Oferujemy sprawdzone modele turbosprężarek, które z powodzeniem spisują się w wielu polskich jak i europejskich projektach turbo



Są to pewne produkty od sprawdzonego producenta czego nie można powiedzieć o innych podobnych wyrobach




Dziś zamawiasz - jutro masz u siebie - u nas nie ma towaru widmo - wszystko co znajduje się w ofercie jest fizycznie dostępne









Turbiny na łożyskach ślizgowych









Replika GT3582 A/R 0.82


Potencjał 600 hp - model polecany do pojemności 2.5 - 3 litrów



Łożyskowanie: Journal bearing

Chłodzenie i smarowanie: woda + olej

Strona zimna: A/R 0.70 ANTISURGE, wirnik ssący 61.4 mm / 82 mm

Strona gorąca: A/R 0.82, wirnik wydechowy 68 mm / 62.3 mm

Dolot do turbiny 4", wylot na intercooler 2.5"

Flansza T3 oraz 3" wydech mocowany na 4 śruby




Cena 1600 zł brutto









Replika GT3582 A/R 0.63


Potencjał 600 hp - nowej generacji model GT3582 polecany do pojemności 2 - 2.8 litra



Łożyskowanie: Journal bearing 360*


Chłodzenie i smarowanie: woda + olej

Strona zimna: A/R 0.70 ANTISURGE, wirnik ssący 61.5 mm / 81.5 mm

Strona gorąca: A/R 0.63, wirnik wydechowy 68 mm / 62.4 mm

Dolot do turbiny 4", wylot na intercooler 2.5"

Flansza T3 oraz 3" wydech mocowany na 4 śruby







Cena 1600 zł brutto








Replika GT38 A/R 0.82


Potencjał 600 hp - nowej generacji model repliki custom GT38 polecany do pojemności 2.5 - 3.5 litra



Łożyskowanie: Journal bearing 360*


SPEC:
Compressor inducer/Exducer: 56,5 mm/75 mm
A/R: 0.7

Turbine inducer/Exducer:74,5 mm/58,5 mm
A/R: 0.82

Exhaust flange: T3 twin scroll. & v-band exhaust







Cena 1600 zł brutto










Replika T66


Przy pojemnościach rzędu 3.5-4 litrów zapewni bardzo przyzwoity spool za umiarkowaną cenę. Super opcja do mocnych strokerów M50 2.9 litra, 2JZ jak i silników V8 na single turbo.


Potencjał 700 HP


Łożyskowanie: Journal bearing
Chłodzenie i smarowanie: olej

Strona zimna:

A/R 0.70 ANTISURGE
Dolot 4", wylot na intercooler 2.5"
Wirnik ssący 66.60 mm / 84.00 mm

Strona gorąca

A/R 0.68
Wirnik 74.10 mm / 64.50 mm
Flansza T4, wydech V-Band 3"





Cena 1400 zł brutto








Replika T76


Turbosprężarki T76 w najlepszym wydaniu od FTWL Motorsport. Typowo duże turbo na ślizgu Journal 360* z potencjałem 850/1000 HP do pojemności 3.2 - 6 litrów.

Spec:
Strona ssąca A/R: 0.8
Inducer: 76,7 mm
Exducer: 102,4 mm
Strona gorąca: A/R: 0.68 lub 0.82 do wyboru
Inducer: 74,1 mm
Exducer: 64,5 mm
Flansza T4 i V-Band na DP, uszczelki w zestawie.





Cena 1650 brutto








Replika T45R



Potencjał 600+

Zalecana do pojemności 4 - 6 litrów.


Spec:
Compressor: A/R: 0.66
Inducer: 69 mm
Exducer: 98 mm

Turbine: A/R: 1.06
Inducer: 88 mm
Exducer: 77,5 mm
T4 flange, V-Band on DP, all necessary gaskets included.






Cena 1700 zł brutto









GT3530 Black Edition Antisurge


Jako jedyni oferujemy turbinę w tej opcji z systemem kierowania strug powietrza Antisurge oraz wbudowanym w stronę zimną nyplem nad/podciśnienia


Idealne do pojemności 2 - 3 litrów i moce 400 - 500 HP. Super wstające turbo z małym żeliwem A/R 0,63



360* Thrust Journal Bearing
Water and oil cooled core type
Compressor details
Black a/r 0.70 Antisurge
Air inlet 4"
Air outlet 2.5"
Compressor inducer 61.50mm & exducer 82.00mm
Turbine details
A/R 0.63
inducer 65.3mm & exducer 56.00mm
Exhaust: 5 bolts flange + T3 inlet






Cena 1400 zł brutto








Hybryda T3/T4 - T04e


Fabrycznie nowe turbosprężarki hybrydowe T3/T4.
Jest to mała turbosprężarka gwarantująca świetną charakterystykę w pojemnościach od 1.6-2.5 litra. Zintegrowany zawór WG oraz kompaktowe wymiary, pozwalają na jej instalację nawet w ciasnych komorach silnika. Wyjście spalin Vband można zdemontować razem z zaworem wg, gdyby okazało się nieprzydatne.

Sprzęt naprawdę dobrej jakości w umiarkowanej cenie o bardzo liniowym charakterze. Dolot spalin – T3, wydech vband . W zestawie niezbędne uszczelki. Aktuator można regulować w zakresie 0.5 – 1 Bara.

Potencjał max ~ 400 HP

Inlet / Ssanie – 50,5 mm/76 mm.
Air Inlet / Dolot - 75 mm
Outlet / Wydech – 65,5 mm/55,9 mm – AR 0.63
T3, oil core type.






BMW M50B25 2.5 litra - 1.1 bara - 375 hp i 561 Nm





Cena 1400 zł brutto








Repliki K04 Audi RS6 C5 4.2 bit


Repliki poszukiwanych turbosprężarek K04 z Audi RS6 C5 4.2 bit.


Potencjał ~550 HP, możliwość wykonania u nas hybryd na ich bazie - oczywiście o większych możliwościach.


Jak wiadomo po niewielkich modyfikacjach można je zastosować w motorze 2.7 bit smile.gif






Cena 3600 brutto








Repliki K04-025 i K04-026 Audi RS4 B5 2.7 bit


Repliki poszukiwanych turbosprężarek K04 z Audi RS4 B5 2.7 bit.


Potencjał ~500 HP, możliwość wykonania u nas hybryd na ich bazie - oczywiście o większych możliwościach.


Idealna opcja do prostego podniesienia mocy w każdym S4 B5 - P&P







Cena 3600 brutto







Replika GT28


Jest to mała sprężarka gwarantująca fajną charakterystykę w pojemnościach od 1.6-2.5 litra. Zintegrowany zawór WG oraz kompaktowe wymiary, pozwalają na jej instalację nawet w ciasnych komorach silnika.


Potencjał 410 hp


Spec:
Strona ssąca A/R: 0.6,
Inducer: 49.20 mm
Exducer: 71 mm

Strona gorąca: A/R: 0.64,
Inducer: 53.8mm
Exducer: 47mm

Flansza T25 i 5 śrubowy DP, wbudowany restryktor i WG, uszczelki w zestawie.





Cena 1400 zł brutto








Replika GT29


Jest to większy brat GT28 gwarantujący fajną charakterystykę i większe możliwości w pojemnościach od 2-2.5 litra. Zintegrowany zawór WG oraz kompaktowe wymiary, pozwalają na jej instalację nawet w ciasnych komorach silnika.

BARDZO DOBRY SPOOL


Potencjał ~440 hp


Spec:
Strona ssąca A/R: 0.5
Inducer: 52.70 mm
Exducer: 76 mm

Strona gorąca: A/R: 0.63
Inducer: 65 mm
Exducer: 48 mm

Flansza T3 i 6 śrubowy DP, wbudowany restryktor i aktuator (WG) do 1.5 bara, uszczelki w zestawie.








Cena 1600 zł brutto








GT30


Szybko wstające i kompaktowe turbosprężarki GT30 ANTISURGE. Idealne do pojemności 2-3 litrów i moce pod 500 HP. Pełna opcja z wbudowanym restryktorem olejowym i uszczelkami w zestawie.
Świetna i kompaktowa turbina replika nowej generacji!


Spec:
Compressor Trim - 56
Compressor Inducer - 57 mm
Compressor Exducer - 76 mm
Compressor A/R - 0.6
Turbine Trim - 84
Turbine Inducer - 60 mm
Turbine Exducer - 55 mm
Turbine A/R - 0.82
Bearing: Journal Bearing + standard T3 & standard 4-bolt downpipe flange.





Cena 1400 brutto












Turbiny na łożyskach kulkowych







GTX3582RR

Fabrycznie nowe repliki turbin typu GTX3582RR – system kierowania strug powietrza ANTISURGE, nowego typu, 11 łopatkowy wirnik ssący typu „high flow rotor” wykonany na maszynie cnc z kutego aluminium osadzony na nowoczesnym systemie podwójnego, ceramicznego łożyskowania kulkowego całej ośki. Polerowana strona zimna.

Idealna do pojemności 2.5-3 litrów, bardzo dobry spool ! Dolot spalin - T3, wydech vband 3”. W zestawie uszczelki oraz dedykowany restryktor olejowy.
Sprzęt wysokiej jakości, składany na podzespołach najwyższych lotów. Każdy z elementów ruchomych został wyważony osobno, a całość doważona na profesjonalnych centrach obróbczych Schenck.


Potencjał 600 HP+

Inlet / Ssanie – 61,4 mm/82 mm
Outlet / Wydech – 68 mm/62,3 mm – AR 0.63 GREAT SPOOL & 3” VBand outlet
Air Inlet / Dolot - 100 mm
T3, water + oil core type.
Prawdopodobnie jedyna tego typu kombinacja wirników i AR-ów w kraju.








M50B25, kolektor żeliwny - 1.4 bara - 463 HP i 588 Nm







Cena 3300 zł brutto










GT3584R

Ultra dobrze wstające i mega kompaktowe turbosprężarki GT3584R. Wirnik CNC Billet, ANTISURGE i łożyskowanie Dual Ceramic Ball Bearing.

Idealne do pojemności 2.5 - 3.2 litra i moce 400-600 HP

Pełna opcja z wbudowanym restryktorem olejowym i uszczelkami, dual VBAND z lekką, nierdzewną stroną gorącą


Spec:
Compressor Trim - 0.56
Compressor Inducer - 61 mm
Compressor Exducer - 82 mm
Compressor A/R - 0.70
Turbine Trim - 0.84
Turbine Inducer - 68 mm
Turbine Exducer - 62 mm
Turbine A/R - 0.82
Bearing: Duak Ceramic Ball Bearing + dual stainless steel V-Band housing






Cena 3300 zł brutto








T76RR Destroyer

Kolejna gigantyczna nowość w ofercie. Fabrycznie nowe turbosprężarki T76RR Destroyer – wielkość mówi sama za siebie biggrin.gif Nowego typu, 11 łopatkowy wirnik ssący typu „high flow rotor” wykonany na maszynie cnc z kutego aluminium osadzony na nowoczesnym systemie podwójnego, ceramicznego łożyskowania kulkowego całej ośki. Standardowo - polerowana strona zimna. Dostępna w opcji z A/R wydechu 0.68 lub 0.81.

Sprzęt o wyczynowym charakterze, przeznaczony do pojemności 3.5 litra w górę. Dolot spalin – T4, wydech vband 4”. W zestawie uszczelki, aluminiowy spływ olejowy oraz dedykowany restryktor olejowy.
Turbina wysokiej jakości, składana na podzespołach najwyższych lotów. Każdy z elementów ruchomych został wyważony osobno, a całość doważona na profesjonalnych centrach obróbczych Schenck.


Potencjał w zależności od żeliwa 850/1000 HP

Inlet / Ssanie – 76,7mm/102,4mm.
Air Inlet / Dolot - 100 mm
Outlet / Wydech – 79mm/68,4mm - P TRIM - AR 0.68 or AR 0.81
T3, water + oil core type.







VR6 + T76RR TURBO






Cena w zależności od wersji na PW.









Oferta jest stale rozbudowywana, nowe świetne pozycje turbosprężarek m.in. na łożyskach Dual BB oraz przyłączach VBand zamiast T3/T4 niebawem na stronce. Power range > 400 - 1500 HP <










Produkty przeznaczone tylko i wyłącznie do użytku poza drogami publicznymi - nie posiadają homologacji drogowej







Każdego Klienta i Jego potrzeby traktujemy indywidualnie, zapewniamy 24h wsparcie techniczne oraz merytoryczne.


U nas nabywasz produkty najwyższej jakości. Atrakcyjne rabaty dla warsztatów i odbiorców hurtowych.




FTWL Motorsport





Zapraszamy - Karol - 690 160 845 lub PW