Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Outlander Turbo - hamulce
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
neranr1
Czy ktoś może zna jakiś sprawdzony setup na poprawienie hamowni w takim aucie - bo googlowałem ludzie dużo piszą ale bez konkretów angry.gif - jakiś zestaw z EVO ?
G4 Racing
A byłeś tutaj
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=112668
G4 Racing
Pogrzebałem nieco w swoich materiałach i sądzę, że tarcza 330x32 z Alfy oraz zacisk czterotłoczkowy z Touarega załatwiłyby sprawę. Wybór tego zacisku spowodowany jest dużą średnicą tłoczków, a co za tym idzie wydajnością. Link w poprzednim poście dotyczył przebudowy polegającej na zastosowaniu większej tarczy (330 mm) i zachowaniu oryginalnego zacisku - został odsunięty na adaptorze. Wszystko zmieściło się w seryjnej feldze. Następny krok to tarcza customowa pływająca z dowolnym zaciskiem. Ograniczenia to miejsce pod felgą.
neranr1
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/Euro...ad_wear_sensor/ - a taki zacisk ?
G4 Racing
CYTAT(neranr1 @ Tue, 31 Jan 2017 - 17:05) *


Jeżeli chcesz kompletny swap, to proponuję coś takiego: https://www.facebook.com/Hamulce/photos/a.4...e=3&theater

Zacisk z Brery jest według mnie lepszy od starego BMW. Klocek ma większą powierzchnię.
Co prawda poszło to do innego auta, ale Outlandera też spasuje po drobnych modyfikacjach.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.