Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Tuning CA18DE
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
flatron66
Chciałem się zorientować czy ktoś w ogóle zajmował się tym silnikiem. Czy da się do tego zrobić mapę na oryginalnym ECU? Ile przyrostu mocy będzie z wywalenia kata+zrobienia całego nowego wydechu razem z kolektorem i dolotem? Obecnie jest 125 koni i chciałbym dojść do około 160-170 na N/A. To w ogóle możliwe bez rozbebeszania całego silnika?
Tomek89
Trochę biały kruk. może być ciężko bez obróbki głowicy/ wałków i programu.
Kras
Ja bym wrecz powiedzial, ze N/A bez powaznej ingerencji w bebechy jest to kompletnie nierealne.
flatron66
To jaki bym miał zysk na samym wydechu i dolocie? 10-15 koni? Bo nie wiem co robić. Turbo/kompresor wrzucać mi szkoda samochodu bo w sumie dużo tego nie jeździ a to już za duża ingerencja i moim zdaniem zabije mi ducha auta. Z drugiej strony to ostatnio mnie polo w tdi prawie objechało spod świateł, choć nie wiedziałem, że da po garach to jak tylko ruszył na pełnym gazie to i ja postanowiłem depnąć i zobaczyć co z tego będzie. Powiem, że chociaż powoli go doganiałem po opóźnionym starcie to za ciekawie nie było. Ego poważnie ucierpiało i jednak chce się tych koni więcej.
TofikGST
Dłubać w CA18DE żeby zrobić jakieś znaczące przyrosty wyjdzie tyle że kupisz 3 gotowe do założenia CA18DET. A co do przyrostów po dolocie, i wydechu to nie liczył bym na więcej niż 5KM, a jak wydech będzie kiepsko wyliczony i skrojony to żebyś nie był na minusie z tymi kuniami
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.