keryou
Wed, 14 Sep 2016 - 21:54
Witam,
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie czy nie dało by rady jeszcze czegoś wykrzesać z mojego e91.
W chwili strojenia brakowało w samochodzie paliwa. Więc najłatwiej było by założyć wtryski z 335d. Zastanawiałem się też nad wymianą pompy wtryskowej z 335d ale po sprawdzeniu nr. i średnicy koła okazuje się że są takie same.
Więc moje myśli poszły troszeczkę dalej, po sprawdzeniu pomp okazuje się że w nowszych BMW pompy w 335d i w 4.0d są takie same a w 330d są już inne. I następnie moje pytanie czy ktoś bawił się już w coś takiego w 330d. Wsadzał już ktoś wtryski oraz pompy z nowych 4.0d do starszych ??
Auto na chwilę strojenia posiadało:
Turbo Dynamics MDX560
Intercooler Wagner
Usunięty DPF i EGR (reszta układu wydechowego seryjna)
Obecnie +
Wydech przelot 3 cale
Tarcza sprzęgła Kevlar
Plany Wtryski + Pompa.
przemek530d
Thu, 15 Sep 2016 - 08:10
jak koniecznie chcesz kombinować z pompą to działaj
http://relentlessdiesel.com/forum/viewtopic.php?t=5zakładam, że masz tam cp3
a czemu nie wtryski z 35d ?? przecież z takimi wtryskami mialbyś paliwa pewnie pod okolice 400KM na seryjnej pompie
Mis
Thu, 15 Sep 2016 - 09:29
Nie ma co kombinować, pakuj wtryski z 35d, Przemek dobrze mówi.
Na seryjnej pompie może nawet na ciut więcej, niż 400KM wystarczy ropy.
maciek06
Sat, 17 Sep 2016 - 13:04
Jak chcesz to mam pompę CP3S3 z 330D/535D 0 0445 010 073 czyli tą o największym wydatku bo teraz nawet te nowsze z bi-turbo mają mniejszy wydatek. Pewna bo z mojego własnego jeżdżącego samochodu w komplecie z zaworem dozującym.
Konrad20vt
Mon, 17 Oct 2016 - 19:03
Pakuj wtryski z 35d i bez problemu zrobisz 400ps na tych wtryskach i na tej pompie co masz.
jnx
Mon, 17 Oct 2016 - 19:47
Układ wtryskowy w 231KM jest identyczny jak w 335d 286KM i starcza na 400KM
http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=FH...p;q=62109236843po zmianie turbiny na GTB2266 :
po wrzuceniu jeszcze większej turbiny właściciel odczuł o wiele lepszą górę, niebawem ukończy kilka innych rzeczy i można celować w 400.
320KM można zrobić na seryjnym turbo tak naprawde...
SYLWEK28
Mon, 17 Oct 2016 - 20:57
231KM wygląda tak
https://zapodaj.net/ef7a76616f53e.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/a098f3969a290.jpg.htmlma dużo mniejszą wydajność i nie jest to ten sam wtryskiwacz co 235KM, 286KM
jnx
Tue, 18 Oct 2016 - 05:42
czas otwarcia :
85mg@1600b
dla 231KM to 966us
dla 286KM to 942us
8,5mg@400b
dla 231KM to 500us
dla 286KM to 493us
gdzie tu jest dużo mniejsza wydajność ? Praktycznie to samo. 2% różnicy na dużej dawce, 1,5% na małej. Problem nie leży w układzie wtryskowym o ile jest zdrowy.
SYLWEK28
Tue, 18 Oct 2016 - 17:11
nie mylisz przypadkiem wtryskiwaczy przedliftowych 231KM z poliftowymi 235 nazywanych w innych wersja 231? Tak tylko grzecznie pytam..
np.: w przedliftowej wersji 231 wymieniasz wtryskiwacze na te z 235/286 , kodujesz ima i jest lipa bez przebudowy softu, słabo pali , brak dołu, górą czarno, mocy brak i chodzi jak traktor.. mówię o mojej przygodzie z wymianą a nie o Franka kobity szwagra bracie ze strony drugiego męża..
Mis
Tue, 18 Oct 2016 - 18:58
CYTAT(SYLWEK28 @ Tue, 18 Oct 2016 - 17:11)
nie mylisz przypadkiem wtryskiwaczy przedliftowych 231KM z poliftowymi 235 nazywanych w innych wersja 231?
Chyba właśnie myli.
Cieniu
Wed, 19 Oct 2016 - 17:43
W 3.5 po kombinacji z pompa i turbo wiem że idzie około 400km i ponad 750nm tylko egt trzeba ogarniac
Mis
Fri, 28 Oct 2016 - 21:42
35d to 3000ccm. Na równe 400KM nie trzeba ruszać pompy CR, zaworka regulacji ciśnienia wstępnego, pompy wstępnej, ani wtrysków, jednak wszystko musi być zdrowiutkie. Na 400KM+ warto zacząć od przerobienia pompy CR, a dokładnie zaworka IMV.
KrisC
Sat, 29 Oct 2016 - 18:21
CYTAT(SYLWEK28 @ Tue, 18 Oct 2016 - 17:11)
nie mylisz przypadkiem wtryskiwaczy przedliftowych 231KM z poliftowymi 235 nazywanych w innych wersja 231? Tak tylko grzecznie pytam..
np.: w przedliftowej wersji 231 wymieniasz wtryskiwacze na te z 235/286 , kodujesz ima i jest lipa bez przebudowy softu, słabo pali , brak dołu, górą czarno, mocy brak i chodzi jak traktor.. mówię o mojej przygodzie z wymianą a nie o Franka kobity szwagra bracie ze strony drugiego męża..
Nie myli. Wtryski 231, 235 i 286 mają prawie identyczną wydajność
SYLWEK28
Sun, 30 Oct 2016 - 19:50
CYTAT(keryou @ Wed, 14 Sep 2016 - 21:54)
Witam,
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie czy nie dało by rady jeszcze czegoś wykrzesać z mojego e91.
W chwili strojenia brakowało w samochodzie paliwa. Więc najłatwiej było by założyć wtryski z 335d. Zastanawiałem się też nad wymianą pompy wtryskowej z 335d ale po sprawdzeniu nr. i średnicy koła okazuje się że są takie same.
Więc moje myśli poszły troszeczkę dalej, po sprawdzeniu pomp okazuje się że w nowszych BMW pompy w 335d i w 4.0d są takie same a w 330d są już inne. I następnie moje pytanie czy ktoś bawił się już w coś takiego w 330d. Wsadzał już ktoś wtryski oraz pompy z nowych 4.0d do starszych ??
Auto na chwilę strojenia posiadało:
Turbo Dynamics MDX560
Intercooler Wagner
Usunięty DPF i EGR (reszta układu wydechowego seryjna)
Obecnie +
Wydech przelot 3 cale
Tarcza sprzęgła Kevlar
Plany Wtryski + Pompa.
rozumiem ,że Wojtek Aligator mówił o braku paliwa, mam rację?
przemek530d
Tue, 01 Nov 2016 - 13:35
nie, Aligator pisał o wydechu i filtrze powietrza, a na układzie paliwowym "zapas"
https://www.facebook.com/DynoSoftPL/photos/...523189501098949keryou, inny tuner stroił po dynosofcie auto?
SYLWEK28
Tue, 01 Nov 2016 - 14:31
@przemek530d uczestniczysz w projekcie?
seryjny układ wydechowy jest wystarczający do tej mocy i pewnie niewiele da te 3 cale
ten silnik na wydechu z e46 czyli 2,25 cala i końcowym seryjnym tłumikiem komorowym oraz gorącym coolerem spokojnie przekracza 300KM i 600Nm
sprawdzone na Maha
pisałem już kiedyś o tym, ze seryjne srednice wydechów w Bmw dają śmiało radę przy
modzeniu.
MDX560 na jakim doładowaniu pracuje?
jnx
Tue, 01 Nov 2016 - 16:59
Seryjne turbo + DP + FMIC
przemek530d
Wed, 02 Nov 2016 - 07:45
CYTAT(SYLWEK28 @ Tue, 01 Nov 2016 - 14:31)
@przemek530d uczestniczysz w projekcie?
seryjny układ wydechowy jest wystarczający do tej mocy i pewnie niewiele da te 3 cale
ten silnik na wydechu z e46 czyli 2,25 cala i końcowym seryjnym tłumikiem komorowym oraz gorącym coolerem spokojnie przekracza 300KM i 600Nm
sprawdzone na Maha
pisałem już kiedyś o tym, ze seryjne srednice wydechów w Bmw dają śmiało radę przy
modzeniu.
SYLWEK28, to napisał tuner po strojeniu, a nie ja sobie wymyśliłem, masz link
330 to nie 300,
tomek 1980
Fri, 06 Jan 2017 - 19:22
CYTAT(przemek530d @ Thu, 15 Sep 2016 - 08:10)
jak koniecznie chcesz kombinować z pompą to działaj
http://relentlessdiesel.com/forum/viewtopic.php?t=5zakładam, że masz tam cp3
a czemu nie wtryski z 35d ?? przecież z takimi wtryskami mialbyś paliwa pewnie pod okolice 400KM na seryjnej pompie
Witam, Przemku zajrzyj do PW.
Pozdrawiam.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.