groszek1570
Fri, 06 Jan 2017 - 18:54
Witam. Od kilku dni stałem sie posiadaczem omki z silnikiem 3.0 i mam problem z wyciekiem plynu chłodniczego z silnika . Dokladnie leci z tylu silnika przy scianie grodziowej. Wszystkie węże pod nagrzewnicy i trojniki od lpg sa suche . Gdy podam powietrze z kompresora do ukladu to slychac z tylu syczenie. Czy mozliwe ze do wymiany sa broki w glowicy ktore wlasnie znajduja sie z tylu? Mial juz ktos taka usterke?
kirpek
Fri, 06 Jan 2017 - 19:22
Lusterkiem nie podejrzysz?
Lincoln e30ix
Fri, 06 Jan 2017 - 19:29
Z tyłu jest wyjście głównego przewodu do chłodnicy.
groszek1570
Fri, 06 Jan 2017 - 19:33
tam nie ma jak reki wlozyc. jutro bede probowal zobaczyc cos od dolu. Ta aluminiowa rura? juz byla wyciagana i oring byl zmieniany. Dalej to samo
777gsi
Fri, 06 Jan 2017 - 22:05
CYTAT(groszek1570 @ Fri, 06 Jan 2017 - 18:54)
Witam. Od kilku dni stałem sie posiadaczem omki z silnikiem 3.0 i mam problem z wyciekiem plynu chłodniczego z silnika . Dokladnie leci z tylu silnika przy scianie grodziowej. Wszystkie węże pod nagrzewnicy i trojniki od lpg sa suche . Gdy podam powietrze z kompresora do ukladu to slychac z tylu syczenie. Czy mozliwe ze do wymiany sa broki w glowicy ktore wlasnie znajduja sie z tylu? Mial juz ktos taka usterke?
Sprawdz sobie pomiedzy glowicami siedzi wymiennik-chlodniczka olej/woda.
Lubi puszczac i leje sie do tylu
Zrzuc dolot czapek nie ruszaj i dojdziesz.
groszek1570
Fri, 06 Jan 2017 - 22:33
Dolot mam zdjety. Ale jakby chlodniczka puscila to nie mialbym wody w oleju? U mnie olej jest ok.
harnas55
Sat, 07 Jan 2017 - 06:38
Nie musisz mieć płynu w oleju.
ILKU
Sat, 07 Jan 2017 - 21:18
Możliwe, że UPG przegniły od tyłu i płyn wycieka z tyłu na blok - miałem u siebie kiedyś coś takiego
Sprawdź również pokrywę wymiennika olej-woda. Sam wymiennik zanurzony jest w płynie w otworze w bloku i zakryty takim dekielkiem. Jeśli dekielek puści to płyn będzie wyciekał.
pudeleQ
Sat, 07 Jan 2017 - 21:37
Albo mostek między dwiema głowicami, tam też może być wyciek.
pudeleQ
Sat, 07 Jan 2017 - 21:52
Albo jeszcze jedno, trójnik - zawór nagrzewnicy, w VB występuje, to pewnie w OB również.
kryniu.21
Tue, 10 Jan 2017 - 09:27
A nie lepiej sciagnac waz ze zborniczka i wsadzic w niego pompke ,zaslepic kruciec i zrobic cisnienie ? Mi tak kiedys pieknie pokazalo gdzie mialem wyciek
groszek1570
Wed, 11 Jan 2017 - 08:57
Cieklo z tego głównego zasilenia plynu z pod tej rury z kwasu i to zostalo uszczelnione ale to nie wszystko. Leci jeszcze plyn z czegos co jest przykrecone z tylu do prawej glowicy i odchodzi od tego przewod do odmy. To jest jakis separator oleju?
Mis
Wed, 11 Jan 2017 - 10:54
Może ogrzewanie odmy? Dosyć popularny temat konstrukcyjnie, by nie zamarzała.
groszek1570
Wed, 11 Jan 2017 - 14:57
Po numerze wychodzi ze jest to separator oleju. To teraz skad jest tam woda i wywala pod ciśnieniem. Podobno ogolnie maslo tam jest
pudeleQ
Wed, 11 Jan 2017 - 18:54
Co do sprawdzania, gdzie jest nieszczelność, to tak jak kolega wyżej pisał, tylko, że ja sobie zrobiłem korek do zbiorniczka z wentylem samochodowym, mogę dać ciśnienie i nie ucieka od razu, dopiero jak upuszczę, tym samym sposobem znalazłem nieszczelność, której nie było widać jak silnik był gorący, bo parowało od razu. Natomiast na wysokości głowic jest chyba ten zawór trójdrożny nagrzewnicy, one często padają i leje się z nich. Odma nie jest ogrzewana wodą i nie ma prawa w niej być wody, może być tak np. że leci z tego zaworu na obudowę odmy, stąd mylne stwierdzenie, że w odmie jest płyn chłodniczy.
groszek1570
Wed, 11 Jan 2017 - 22:34
Zawor jest ok. Podawalem ciśnienie przez powrot i tez pokazuje gdzie cieknie.
groszek1570
Thu, 12 Jan 2017 - 17:20
potrzebuje plastikowej rurki ktora wchodzi w termostat. Posiada ktos taki element na sprzedaż?
manieko58
Thu, 12 Jan 2017 - 18:48
Zapodaj foto tej rurki bo jakoś nie kojarze zeby termostat był w plastikowej rurce. U mnie siedzi w aluminiowej???
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.