeba tylko zaznaczyć ptaszka adblue off w swiftec`u lub ESS .... a problemy zaczynają się już od 100tys przebiegu w tych bmw.

"katy" od adblue się nie zjarają bo one są na prawie samym końcu układu wydechowego, jedynie co to może się zapchać ale nie sadze bo on jest przelotowy.
G-CSheko
dlatego napisałem, nie ma problema, mam za sobą sporo takich na sumieniu smile.gif
Cieniu
Uszkodzony jest układ adblue raczej jak wyżej koledzy piszą nie sonda dlatego do wyłączenia scr w ecu
albo samo dtc ? smile.gif
G-CSheko
samo dtc to drut, trzeba wyłączyć, bo za niedługo zażąda dolewki itd.
hexx
to taką tandetę BMW puściło ?
Mis
CYTAT(hexx @ Tue, 28 Mar 2017 - 18:51) *
to taką tandetę BMW puściło ?

Daj Pan spokój, to BMW to nie jest poważne, tylko w tych kiszkowatych BMW psuje się czujnik NOx i AdBlue. rolleyes.gif
W VAGu ani razu nie spotkałem padniętego czujnika NOx, jeszcze nikt nigdy nie przyjechał go wyłączać softowo. laugh.gif
G-CSheko
o jaaa, w vagach też się sypią smile.gif
hexx
w pikapie RANGER też jest AdBlue i jakoś nie słyszałem by były problemy przy takich przebiegach
stąd moje zdziwienie
Cieniu
Sypie się sypie właśnie w crafterze mam zadanie
hexx
jaki ma przebieg ?
Cieniu
Teraz nie wiem ale jak sie dowiem to napisze
tomek1634
Ja coś wtrące odnośnie aut ciężarowych. Nie ma żadnego auta w którym SCR by się nie zepsuł, od volva do iveco. Wyłączenie układu chyba nic nie robi bo wsatawiają emulator adblue i auta tak śmigają.
G-CSheko
w truckach to inna bajka
MS13
Pojawił się dodatkowy błąd 4d16 system Scr wydajność, stały . padł katalizator? Czy zapchało się sitko przy pompie adblue?
Podpowiecie coś koledzy?
Cieniu
Może pompa moze wtryskiwacz moze niedrożność może kat może sonda może instalacja wink.gif
MS13
Zatem cała do sprawdzenia. Myślałem że jest może coś co sypie się jako piwrwsze.dzięki za podpowiedzi.
G-CSheko
te same problemy mam na warsztacie właśnie, klient zmęczył się próbami napraw i żegna się dzisiaj z mocznikiem na zawsze smile.gif
ledwie dojechał, bo zostało mu 20km do wyłączenie silnika biggrin.gif
hexx
w jakim aucie ?
G-CSheko
X5 3d USA 2013r
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.