CYTAT(kosmita @ Thu, 09 Mar 2017 - 20:31)
Polecam Megane GT/2.0T - silnik bardzo trwały, spalanie nie zabija, prowadzi się nieźle.
Rozumiem jak plus dla meganki natomiast 2.0T w megance zakładam że spali więcej niż te 7,5 w 1.6T mini, żona będzie miała z tym problem bo jest straszną sknerą
CYTAT(stef @ Thu, 09 Mar 2017 - 21:24)
Faktycznie coś z szybami się działo, że odbijały przy zamykaniu, zapomniałem o tym. Łańcuch to znany temat i trzeba go wcześniej wymienić, tylko że nasz mial kilkanaście tys. jak go sprzedawaliśmy więc to dopiero dotyczy kolejnego właściciela.
To jak miałeś mini kilkanaśnie tyś km to nie dziwie się że działało, nie miało prawa inaczej bo to już byłby całkiem dramat
CYTAT(hexx @ Thu, 09 Mar 2017 - 21:25)
diesel zatem odpada
popatrz z wolnossącą albo doładowaną benzyną
Mazda ma ładne auta i dobre silniki PB
Może CX-3 z 4x4, automat i 2.0 PB 150KM ?
Swift Sport 1.6 jest też bardzo fajny.
Ale to wychodzi na to że 80% posiadaczy diesli nie powinno go mieć?
Mazda 3 jak najbardziej wizualnie się kwalifikuje ale musi być 3D :/
CX3 - 4x4 niepotrzene, auto dla niej brzydki
Swift brany pod uwagę chociaż trochę drętwy w środku, za to tani.
CYTAT(Porszak @ Thu, 09 Mar 2017 - 23:14)
kiedys w motorze byl test focusa 1.0 ecoboost i mazdy 3 ze slabszym 120KM(czy 140, pamietam,ze ten slabszy) 2.0 skyactive. mazda byla szybsza i oszczedniejsza od forda, palila jakies smieszne ilosci paliwa jak na wolnossace 2.0
Jw. musi być 3D, fordy, VAG, volvo odpadają
Natomiast co z dieslami renaulta? Ew jakieś małe turbo benzyny? Wiem że 1.5 i 1.9 dCI nie za bardzo, zastąpiono je 1.6 i 2.0 dCI, to poprawiło sytuację?