neranr1
Sun, 29 Jan 2017 - 12:56
Czy ktoś może zna jakiś sprawdzony setup na poprawienie hamowni w takim aucie - bo googlowałem ludzie dużo piszą ale bez konkretów
- jakiś zestaw z EVO ?
G4 Racing
Sun, 29 Jan 2017 - 20:58
Pogrzebałem nieco w swoich materiałach i sądzę, że tarcza 330x32 z Alfy oraz zacisk czterotłoczkowy z Touarega załatwiłyby sprawę. Wybór tego zacisku spowodowany jest dużą średnicą tłoczków, a co za tym idzie wydajnością. Link w poprzednim poście dotyczył przebudowy polegającej na zastosowaniu większej tarczy (330 mm) i zachowaniu oryginalnego zacisku - został odsunięty na adaptorze. Wszystko zmieściło się w seryjnej feldze. Następny krok to tarcza customowa pływająca z dowolnym zaciskiem. Ograniczenia to miejsce pod felgą.
G4 Racing
Tue, 31 Jan 2017 - 17:51
CYTAT(neranr1 @ Tue, 31 Jan 2017 - 17:05)
Jeżeli chcesz kompletny swap, to proponuję coś takiego:
https://www.facebook.com/Hamulce/photos/a.4...e=3&theaterZacisk z Brery jest według mnie lepszy od starego BMW. Klocek ma większą powierzchnię.
Co prawda poszło to do innego auta, ale Outlandera też spasuje po drobnych modyfikacjach.