Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Bosch 040
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
ŁYSY66
Jak w miarę prawidłowo zamontować pompę paliwa 040.

Wiadomo, ze pompa jest w baku i w benzynie która powinna ją chłodzić.
W moim przypadku kosz wogóle nie pasuje, muszę go zniszczyć, żeżbić, przerabiać aby wogóle podeszła
pompa do kosza.
A może ten''kosz'' byłby zbyteczny?

Jak zamontować tę pompę aby działała i zaraz sie nie spaliła z jakiegoś powodu.
GrzesiekK.
Jak jeździsz tylko po prostej równym tempem to kosza może nie być smile.gif
ŁYSY66
Dzięki za obszerne podpowiedzi.

Kosz przerobiony, pompa wpasowana w kosz.
Zalewana będzie na 3/4 wysokości pompy.
Nie wiem czy tyle wystarczy aby się nie przegrzała.
Samochód nie na tor, do jazdy cywilnej więc myślę, że nie powinna się poddać.
GrzesiekK.
Odpowiedz otrzymałeś jedna wystarczającą smile.gif Kosz ma być koniec i kropka.
kamil7s
Pompka sie chłodzi paliwem tłoczonym.
xxMAXIMxx
040 może być stosowana jako zewnętrzna. Ja tam mam i wszystko hula.
mlody1921
A 044 ktos montował w baku ?
Wojtasspolo22
Tak, ja zamontowałem 044 do baku i śmiga jak szalona.
RasPL
Tez mam w baku i dziala ok
FranoF1
Też mam 044 w baku, i nic złego sie nie dzieje...
ŁYSY66
Czyli można sądzić, źe kosz nie służy do ''chłodzenia'' pompy.

Może jest przygotowany do zasobu benzyny przy odpływie na zakrętach, przyspieszeniach
gdy jest jej mało, jazdy z góry i pod stroma górę z dużą prędkością i małą ilością wachy w baku?
GrzesiekK.
CYTAT(ŁYSY66 @ Tue, 28 Feb 2017 - 20:40) *
Czyli można sądzić, źe kosz nie służy do ''chłodzenia'' pompy.

Może jest przygotowany do zasobu benzyny przy odpływie na zakrętach, przyspieszeniach
gdy jest jej mało, jazdy z góry i pod stroma górę z dużą prędkością i małą ilością wachy w baku?


Tak jest Panie kolego, jakbyś 040 wrzucił bez kosza to co niższy troszkę stan paliwa i zakręt odpływało by paliwo spod pompy i czkawka. Jeśli masz układ z przelewem na listwie paliwowej, to powrót z przelewu napełnia kosz.
mlody1921
Macie 044 w baku a macie do niej jakis smok?
kamil7s
044 i w balu zamiast pompki rurka, żadnych filozofii.
ŁYSY66
Czyli kosz jest zjexxny. Nie ma możliwości aby paliwo z kosza przeszło pod pompę i zassało.
Przelew napełni kosz i schłodzi pompę, całkowita rzeżba i wycięcie połowy plastiku zepsuło pierwotne działanie kosza.

Co można w takiej sytuacji zrobić aby wacha przy małej ilości w baku odpływając zasiliła pompę???
Proszę o konkrety - jazda tuż, tuż.....
RasPL
Dac trojnik na wejsciu do pompy i tam podlaczyc powrot paliwa. Ja tak mam. Nie testowałem czy poprawi to sprawe. Teoretycznie tak.
GrzesiekK.
CYTAT(RasPL @ Wed, 01 Mar 2017 - 08:04) *
Dac trojnik na wejsciu do pompy i tam podlaczyc powrot paliwa. Ja tak mam. Nie testowałem czy poprawi to sprawe. Teoretycznie tak.



Przy 040 niestety odpada takie rozwiązanie z wiadomych względów.
ŁYSY66
Czy wysokie ciśnienie pompy może uniemożliwić pracę wtryskiwaczy.
Zmieniłem pompę ale silnik ledwo pali, na zegarze pokazuje 8barów o połowe za wysokie.
Czyżby wtryski tak szwankowały przy wysokim ciśnieniu ?....
Ile barów można dać aby działały wtryski aby wydobyć z nich największą wydajność ?
tomkierz
W takim razie nie masz zamontowanego żadnego regulatora ciśnienia w tym momencie?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.