Zastanawiam się nad przyszłością mojej e46 330i sedan/polift i nie wiem, co wybrać, gdyż nie orientuję się w kosztach.
A do wyboru mam tuning:
1. e46 330i
2. e92 320i
3. e92 335i
Chciałbym uzyskać efekt zbliżony do 4,5s 0-100.
Ciekaw jestem także, jak dla powyższych aut kształtują się granice osiągi/koszty oraz co warto zmodyfikować najpierw, aby uzyskać najlepszą poprawę osiągów najniższym kosztem.
Załóżmy, że mamy przedziały 0-100:
A. 5,5s
B. 5,0s
C. 4,5s
Podam przykład (wybaczcie, że będzie oderwany od rzeczywistości )
1. e46 330i - sprzedaj i kup m3e46 lub e92 335i, a jeżeli chcesz tuningować to:
A. dolot, wydech, szpera (całość wraz z robocizną do ogarnięcia za 12k zł.)
B. A + turbo (suma ~20k zł.)
C. A+B+układ paliwowy (~30k zł.) ,
zalecany swap na 2jz-gte (~40k zł),
lub swap na M50B25 +dolot, wydech, szpera,turbo (~30k zł - ze względu na mniejszą awaryjność polecane zamiast M54B30)