Zacznę od tego że nie do końca jestem pewien czy powinienem zakładać post w tym dziale...
Nie jest to auto robionę przez jakąś firmę, nie jest to auto z budżetem na grube tysiące.
Po prostu sam dla siebie na miare wlasnych mozliwosci.
Pewnie po opisie i zdjeciach nie bedzie tego widac ale trwało to wszystko dłuuuugo i od razu nie mialo takiej formy
(wiadomo wczesniej byly inne słabsze graty ale nie bede tym zanudzał , liczy sie to co jest teraz)
Mam nadzieję że Was nie rozbawię do łez a jeśli tak to pozytywnie...
Powolutku, w warunkach takich jakie akurat są/były ale zawsze coś tam szkrobie.
(taka trochę nie kończąca się opowieść)
tyle Tytułem wstępu.
Silnik to B204
dokonane modyfikacje to:
- turbo tdo4hl-19T (rozfrezowana strona zimna z 15T na 19T)
-custom downpipe 3" dalej 1 przelotowy tłumik 2,5" MapTun
-dolot: 3" do turbo , filtr 3" stożek K&N, od IC do przepustnicy 2,5"
-Intercooler Iveco Eurocargo
-wtryskiwacze z Mitsubishi Evo X 550ccm na tulejach (1465A174 EAT306 JME600G)
-porting kolektora ssącego
-amortyzatory bilstein b8
-sprężyny -40przód/-35tył vogtland
-wahacze z Vectry A
-poliuretan wszędzie
-rozpórka przekładni kierowniczej
-pompa paliwa walbro 255
-hamulce przód 308 (9-5 aero przedlift)
-hamulce tył 300 (analogicznie)
-serwo(analogicznie)
zamieszcze kilka zdjęć aby zobrazować nieco moją pracę:
nie robiłem jeszcze zdjęć po ponownym zamontowaniu kolektora
ale będzie tak jak przed:
z tym że już bez osłony,
całą wiązkę (i nie tylko) przeniosłem by odsłonić kolektor
teraz mam na głowie zawieszenie i strojenie...
zgłębiam wiedzę.
Szukam specyfikacji wtryskiwaczy,
czytam i analizuje mape silnika,
"na sucho edytuje"
używam programu t5suite który ma w swoich bibliotekach specyfikacje paru rodzajów wtryskiwaczy ale tych akurat nie :/
specyfikacje turbiny 19T akurat ma
na codzien pracuje w instalacjach gazowych wiec dysponuje sondą szerokopasmową,
czujnik EGT w najbliższym czasie chce zakupić.
Mam kilka pytań odnośnie zapłonów ale zadam je w osobnym poście jeżeli pozwolicie.
pozdrawiam