ŁYSY66
Sun, 26 Feb 2017 - 19:50
Jak w miarę prawidłowo zamontować pompę paliwa 040.
Wiadomo, ze pompa jest w baku i w benzynie która powinna ją chłodzić.
W moim przypadku kosz wogóle nie pasuje, muszę go zniszczyć, żeżbić, przerabiać aby wogóle podeszła
pompa do kosza.
A może ten''kosz'' byłby zbyteczny?
Jak zamontować tę pompę aby działała i zaraz sie nie spaliła z jakiegoś powodu.
GrzesiekK.
Sun, 26 Feb 2017 - 22:53
Jak jeździsz tylko po prostej równym tempem to kosza może nie być
ŁYSY66
Mon, 27 Feb 2017 - 17:03
Dzięki za obszerne podpowiedzi.
Kosz przerobiony, pompa wpasowana w kosz.
Zalewana będzie na 3/4 wysokości pompy.
Nie wiem czy tyle wystarczy aby się nie przegrzała.
Samochód nie na tor, do jazdy cywilnej więc myślę, że nie powinna się poddać.
GrzesiekK.
Mon, 27 Feb 2017 - 17:14
Odpowiedz otrzymałeś jedna wystarczającą
Kosz ma być koniec i kropka.
kamil7s
Mon, 27 Feb 2017 - 18:01
Pompka sie chłodzi paliwem tłoczonym.
xxMAXIMxx
Mon, 27 Feb 2017 - 21:08
040 może być stosowana jako zewnętrzna. Ja tam mam i wszystko hula.
mlody1921
Mon, 27 Feb 2017 - 22:42
A 044 ktos montował w baku ?
Wojtasspolo22
Tue, 28 Feb 2017 - 06:13
Tak, ja zamontowałem 044 do baku i śmiga jak szalona.
RasPL
Tue, 28 Feb 2017 - 06:31
Tez mam w baku i dziala ok
FranoF1
Tue, 28 Feb 2017 - 14:05
Też mam 044 w baku, i nic złego sie nie dzieje...
ŁYSY66
Tue, 28 Feb 2017 - 20:40
Czyli można sądzić, źe kosz nie służy do ''chłodzenia'' pompy.
Może jest przygotowany do zasobu benzyny przy odpływie na zakrętach, przyspieszeniach
gdy jest jej mało, jazdy z góry i pod stroma górę z dużą prędkością i małą ilością wachy w baku?
GrzesiekK.
Tue, 28 Feb 2017 - 20:44
CYTAT(ŁYSY66 @ Tue, 28 Feb 2017 - 20:40)
Czyli można sądzić, źe kosz nie służy do ''chłodzenia'' pompy.
Może jest przygotowany do zasobu benzyny przy odpływie na zakrętach, przyspieszeniach
gdy jest jej mało, jazdy z góry i pod stroma górę z dużą prędkością i małą ilością wachy w baku?
Tak jest Panie kolego, jakbyś 040 wrzucił bez kosza to co niższy troszkę stan paliwa i zakręt odpływało by paliwo spod pompy i czkawka. Jeśli masz układ z przelewem na listwie paliwowej, to powrót z przelewu napełnia kosz.
mlody1921
Wed, 01 Mar 2017 - 01:41
Macie 044 w baku a macie do niej jakis smok?
kamil7s
Wed, 01 Mar 2017 - 04:48
044 i w balu zamiast pompki rurka, żadnych filozofii.
ŁYSY66
Wed, 01 Mar 2017 - 07:29
Czyli kosz jest zjexxny. Nie ma możliwości aby paliwo z kosza przeszło pod pompę i zassało.
Przelew napełni kosz i schłodzi pompę, całkowita rzeżba i wycięcie połowy plastiku zepsuło pierwotne działanie kosza.
Co można w takiej sytuacji zrobić aby wacha przy małej ilości w baku odpływając zasiliła pompę???
Proszę o konkrety - jazda tuż, tuż.....
RasPL
Wed, 01 Mar 2017 - 08:04
Dac trojnik na wejsciu do pompy i tam podlaczyc powrot paliwa. Ja tak mam. Nie testowałem czy poprawi to sprawe. Teoretycznie tak.
GrzesiekK.
Wed, 01 Mar 2017 - 10:08
CYTAT(RasPL @ Wed, 01 Mar 2017 - 08:04)
Dac trojnik na wejsciu do pompy i tam podlaczyc powrot paliwa. Ja tak mam. Nie testowałem czy poprawi to sprawe. Teoretycznie tak.
Przy 040 niestety odpada takie rozwiązanie z wiadomych względów.
ŁYSY66
Mon, 06 Mar 2017 - 19:41
Czy wysokie ciśnienie pompy może uniemożliwić pracę wtryskiwaczy.
Zmieniłem pompę ale silnik ledwo pali, na zegarze pokazuje 8barów o połowe za wysokie.
Czyżby wtryski tak szwankowały przy wysokim ciśnieniu ?....
Ile barów można dać aby działały wtryski aby wydobyć z nich największą wydajność ?
tomkierz
Tue, 07 Mar 2017 - 18:14
W takim razie nie masz zamontowanego żadnego regulatora ciśnienia w tym momencie?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.