Przedstawie krótką historie mojej Nyski którą zakupiłem w zeszłym roku i od tego czasu dość dużo się zmieniła i na nowy sezon jeszcze bardziej będzie odmieniona
Taki setup był zaraz po zakupie :
MARKA:NISSAN
MODEL:200sx S13 1990
SILNIK: ca18det
-uszczelka głowicy Cometic
-panewki ACL
-śruby głowicy ARP
-nowe tłoki i pierścienie
-turbo t28 z S15 Silvia
-świece Denso (na zimę)
-podstawka pod filtr oleju z wyjściami na czujniki i chłodniczkę (wkręcony ale nie podpięty czujnik ciśnienia oleju)
-MBC Properfekt (1.2 bara)
-pompa paliwa DW200
-oil tank Properfekt
Moc: 271,1 KM i 308,6 Nm
NADWOZIE:
-rozpórka przód + tył
-cooling panel
UKŁAD DOLOTOWY:
-intercooler wraz z dedykowanym orurowaniem
-sztywny układ dolotowy
-filtr powietrza K&N
UKŁAD WYDECHOWY:
-równoodległościowy kolektor wydechowy
-ukł. wydechowy downpipe +frontpipe 2,5 cala, cat-back oryginalny Japoński Apexi 3 cale na 2 tłumikach
UKŁAD HAMULCOWY:
-hamulce z wersji poliftowej, klocki Ferrodo, tarcze nacinane Mikoda
UKŁAD NAPĘDOWY:
-szpera z S14
-sprzęgło EXEDY
ZAWIESZENIE:
-zawieszenie gwintowane JIC Magic (Japan)
-regulowane drążki reakcyjne
-poliuretan na tylnym stabilizatorze
FELGI & OPONY:
-felgi Atura Wheels 17x8 z oponami 215/40/17 - LATO
-dystanse przekręcane: przód 30mm, tył 28mm
-felgi OEM 16x7.5 z oponami 205/55/16 - ZIMA
WNĘTRZE:
-fotel kierowcy kubełkowy OMP
-fotel pasażera kubełkowy Sparco
-dedykowane mocowanie fotela kierowcy do S13
-pasy kierowcy TAKATA
-naba MOMO
-sportowa kierownica
-turbotimer HKS
-wskaźniki temp. wody, temp. oleju, ciśnienie doładowania
Po prawie rocznym pobycie w moim posiadaniu , setup wygląda tak :
Silnik : SR20det
- większa miska oleju
- lekkie koła pasowe
- nowa pompa paliwa DW
- regulator ciśnienia paliwa
- MBC Properfekt (1.2 bara)
- oil tank Properfekt
- turbo t28 z S15 Silvia ( po regeneracji )
- komp NISTUNE + strojenie BORI PROJEKT 86
Moc : nie mierzona ( ok. 270~280 km ) po zmianie wtrysków napewno pęknie 300
UKŁAD HAMULCOWY:
- przednie zaciski 4 tłoczkowe z 300ZX
Dodatki :
- wskaźnik EGT
Tak nysa wyglądała w sezonie 2016 .
W tej chwili przeprowadzany jest kompleksowy remont blacharski i lakierniczy , do tego będzie montowane body Rocket Bunny V2 z maly modyfikacjami tyłu , również całe zawieszenie zostało zdemontowane do piaskowania i malowania proszkowego i zostanie uzbrojone w poliuretany . Udało się zakupić nowy gwint DriftWorks CS2 !
Co do silnika to jestem na etapie wyboru większych wtrysków , jeśli trafi się w dobrej cenie turbina z Evo to też wpadnie wtedy myślę że granica 350km będzie osiągalna
A tak wygląda nysa na dzień dzisiejszy
Wszelkie sugestie i podpowiedzi z waszej strony mile widziane!