k64@tlen.pl
PW , tel 692-268-888
Słabe graty eliminujemy, zastępujemy nowymi ! sprawdzamy sprzęt przed sprzedażą.
dokładne OPISY na naszej stronie sklepu www.k64.pl performance.k64.pl


TURBO KIT BMW !


100% set do zaturbienia silników 6 cyl na bazie m50 / m52 /m54 .

zaufaj tym co budują a nie tylko próbują zarobić na sprzedawaniu słabej jakości części w oparciu o nasze pomysły.
żadnych kolanek czy rurek, zestaw z możliwością doboru dolotu kpl wyspawanego
i sprzęgła dwutarczowego na wielkie moce, oraz wyboru TURBO-sprężarki pod dowolny setup.

Przykładowa Lista wykonanych projektów na bazie naszego setu:

projekt draggirl e46 600+ http://www.racingforum.pl/BMW-E46-30-M50B3...et-t135459.html
projekt Sebastiana http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=135784
projekt Dawida http://www.racingforum.pl/BMW-e36-turbo-dl...pl-t114419.html
projekt Grzeska http://www.racingforum.pl/BMW-e36-coupe-dl...4--t115301.html
projekt Michala http://www.racingforum.pl/BMW-e36-coupe-dl...4--t115301.html
projekt Przemka http://www.racingforum.pl/BMW-e36-coupe-25...pl-t114163.html
projekt e46 filipa http://www.racingforum.pl/BMW-E46-coupe-M5...nM-t122230.html
projekt e30 Bartka http://www.racingforum.pl/E30-coupe-Turbo-...ka-t123301.html
Projekt e36 driftowoz Tomka http://www.racingforum.pl/E36-m3-m50b25-Tu...ka-t121256.html




poniżej lista części naszego kpl zestawu:

1. płyta / przekładka odprężająca z wysokiej stali nierdzewnej
2. świece stopień zimniejsze z odpowiednią przerwą
3. 2 x uszczelka pod głowice renomowanej firmy , sprawdzona przy dużym doładowaniu.
4. szpilki ARP m10 / tylko takie dają pewność nie wydmuchania uszczelki i są całkowicie bezpieczne dla bloków, które już w seri są osłabione na gwintach.
* możliwe poskładanie na OEM szpilkach M10 , sugerowany boost nie większy niż 1,2 bara ( wtedy set wychodzi taniej o ponad 1000zł)


5. turbosprężąrka jako opcja do wyboru: (zapraszamy po pełną specyfikację)
http://performance.k64.pl/turbosprezarki-t...nal-c-6_60.html
a) k64 spec gt28 - polecamy dla 2.0 silników (m50b20 , m52b20 etc) - szybki spool
cool.gif k64 spec t04e – dla 2.5L lub 2.0 silników- max cel do osiągnięcia 400HP (w 2,5L idealny street set)
c) k64 spec GT35.30 hybryd .63 AR , / full boost na naszym kolektorze 3500rpm 2 2,5L. na 1 barze zawsze osiągnięte 400+
d) k64 spec GT35 antisurge - aka: gt3582r r (up 550HP) - full boost 3800rpm - 4000rpm (2,5L) , idealna dla strockerów 3.0

6.wastegate 60mm external with vband - wysokiej jakości duży zawór upustowy spalin, obrobiony, sprawdzony na wysokich doładowaniach. łatwe sterowanie boostem
7. zegary z czujnikami : egt (tmp spalin) + boost gauge with sensors: AUTOGAUGE set 52mm
8. blow off hks 4 / greedy do wyboru.
9. ebc - MAC - elektronic boost controller / najlepsza opcja na sterowanie doładowaniem z pozycji komputera (w tym przypadku ecumastera det3)
10. tulejka AFR ze stali nierdzewnej do wspawania w wydech.
11. flansza wydechowa ze stali nierdzewnej pod wybrane turbo.
12. uszczelka wydechowa pod wybrane turbo ze stali nierdzewnej (wytłoczka)
13. Turbo Oil Line Kit for vanos / or non vanos. - czyli zestaw przewodu z trójnikiem do podłączenia TURBO oraz zegarów z czujnikami !

14. turbo manifold OPTION / czyli kolektor wydechowy z opcją na dole lub na górze :
-IRON T3 / down Mount / e36 / e46 LUB
-kolektor ze stali nierdzewnej wyspawany custom T3 Top Mount / w opcji dodatkowo na Twinscrool`a (żadnych migów, szlifowanych spawów i zbiorczej ciasnej puchy)

15. wtryskiwacze orginalne Siemens Deka injector 60lb/h 630 cc High Impedance Long Style. w 6 cyl bmw na moce pod 700KM.
16. piggy back Ecumaster Digital Ecu Tuner 3 z oprogramowniem, kartą gwarancyjną i instrukcją podłączenia.
17. Intercooler 600x300x76mm - lub o innych rozmiarach w cenie.
18. Pompa paliwa WEW. lub ZEW na moce 500KM. (Flow rate of 300LPH max (40psi, 13.5v)
19. koc izolacyjny o odpowiednich wymiarach na TURBO , model 2016
20. 20 metrów bandażu izolacyjnego , na downpipe oraz kolektor wydechowy. najlepsza jakość: bazaltowy.
21. nowe uszczelki wydechowe pod głowice / kolektor.
22. spływ oleju (zbrojony przewód) z turbo .
23. flansza oleju ze śrubami i wkrętką idealnie spasowana .
24. łącznik elastyczny wydechu (plecionka) ze stali nierdzewnej w środku (bez siatki) 3\"
25. KPL silikony pod zestaw: Intercooler, Turbo, Blow off i przepustnice (w dowolnych kolorach)
26. Cały KPL DOWNPIPE wyspawany pod daną karoserię z VBANDEm 3\"
27. Przelotowy tłumik 3\" ze stali nierdzewnej wysokiej jakości
28. Dwutarczowe sprzęgło z miękkim pedałem na wileki moce! przenosi ponad 800nm (tylko u nas). żadne dociski z samoregulatorami z diesli itd.
29. Opcja dodatkowa: Wyspawany KPL DOLOT pod Turbo. *
30. 100% porady i fachowa pomoc gratis, możliwość montażu, mapa startowa dla komputera do odpalenia samochodu. Możliwość strojenia.









































i inni





troche wykresów! :

608KM draggirl (1,45) bara)


570KM (darek e36 Turbo / 1,45 bara)


E30 Mandaryna & E30 Piniu (gt35.30)





cena: 13.000 brutto.
tylko u nas w tej cenie sprzęgło dwutarczowe, z opcją na wyspawany dolot i downpipe , a całość postawiona na szpilkach arp !
bez żadnych custom patentach , które powodują problemy.



szczegóły tel. 692-268-888 albo bezpośrednio na naszym sklepie:
http://performance.k64.pl