Witam, mam na imię Łukasz i jestem nowy na forum. Chciałbym przedstawić Wam mój projekt.
Nissan Z350 (Z33) Fairlady Z
Silnik VQ35DE Revup (3,5l V6 301KM seryjnie)
W moim posiadaniu od kwietnia 2012 roku. Kupiony jako seria, od tego czasu przeszedł szereg modyfikacji:
Obecnie wygląda to następująco:
Stylistycznie:
1) Zmieniony przedni zderzak Vis Racing Sport z dokładkami z carbonu
2) Zmieniony tylny zderzak Vis Racing Sport z carbonowym dyfuzorem
3) Progi z carbonu Carbon Creations
4) Carbonowa maska z wlotami powietrza SEIBON
5) Carbonowe lusterka
6) Carbonowy spojler
7) Słupki B z carbonu Nismo
8) Carbonowe klamki zewnętrzne
9) Kolor auta zmieniony na złoty mat
10) Tytanowe końcówki wydechu Fairlady Z
11) Felgi 19 cali Vertini drift gold (9cali przód, 10,5 cala tył)
12) Opony Yokohama Advan Sport V103 235/35/19 przód, 265/35/19 tył
13) 3 dodatkowe wskaźniki na słupku bocznym (temp wody, ciśnienie oleju i skład mieszanki paliwowo-powietrznej)
14) Zmieniona kolorystyka pod maską na złoto-czerwony kolor
15) Carbonowe dodatki pod maską
16) Podświetlenie podwozia 7 kolorów do wyboru
17) Indywidualna tablica rejestracyjna W0 Z33
18) Detale: korek wlewu oleju Nismo, złote śruby pod maską, loga Z zamiast Nissan, carbonowe kierunkowskazy, carbonowa antena Nismo, złoty hak (tow hook)
19) Fotele kubełkowe Sparco Forza R333
20) Pasy szelkowe Takata Drift III
21) Harness bar
22) Carbonowe elementy wnętrza (konsola środkowa, klamki wewnętrzne, panele sterowania szybami, rozpórka tylna)
Modyfikacje mechaniczne:
23) Układ dolotowy K&N Typhoon ze stożkowym filtrem powietrza i dolotem zimnego powietrza spod zderzaka bezpośrednio na filtr
24) Zmieniony kolektor ssący + porting
25) dołożony 10 mm spacer
26) Kolektory wydechowe Stillen w termoizolacji
27) Wywalone katalizatory, downpipe
28) Kompletny układ wydechowy HKS style
29) Wzmocnione sprzęgło z kevlarowymi okładzinami
30) Zawieszenie gwintowane ISC Sport
31) Zawieszenie pneumatyczne PLS (pneumatic lift system)
Obecnie na dniach szykuje się uturbienie auta przy współpracy z Coobcio Garage (Coobcia jak sądzę nie trzeba nikomu przedstawiać) oraz firmy Fmic (www.fmic.pl), w której ze względu na szeroki asortyment części do tuningu, fachowe doradztwo i podejście do klienta zaopatruję się we wszelkie niezbędne do projektu części.
Zestaw prawdopodobnie na bazie turbosprężarki Garrett T3/T4e z powiększonym o 4 mm kołem kompresji CNC lub Precision PT6266 (trwają rozmowy), do tego oczywiście zakucie silnika i inne niezbędne przy tej pracy rzeczy.
Chciałem dodać parę zdjęć auta, ale niestety jako Świeżak nie umiem tego zrobić, więc wrzucam link do mojego pierwszego filmiku na youtube z budowy auta począwszy od dnia zakupu do stanu sprzed kilku miesięcy
https://www.youtube.com/watch?v=Cb2vWc_s6r4
Po uturbieniu wrzucę 2 część filmu.