Model - Vw Golf 2 1.6 gażnik 1991
Witam, po wielu przemyśleniach postanowiłem przedstawić swój projekt szybkiego streetowego auta który został zbudowany w przydomowym garażu.
Silnik - baza to 3.2 v6 phateon
blok 3.2 , montaż wału z 2.8 , kuta korba (fmic.pl) seryjne tłoki ,nowe pierscienie, całość wyważona, osiowana, honowanie, planowany blok
głowica pełna obróbka gniazd, planowana, nowe gumki,prowadnice, seryjne wałki
kolektor ssacy z plenum, przepustnica r32, produkcja własna, bov , orurowanie i złacza gumowe oraz opaski , ic najwiekszy jaki był dostępny (fmic.pl)
kolektor wydechowy 2x 3w1 flansz ts produkcja własna wastegate audi turbo, układ wydechowy 3.5 na 1 tłumiku, turbo chiński 76rr na kulce od Tx performance
układ wtryskowy 6x 2200cc bosch , zbiornik wyspawany, pompa aeromotive eliminator, specjalna przejsciówka na 2x zawór 3b
sterowanie silnika Emu, kontroler haldexa ecumaster , wiązka zrobiona u nas, strojenie nasze
chłodnica wody vr6 z wiatrakami
układ napedowy przerobiony przez nas z fwd na 4 motion , haldex 1 generacji , sterowanie z kabiny, połosie (ali ), przerobione kolo zapasowe, pod dyfer, sprzegło całość własna produkcja, 1 skrzynia pomodzona (GQV)
zawieszenie gwint fk, piasty i koła 5x100 vr6
body - brak
Podziękowania ;
dziękuję każdemu kto okazał wsparcie mniejsze lub większe, w postaci przysłowiowej dołożonej swojej cegiełki, a między innymi
TXperformance za turbo i pomoc finansową,
Fmic.pl za mega ceny na części
Dziak Motor sport za obróbkę silnika i trochę upustu cenowego
Swiątek za regulowane koła oraz wałki
Firmie Carmasters za silną motywację (bez Was bym tak daleko się chyba nie posunoł)
i wymienię kilka osób ktorzy pomagali wiedzą , wskazówkami itd.
Cieplak
Rafałek
GTO
i dwie osoby z Niemiec ktorych wymienić nie mogę
oraz mojemu młodemu (Barott) za pomoc od samego początku przy budowie auta, za instalcję za jeżdzenie, myślenie , konfigurację programu, i wiele innych spraw związanych z autem i nie tylko
a więc
auto cwiczymy od roku było masę prób drogowych , setki litrów przepalonego paliwa, trochę nerwów od samego początku mixy alkoholowe
pierwotnie działała zmienna faza pierwszym razem shamowany na dynomecie na 1.8b
po tym nie długo były zawody na vw manii , oczywiście pojechałem , no i udało się wygrać
po zawodach wywaliłem zmienna fazę i wstawiłem regulowane koła, pojechaliśmy dostroić podnieśliśmy 0.2b wiecej i zmieliło skrzynię ,
zamówiłem wkład dogbox 4 biegi, czekałem 2 miesiące złożyliśmy, i pojechaliśmy zobaczyć jak to działa na 2 barach i mocnym zapłonie, był kilka razy strzał 3 biegiem , nawrota i próba czasowa 100-200 3 i 4 bieg - według loga z emu 3.8sec, w drodze powrotnej luzny start z miejsca 1 bieg , pełna kita wsadzenie 2jki i bum, urwało doga zmiełil wałek głowny i zębatkę 2 biegu (30min radości) potem płacz,
no nic życie, kupiłem kolejną skrzynię tym razem drp przełozenie zostały seryjne tylko całkiem inne wzmocnienie zrobiłem, pojechaliśmy zobaczyć i ale zanim próba to ujęty zapłon na dole żeby oszczędzić napęd i zeby chociaz wytrzymała hamownie,
wykres pośdredni 2gi tu do shamowanie podniesiony boost na 2.2 ale wg nie ogarnia sutyacji juz bo jest bardzo nie stabilny są rózne piki
mniej więcej tak auto jeżdzi
Plany hmm.. w chwili obecnej zmiana na nowy kolektor wydechowy , oraz wastegate forge(podziękowania dla Rafałka)
rewizja silnika , montaż wałków od Swiątka oraz zmiana sprężyn zaworowych, i lekkie zmiany w układzie paliwa
i jak Bóg da to atakuję 4 cyfry, i jak się uda zrobić wynik to zdejmujemy boost i paliwo na normalne , żeby można było zwyczajnie pojeżdzić, bo w tym momencie ten samochód który sobie wymarzyłem szybki street się nie stety nie nadaję , jest zbyt brutalny jeśli chodzi o użytkowanie
całoś można śledzić u nas na stronie fb
https://www.facebook.com/WBTuningParts-309628329418832/