Siema,
kilka krótkich pytań nt. E36 robionego docelowo pod BMW CUP.
Baza:
1. Czego szukać? Koniecznie 318iS E36, czy można szukać innych 4 cylindrówek (jeśli np. buda będzie w super stanie) i zrobić swapa?
2. Koniecznie szukać auta ze szperą, czy chcąc i tak zmienić dyfer na krótszy, zacieśniony to nie ma znaczenia?
Mody:
1. Modyfikacja baku - odpływanie paliwa. Ponoć wstawia się przegrodę na środek - zna ktoś więcej szczegółów? Kto/gdzie?
2. Modyfikacja miski - odpływanie oleju - są sprawdzone kity do wspawania, czy know-how tunera?
3. Zawias Gaz Gold (obowiązkowy) + stabilizatory. Jakie połączenie byłoby najlepsze? STD sprężyny + staby HR? Czy brać twardsze springi od razu?
4. DYFER! Z tego co wiem, lata się na 4.27 + spięcie ok 40%. Niektórzy dodatkowo modyfikują kąty rampowe na 30/30 st. Pytanie - u kogo go zrobić? Michał ze strykowa / Wojtasm5, słyszałem też o jakiejś opcji z Kielc?
5. Najlżejsze 15"? Znalazłem aluminiowe felgi wyglądające jak stalówki z E39 - waga 5,71 kg/szt, lżejsze niż Styling 34. Jest coś jeszcze?
4. Najlepiej spasowane laminaty - Mikinka czy Najda? Albo ktoś jeszcze?
O silnik na razie nawet nie pytam, bo po zrobieniu podwozia, zawiasu i środka budżet 2016 się wyczerpie