Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Co zamiast Hyundaia Coupe GK 2.0 CVVT
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
japanlife
Witam wszystkich forumowiczow. Sprowadza mnie nastepujacy problem, mianowicie od roku jezdze autem Hyundai Coupe GK 2.0 CVVT 2005r. 150tys.km. Silnik ma kompresje 13.5 bara na kazdym cylindrze i spala mi 200ml oleju LM Synthoil High Tech 5W40 na 1000km przy normalnym uzytkowaniu, przewaznie miedzy 2000-3500 obrotow. Przesiadlem sie z Mitsubishi Colt V 1.6 97r. i doskwiera mi ciezar auta. Mitsubishi mialo 1050kg a Hyundai ma 1380kg i to juz niestety czuc w zakretach a w samym przyspieszeniu odczucia sa bardzo podobne. Zatem mysle o zmianie lub modyfikacji obecnego. Autem docelowo bede robil 20tys.km rocznie z czego 85% drogami 120-130km/h. Fajnie jakby mnie na miescie jakies Focusy 2.0 i Golfy TDI nie objezdzaly srogo smile.gif A moze warto zmodyfikowac Hyundaia wstawic Bilsteina B12 Sport line 45-50 i 35mm, poliuretany na stabilizator + kola 215/45/17 z dobrymi oponami zamiast 205/55/16 i fabrycznej zawiechy ale czy to poprawi zachowanie w zakretach i tak juz ciezkiego auta ? i wzmocnic silnik o np. 15-20 koni. Napisze czego oczekuje od auta moze bo najbardziej zalezy mi na:

- prowadzenie auta, zwinnosc i niska pozycja za kierownica, mam 188cm wzrostu
- niezawodnosci, bezawaryjnosc (zywotnosc) silnika i skrzyni, koniecznie benzyna N/A lub turbo
- naped na przod lub tyl, choc driftowac nie mam zamiaru wole miec dobra trakcje, w sumie nie jezdzilem autem z napedem na tyl nigdy... lubie agresywna jazde, odpada naped na cztery kola
- min. 2000r.
- ogolnie charakterze auta ma miec to cos i nie wygladac slabo, nudno ani babsko, lubie zadziornie wygladajace auta
- powinno spokoniej pracowac przy 120km/h. Hyundai mial przy 140 juz 4tys obrotow wiec fajnie jakby mialo szosty bieg a pierwsze biegi byly dosc krotkie
- zdecydowanie powinno miec ponizec 9 sekund do 100km, 8 z kawalkiem... nie marze o 7 ale fajnieby bylo
- seriws nie powinien kosztowac majatku
- lubie auta nie duze moze dlatego, ze czuc w niech lepiej predkosc, Hyundai jest lekko za duzy moim zdaniem i za ciezki jak na 2.0
- z nadwozia interesuje mnie: coupe z braku opcji w ostatecznosci hatchback 3d, wszystko inne odpada, wiekszosc czasu jezdze sam w trasy 5x do roku 2x800km z zona
- bardzo chcialbym zeby bylo to japonskie auto z krwi i kosci lub sensowne niemieckie no chyba ze warte sa inne marki uwagi
- auto powinno palic nie wiecej niz 7-8 litrow na trasie bo generalnie poruszam sie z predkoscia 100-130km
- moge wydac z 20tys.zl na samo auto + ekstra kase na sportowe zawieszenie i serwis, czy lepiej jest poczekac i dozbierac kase na cos konkretniejszego ?
- autem powinno sie dac pobawic i czerpac frajde z jazdy na tor tez chcialbym sie nim wybrac.

Jak na razie wybralem jedno auto, jest to Toyota Celica VII 1.8 143km duzo lzejsza od Hyundaia i podobno lepiej sie prowadzaca, przyspieszenie ma nieznacznie lepsze tylko no i podobno miewa problemy z silnikiem przed liftem spalanie oleju i klopoty z rozrzadem, wersja 192km odpada bo czytalem ze te silniki wytrzymuja 200tys.km Tylko czy mocy mi wystarczy moze sa jakies gotowe rozwiazania do tego silnika i ile kosztuja ? Widze wlasnie taka celica z zawieszneiem -40mm i lekko wzmocnionym silnikiem na 160koni np. Ewentualnie podoba mi sie Acura RSX ale do niej problem z czesciami chyba bylby no i to nie ta polka cenowa pewnie.

Prosze wiec o propozycje z argumentami.
xaoo
dla mnie wybór jedyny sensowny...
CTR 7 gen - 2001-2006..

moze nie są to coupe ale masz frajde z jazdy... odpowiednio mocy i spalanie w trasie potrafi zaskoczyć a na mieście banan od ucha do ucha
myśle że z tym budżetem mozesz zacząć szukać
nomad66
e46 325/328/330i. W mieście spalą 16 gazu przy dynamicznej jeździe, na trasie w 10 gazu się zmieścisz. Chyba, że szybko przyzwyczaisz się do przelotowej 160 to na tempomacie wyjdzie Ci coś koło 13lpg biggrin.gif Silniki dobrze znoszą dobry gaz więc nie ma się co bać. Wygląd kwestia gustu (mi osobiście coupe przedlift bardziej się podoba niż polift - jest bardziej drapieżne), biorąc pod uwagę ilość anglików jak się uprzesz to nowe będziesz kupował olej i filtry. Auta dobrze rozkminione pod kątem serwisu. Pozycja za kierownicą niska, przyspieszenie każda ma poniżej 9s (330i coś koło 7s), silniki poza konsumpcją oleju (jak jest nowa odma i separator) nie są takie straszne, jadą od dołu prawie jak diesel, górą gonią jak benzyna;)
romanzlasu
ja jakbym miał taki budżet to szukałbym e36 323 328z ostatnich roczników ale nie od turka tylko taką która byłaby naprawde warta 15-20k oczywiście całkowicie w orygyinale. Jak dla mnie e46 w 330ci jest troche klockoweate, najwiekszy fun miałem zawsze e36 i bede wracał do tego auta. Ewentualnie jakieś 106/saxo
Fighter001
106/Saxo i przelotowe 130? Ty tak poważnie? Ja tu widzę Mondeo st220. Świeża buda, wygląd kwestia gustu ale w sedanie jest spoko. Gaz łyka więc tania jazda i dobrze się prowadzi. W tych pieniądzach kupisz coś zadbanego.
yEzOzWiErZ
Ale mondek swoje waży i jest dość duży, kolega wyżej jest raczej fanem małych samochodów i lekkich z tego co wyczytałem.. Ciężko coś zasugerować, bo z jednej strony wymagania dość konkretne, z innej szerokie. Jeśli ja bym miał proponować to CTR EP3. Może to nie coupe, ale jest lekkie, zwinne, da sobie radę w trasie, w mieście i po winklach.
xaoo
koledzy
japanlife powiedział że szuka 2 drzwiowego coupe ewentualnie hatchbacka , chętnie japońskiego lub niemieckiego po 2000 roku..
a tu propozycje st220 - duża krowa najczęścej w kombi lub e36 - lata 90...
sorry ale proponuje wczytać się w oczekiwania - chce samochód dla kierowcy, który daje frajde z jazdy, które czasem pojedzie na tor lub w trase z dwoma osobami na pokładzie
niewielkiego benzynowego,

powtórze się tylko CTR EP3 z k20a2- ewentualnie moze szesciocylindrowe e46 w coupe

ja ze swej strony ze względu na lata usunąłem ITRa z b18 lub EK4 b16 czy eclipse'a z 2G z 4G63 choć też spełniały wymagania..
ewentualnie szukałbym francuzów renault sport... ale to ani japońskie ani niemieckie

Krisu_K13TL
Ja jak przeczytałem pierwszego posta to pomyślałem civic coupe si, coś takiego:




Tylko nie wiem jak to się ma do budżetu...
hubi91
CYTAT(japanlife @ Tue, 13 Dec 2016 - 01:36) *
[...]
- moge wydac z 20tys.zl na samo auto + ekstra kase na sportowe zawieszenie i serwis, czy lepiej jest poczekac i dozbierac kase na cos konkretniejszego ?
[...]
Jak na razie wybralem jedno auto, jest to Toyota Celica VII 1.8 143km duzo lzejsza od Hyundaia i podobno lepiej sie prowadzaca, przyspieszenie ma nieznacznie lepsze tylko

Celica waży mało to fakt i już z samego tego faktu lepiej się prowadzi, ale nie widzę sensu w takiej zamianie. Jakbyś stał przed wyborem hyundai czy toyota to można się zastanawiać, a tak pieniądze wydasz, a nie będzie zauważalnie lepiej. (Tzn. może będzie lepiej, ale tylko z subiektywnego punktu widzenia, więc możesz się przejechać taką i ocenić, ale obiektywnie przewag to ona nie ma nad hyundaiem)

Z tego co piszesz, zależy Ci, żeby samochód wyglądał dobrze i dobrze jeździł.
Nie sądzę, żebyś po Hyundaiu coupe chciał wsiąść w takiego paździerza jak saxo/106/e36.
Generalnie w zadanym budżecie jest tylko rx-8, która pali 14-24 l/100km, a silnik jest wątpliwej trwałości.
Moim zdaniem warto pozbierać jeszcze i pomyśleć o CTR EP3/ 350z. Tylko wszystko co fajne, sportowe i japońskie będzie paliło więcej niż 7l/100km, abstrahując od tego, że poprzedniej w dekadzie mało było fajnych modeli...
Maciu$
20k to budżet na przedliftowe EP3, powinna się coś znaleźć trzymającego kupy, dobra opcja o ile nie masz odruchu wymiotnego patrząc na środek w tym samochodzie, zresztą z zewnątrz też szczególnie dobrze nie wygląda tongue.gif, FG2 (Si) sprzedałem kilka miesięcy temu za niecałe 30k, więc trochę budżetu brakuje.
piwo
honda civic coupe po roku 2006 bedzie fajnym wyborem. w miare wyglada, w miare nowe i w miare jedzie. nie jest to jakis super woz jak za ta cene (clio sport za 8tys zl na pewno bedzie szybsze) ale przynajmniej nie powinno wszystko padac po kolei.
http://otomoto.pl/oferta/honda-civic-2-0-s...m-ID6yo0Bw.html
Malisz
Tylko że Civic coupe jest z USA, a wiadomo jak to z autami zza oceanu...
piwo
no co ma byc. wazne zeby dobrze jezdzil.
Aval
Lepiej brać Amerykańca z fotkami uszkodzeń z Carfaxu niż Szwajcara z wielką niewiadomą czy ten błotnik to stłuczka czy spawana ćwiara...
japanlife
@Xadoo bardzo myslalem o CTR ze wzgledu na silnik, jednak jakos nie moge sie przelamac do wygladu bo nie jest to coupe no i ta deska z leawrkiem ehh. Nie ciagnie mnie do tego auta specialnie mimo fajnych osiagow, reszta na pewno na plus.

@Nomad66 nad E46 rowniez myslalem wylacznie nad 330Ci 6 biegow jak juz isc w to auto a taki zadbany model juz swoje kosztuje. Nie jest to auto bez wad a troche mnie ceny czesci odstraszaja jakbym mial robic auto dla siebie a chcialbym dluzszy czas polatac nim. Mysle o 100tys.km przez 5 lat. Ale fakt faktem, ze sa osiagi jak dla mnie chcociaz czytalem, ze te silniki nie trzymaja mocy, maja problemy z pierscieniami olejowymi czy cos w tym stylu wiec tez sie troche boje podejscia. A z ciekawosci zapytam ile takie 330Ci 6biegow wazy bo cos nie chce mi sie wierzyc, ze tylko 1405kg.

autokult.pl/15216,awarie-i-problemy-bmw-serii-3-e46 hmm "dochodzi do urwania mocowań tylnej belki"

@Romanzlasu E36 odpada za stare to dla mnie a chcialbym troche pojezdzic jeszcze, w 106/saxo na 99% nie wsiade juz.

@Fighter001 sedany odpadaja nie jestem po 40-stce jeszcze hehee.

@yEzOzWiErZ jak na ta chwile to 40% dla CTR i 60% dla BMW widze.

@Krisu_K13TL Civic FG2 to bardzo rzadkie auto niestety i nie porywa mnie bardziej niz CTR hatchback.

@hubi91 RX-8 odpada w przedibegach dla mnie smiesznie wyglada jka kurolap i ten silnik to nie dla mnie.

Widze temat sie dosc wyklarowal mi nie sadzilem, ze Celica zostanie mi odradzona bo 200kg masy roznicy to pewnie juz czuc, musze sie z tym tematem przespac i co najwazniejsze przejechac osobiscie kazdym interesujacym mnie autem. Chocna pewno brakuje mi lekkosci jaka ma Mitsubishi Colt, myslalem nawet nad jego nastepna generacja ale wyglada jak Ford KA bardziej a auta, ktore sa duzo wyzsze niz szersze kompletnie mnie nie urzekaja.








nomad66
japanlife, nie wiem co takiego jest bardzo drogiego w użytkowaniu e46. Hamulce kupujesz raz na długi czas to można wydać na ATE i mieć długo spokój (jedna tarcza to materiał który jest wykorzystywany na całego seryjnego leona tongue.gif - musi kosztować), przednie wahacze bez problemu regenerujesz (nie trzeba wymieniać całych sworzni jak w e36, są na to sposoby, że jest to bezpieczne) Jak nie chcesz regenerować zawsze można kupić uzywkę, koszt ładnego używanego około 200zł. Jedyne co może być drogie w 6b 330i to dwumasa i sprzęgło (które tak jak hamulce bym kupił nowe raz do końca auta wink.gif ) reszta części kosztuje tak jak do innych aut. No jeszcze separator par oleju który pasuje wymienić co 3-cią wymianę oleju (120 zam. - 240 ASO). 330i po lifcie ma ponoć poprawione pierścienie, podłoga zwykle wyjeżdża z tyłu tylko w egzemplarzach które są już zgniłe i mają w pieron przebiegu (jakieś przedlifty z przed 2000). A nawet jeśli to naprawa jest prosta i dość szybka. 2 kawałki blachy pod tylne mocowanie sanek, z przodu nic się nie dzieje, bo jest aluminiowa podpora usztywniająca sanki do budy.
Ps. Na autokulcie pewne rzeczy trzeba brać przez palce, ciągle piszą, że N42 to dobre silniki godne polecenia..
xaoo
CYTAT(japanlife @ Wed, 14 Dec 2016 - 00:03) *
@Xaoo bardzo myslalem o CTR ze wzgledu na silnik, jednak jakos nie moge sie przelamac do wygladu bo nie jest to coupe no i ta deska z leawrkiem ehh. Nie ciagnie mnie do tego auta specialnie mimo fajnych osiagow, reszta na pewno na plus.

zapewniam Cię że lewarek biegów w CTR jak sie zacznie uzywac to potem każdy inny nie jest tak wygodny, co do urody- jest dyskusyjna
jako fan H- dałbym pokazałbym jeszcze ITR choć tam nie ma 6 biegow i rok 2001 to ostatni rok...



Kasken
Jak tęsknisz za coltem i chciałbyś jeszcze poupalać lekkie autka to polecam 206 RC (180 kunia/1100~ wagi) no ale to francuz, a nie niemiec/japoniec tongue.gif
usuniety
CYTAT(Kasken @ Thu, 15 Dec 2016 - 08:15) *
Jak tęsknisz za coltem i chciałbyś jeszcze poupalać lekkie autka to polecam 206 RC (180 kunia/1100~ wagi) no ale to francuz, a nie niemiec/japoniec tongue.gif

Trasa do 130 jest jeszcze znośna ale wszelkie większe prędkości do najprzyjemniejszych nie należą.
No i przy mojej jeździe okolice 10-11l/100km to jest norma.
A jak mam ochotę pojeździć szybciej to można liczyć w bakach na wieczór smile.gif
Fajne jest to, że wszystkie aftermarketowe graty są łatwo dostępne i są w miarę rozsądnych cenach.
iceman_n
CLK w209 jest super autem w tej kasie, takie typowe coupe biggrin.gif

z opisu to prędzej jakiś hothatch, a nie coupe, jak już to integra dc5 ale to byś musiał mieć 2x taki budżet biggrin.gif

a tak naprawdę to:
CYTAT
bierz bmw
Q40
CYTAT(japanlife @ Tue, 13 Dec 2016 - 01:36) *
Mitsubishi mialo 1050kg a Hyundai ma 1380kg i to juz niestety czuc w zakretach a w samym przyspieszeniu odczucia sa bardzo podobne. Zatem mysle o zmianie lub modyfikacji obecnego. Autem docelowo bede robil 20tys.km rocznie z czego 85% drogami 120-130km/h. Fajnie jakby mnie na miescie jakies Focusy 2.0 i Golfy TDI nie objezdzaly srogo smile.gif

foka 2.0 16v ST170 170km@7000rpm ~1250kg 0-100 ~8,5s -bez problemu w budżecie znajdziesz szybsze auto, jednak w tych rocznikach i tym zakresie cenowym moc=spalanie i nic nie poradzisz.
CYTAT
Jak na razie wybralem jedno auto, jest to Toyota Celica VII 1.8 143km

Nie jest to zbyt ciekawa opcja względem twojego coupe, osiągi prawie identyko ale jako daily hyundai lepiej się sprawdza, różnica w zawieszeniu i prowadzeniu... jak celica TS'ka albo starsza generacja.

W twoim zakresie:
- bmw E46; Z3 coupe poza budżetem;
- Audi/VW/Seat? Cała gama 1.8T 150-225km?
- eclipse III 3.0 V6.
- Mitsubishi 3000GT trochę starszy ale rasowy japoniec.
- astra G/H 2.0 turbo.




HMP_inc
Celica ma silnik "jednorazowy" i praktycznie kazda wymaga remontu motoru.... Crap.

3000GT jako auto na codzien? Serwis i koszty utrzymania abstrakcja, nie wyobrażam sobie tego do jezdzenia po bulki. Eclipe? Egzotyka totalna, powodzenia w mechanikowaniu.

Na poważnie to (będę nudny) Clio Sport 182, ostatni wypust. Wyglada "trochę" babsko, za to jeździ bardzo przyjemnie, wymienisz sobie fotel kierowcy na kubel i jest rewelia. Auto tansze W utrzymaniu i szybsze od Clio Sport III. Serwis nie zabija kosztami, ale dobrze mieć mechanika który ogarnia renowki i ich typowe przypadlosci. Po przesiadce z Hujdaja to będzie petarda. Poza tym Sport to żadna egzotyka na rynku uzywek, bo przewija się dużo egzemplarzy 172KM i kilka 182. W serii masz fajna tapicerke, automatyczna klime, kilka poduch, xenony, podwojny wydeszek (182) i trochę innych bajerów. Dla mnie najfajniejszy hothach w tym budzecie, bo na dobrego CTR to 20 tys zl trochę mało.
japanlife
Spytam sie a jak jezdzi (prowadznie, pozycja za kierownica, zwinnosc, awaryjnosc, wytrzymalosc) 206 RC w porownaniu z CTR EP3 ?

Obilo mi sie o uszy, ze Celica VII gen. byla robiona przez Toyote w momencie gdy bardzo cieli koszty ale ze az tak malo wytrzymale te silniki sa to az ciezko uwierzyc.

BMW jesli to bym musial dozbierac wiecej kasy bo chcialbym tylko 330Ci w konkretnym stanie gdzie nie musialbym wsadzic wora pieniedzy w srwis na start. Co do Mercedesa jakos nie lubie tej snobistycznej marki.

VW skreslam nie lubie ich topornych aut, chociaz pewnie 1.8T by mi podszedl.

Eclipse III 3.0 to tez ciezki krazownik juz dosc i 3.0 szalu tam nie robi E46 330 robi z nim co chce.

3000GT super auto ale nie dla mnie i moje potrzeby.

Opel tak jak VW pewnie bym 2.0T chcial ale sie przekonac nie dam.

A tak juz nawiasem piszac to Hyundai bylby idealnym autem gdyby mial z 150kg mniej niestety 1200kg niestety jest za ciezki i o ile jak juz sie rozpedzi to fajnie leci ale tak do 140km/h jest za slabo przyspiesz.
Wiec zostaje 206RC, CTR EP3, 330Ci. Do Clio sie przekonac nie dam dla zle bym sie czul wsiadajac do tego auta. Bo dla mnie dosc wazny jest wyglad.
usuniety
CYTAT(japanlife @ Tue, 20 Dec 2016 - 00:23) *
Spytam sie a jak jezdzi (prowadznie, pozycja za kierownica, zwinnosc, awaryjnosc, wytrzymalosc) 206 RC w porownaniu z CTR EP3 ?

kumpel miał ep3 - fajna fura, początkowo mega mi się nie podobała pozycja dźwigni zmiany biegów - zmieniłem zdanie po przejażdżce wink.gif
Oba auta mają inną charakterystykę - 206 jest bardziej "nerwowe", bardziej wymagające od kierowcy - civic w rękach odpowiedniej osoby będzie szybszy. Moje porównanie tyczy się serii.
No ale standard jest taki, że ciężko Ci będzie znaleźć zarówno godne RC jak i EP3 wink.gif
japanlife
A wiec tak 206RC odpada siedzialem w nim i mi nie pasuje niestety bryla tego auta, jest po prostu za waski, kolejna sprawa, ze w prowadzeniu zbyt nerwowy z racji krotkiego rozstawu osi, CTR EP3 nie mialem okazji doswiadczyc ale za tym autem jak juz wyzej zostalo napisane przemawia prowadzenie, motorownia (skrzynia chyba tez jest konkretna). Z koleji mialem przyjemnosc jechania Celica VII 143km 2001r. i powiem szczerze o ile w dolnym zakresie obrotow lekko odstaje od Hyundaia o tyle jak sie ja pogoni to juz czuc roznice (8.6 vs 9.7 sek.), w prowadzeniu rowniez na plus wypada. Sam silnik przed liftem pije olej... podobno od 2003r zostal poprawionyz. Z wad nie specialnie nadaje sie pod LPG a ja planuje robic przez najblizsze lata torche wieicej km. niz zakladalem wstepnie. Za TS-em sie nie rozgladam bo ciezko bedzie dobrwac raczej cos w rozsadnej kasie z fabryczna moca. BMW odrzucam niestety nie lubie popularnych aut, dla mnie jest zbyt dostojne, lekko kredensowate ale moze teraz mam takie mieszane odczucia no i ten 3.0R6, ktory nie jest bez wad. Tak czy inaczej bede robil przymiarki, idealona bylaby zadbana Celica, powinno dac sie ja podciagnac na ~160km i po kicie Bilstein-a powinna juz przyjemnie latac. Szkoda, ze mnie nie stac na np. taka sztuke ehhh wink.gif http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....1&fnai=prev
hubi91
Jak chcesz, Celica 143 km jedzie jak a3 8l 1.9tdi zrobiona na 170 koni. Elastyczność średnia, komfort podróżowania słaby. Seryjnie straszna koza z trochę miękkim (ale mało komfortowym zawiasem). na 6b przy 120km/h masz 3k rpm i to już trochę słychać, a im dalej w las tym... na + faktycznie masa, jak wywalisz koło zapasowe itp. to masz 10XX kg na pokładzie. Kolejny plus (jednocześnie minus) to charakterystyka silnika, moment płaski jak deska do prasowania w całym zakresie. (no i słabsza odmiana trzyma moc)


http://i.imgur.com/rBk8YQV.png
w budżecie można spokojnie szukać dobrej sztuki w dowolnej konfiguracji.
h8r
tak sobie przeczytałem temat, lekkie i szybkie po 2000r, napęd przód lub tył i to wszystko w 20k, dobra to biorę nawet 2 biggrin.gif
to tak, nowe auta nie są lekkie, takie wynalazki skończyły się w latach 90, teraz mamy Miatę i klika mini-hatchy, ale żadne z tych aut nie jest szczególnie szybkie na prostych, oczywiście nie mówię o samochodach z laminatu/carbonu, bo nie są dostępne za 20k tongue.gif CTR fajna propozycja, tak samo Clio, jak się nie podoba to jest jeszcze Megane Turbo czy Colt turbo (powrót do korzeni?), E46 za 20k to raczej nie będzie 330 (albo wykazywać symptomy zmęczenia), a mniejsze silniki nie zaskoczą Cię dynamiką, poza tym to wciąż okolice 1.5 tony
japanlife
155Nm no jest czym jezdzic nie ma co smile.gif chyba jednak podziekuje pani celice, zobaczymy czy dam cos ugrac z tym G4GC gdzies widzialem kompresor (Alpine supercharger ) do kogo warto zwrocic sie w sprawie wzmocnienia silnika ? interesuje mnie z min. 20koni wiecej... jestem z Lubuskiego.
japanlife
Jak wzgledem EP3 wypada S3 8l ? trwalosc skrzyni i silnika no i prowadzenie w zakretach, bo rozumiem ze po programie EP3 nie ma szans... ciagle chodzi mi po glowie 330Ci, na pewno bede zbieral kase jesli warto.
japanlife
Jak wzgledem EP3 wypada S3 8l ? trwalosc skrzyni i silnika no i prowadzenie w zakretach, bo rozumiem ze po programie EP3 nie ma szans... ciagle chodzi mi po glowie 330Ci, na pewno bede zbieral kase jesli warto.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.