Witam Pany
Chciałbym przedstawić wam mój projekt
Auto miało służyć mojej pasji czy drift, no i wyjazdy na miasto żeby narobić hałasu ale jeździłem nim do pracy i na zakupy
Niestety moje warunki do tego projektu były tragiczne...nie mam swojego garażu, narzędzi, mechanicy w Anglii są masakrycznie drodzy, a na ulicy w Uk grzebać nie wolno no i brak czasu...także co mogłem to przerabiałem z kolegą w Anglii i co roku podróżowałem do Polski żeby coś tam pogrzebać przy aucie
Więc...Kupiłem mój wymarzony samochód jako prawie seria...
MODEL: Nissan 200SX S14a
Silnik: SR20DET kupiony cały gotowy po remoncie miał podobno około 3 tyś przebiegu...
Modyfikacje głowicy: ktoś zrobił mechaniczną regulacje zaworów by ulepszyć wytrzymałość na tor ale kompletnie mi się nie podobała praca silnika więc obecnie jest seria...
Modyfikacje bloku: podobno ktoś jakoś wzmacniał blok nie mam pojęcia jak...podobno czymś zalewał...
-kute tłoki Wosser
-kute korbowody Igle
-panewki korbowodowe i główne ACL Race
-śruby głowicy ARP
-uszczelka głowicy Cometic
-wałki Brian Crower 264 ssący i wydechowy
-regulowane koło rozrządu na wałku wydechowym
-Rocker Arm Stoper - Tomei
-powiększona miska olejowa Greddy style
-oil catch tank / zbiornik odmy
-amortyzator drgań silnika
-twardsze poduszki silnika i skrzyni
Olej Motul 300V Competition 15W 50
Układ dolotowy:
-filtr stożkowy „grzybek”
-przepływomierz - MAF 300ZX Z32
-duży intercooler z orurowaniem chińczyk
-zawór upustowy „no name”
Układ wydechowy:
-turbo Garrett GT2871R AR64 + przewody w stalowym oplocie
-kolektor wydechowy XS Power
-układ wydechowy przelotowy 3” zakończony tłumikiem 4”
-stalowa wielowarstwowa uszczelka Cometic pod kolektorem wydechowym
Układ wtryskowy:
-wtryski 740 mm Nismo
-pompa paliwowa Walbro 255l/h
-świece platynowe o stopień zimniejsze NGK
Elektronika:
-MiniDisplay RWD Power a w nim czujnik temp. wody, temp. oleju, temp. powietrza w dolocie, napięcie, temp. spalin, ciśnienie oleju, zegar doładowania i EBC + można podłączyć do tego sterowanie wiatrakami lub lampka zmiany biegów
-Nistune ( strojenie Chester ECU-TUNE )
-centralny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
Układ chłodzenia:
-gruba chłodnica wody 52mm
-silikonowe przewody wody
-chłodnica oleju 25 rzędowa
-chłodnica wspomagania 19 rzędowa
Układ napędowy:
-skrzynia biegów 6 biegowa Nissan 350Z Z33
-adapter skrzyni + custom wał napędowy
-sprzęgło 6 łapkowy spiek firmy ACT najmocniejszy jaki jest
-short shifter
-lekkie koło zamachowe XTD
-dyferencjał 100% (zaspawany)
Układ hamulcowy:
-tarcze przód EBC z Nissana Murano 320mm + custom adaptery pod zaciski seria 4 tłoczkowe
-tarcze tył EBC z Nissan Skyline R33 297mm + zaciski 2 tłoczkowe
-klocki hamulcowe przód/tył EBC Red Stuff
-hydrałliczny hamulec ręczny Driftworks z custom przedłużoną wajchą
-korektor siły hamowania Wilwood
-przewody hamulcowe w stalowym oplocie
-usunięty ABS
Zawieszenie:
-zawieszenie gwintowane D2
-przód...zestaw wahaczy i drążków powiększający skręt do 68 stopni od Fat Auto Tuning
-tył...regulowany wahacz i drażki
-dystanse tył 40mm
-rozpórka kielichów przód i tył
-wszystkie gumy zawieszenia wymienione na „poli”
Wnętrze auta:
-klatka 6 punktowa skręcana zgodna z zał. "J" FIA
-2 fotele kubełkowe Bimarco z homologacją FIA
-pasy 3" 4-ro punktowe RSA z ważną homologacją FIA
-kierownica Sparco
-naba kierownicy Momo
-gałka zmiany biegów Nismo style
-radio JVC i 2 głośniczki
Bodykit:
-body kit Uras style
-lekka maska z wylotami powietrza ABmax
-zapinki na masce
-lekkie błotniki z przodu szersze o 20mm na stronę + dokładki 50mm
-wycięte lekko nadkola i poszerzenia z tyłu o 50mm na stronę
-spoiler Japspeed
-felgi przód Japan Racing JR3 18” 8.5” ET 15
-felgi tył Rota Grid 18” 9.5” ET 30
To chyba tyle...
Więc pare fotek pod domem zaraz po zakupie...
Więc...zacząłem dość ostro od wymiany filtra paliwa, filtra oleju no i oleju...