Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Regeneracja bilsteina b16... Gdzie?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Krisu_K13TL
Cześć, razem z samochodem sprzedający dorzucił mi bilsteina b16, z tym, ze jeden amor złapał luz i domaga się regeneracji... A, że w poprzednim samochodzie miałem b14 i byłem turbo zadowolony, to chciałbym zregenerować to b16 i zobaczyć jak to działa...

Dzwoniłem do TechRacing z Krakowa i dostałem informację, że nie robią, ale jak będę bardzo uparty i cierpliwy to mogą się podjąć.

Zerkopol nie rusza b16 wcale...

Na m-forum wyczytałem, że firma:

Przedsiębiorstwo Usługowe
"NAGENGAST"
Adrian Nagengast
ul. Malczewskiego 103
80-107 GDAŃSK

robi, ale nie mogę się do nich dodzwonić... I pytanie- czy ktoś tam u nich regenerował jakiś gwint? Czy znacie jakąś firmę, która mogłaby zregenerować b16?

Kojarzę temat o bilsteinie do Puga 206 i tam ktoś polecał firmę z Lublina, ale za cholerę nie mogę znaleźć tego tematu...
MisioLBN
Ja wysłałem do MXprofi suspensions swoje b14, leży chyba od 1,5 tyg jakoś i zero wiadomości. Może są zajęci czy coś nie wiem nie naciskam zapytałem tylko czy dotarł. Mi się nie spieszy więc i pół roku może leżeć.
Krisu_K13TL
MisioLBN, dzięki za informację! Mnie też się nie spieszy, więc jak odbierzesz i trochę pojeździsz to zdaj tutaj relację smile.gif

Dostałem odpowiedź od NAGENGAST, że dalej robią i cena za "kompleksową regenerację" to 450pln od sztuki, czyli za kpl. wychodzi 1800pln.
MisioLBN
JBC to dostałem info że zrobią mi ten gwint włącznie z tym krzywym amorem w bardzo przystępnej cenie 300zł sztuka ! Zerkopol za prostego amorka chciał 350zł....
Krisu_K13TL
To niezła cena, "NAGENGAST" powiedział mi 450pln/szt.

Regeneracja u nich obejmuje:
czyszczenie i sprawdzenie zaworów, wymiana lub polerowanie tłoczyska chromowanego,
wymiana zestawu uszczelnień, pierścieni teflonowych na zaworach, tulei ślizgowej.
Następnie zalanie świeżym olejem i pompowanie azotem.
Po naprawie przeprowadzone jest sprawdzenie na testerze diagnostycznym. Na koniec, jeśli amortyzator tego wymaga zostaje odświeżony zewnętrznie tzn. wykonujemy czyszczenie, piaskowanie, malowanie.
MisioLBN
Moje właśnie do mnie dziś dotarły. Cena 300zł sztuka, zeszło się dość długo no ale ważne że są. W mxprofi podjeli się tematu i go ogarneli. Tak to wygląda
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0...amp;oe=5843B836

Wymienili 1 lagę, ślizgi oraz zgarniacze.
GrzesiekK.
CYTAT(MisioLBN @ Fri, 02 Sep 2016 - 11:49) *
Moje właśnie do mnie dziś dotarły. Cena 300zł sztuka, zeszło się dość długo no ale ważne że są. W mxprofi podjeli się tematu i go ogarneli. Tak to wygląda
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0...amp;oe=5843B836

Wymienili 1 lagę, ślizgi oraz zgarniacze.



No widzisz i dało się naprawić zamiast kolejny jakiś złom kupować smile.gif
MisioLBN
CYTAT(GrzesiekK. @ Fri, 02 Sep 2016 - 15:00) *
No widzisz i dało się naprawić zamiast kolejny jakiś złom kupować smile.gif

No udało się tongue.gif Ale jak rok temu pytałem to nikt nie wiedział gdzie. Zastanawiam się czy potrzebne są jakieś osłony na amorki bo na seryjnych są.
GrzesiekK.
CYTAT(MisioLBN @ Sat, 03 Sep 2016 - 12:39) *
No udało się tongue.gif Ale jak rok temu pytałem to nikt nie wiedział gdzie. Zastanawiam się czy potrzebne są jakieś osłony na amorki bo na seryjnych są.



Niewłaściwe osoby pytałeś smile.gif co do osłon tak zakładaj typowe dla Bilsteina B6/B8 niebieskie wąskie harmonijki.
wymiot
A gdzie można takie kupić ? szukam do swojego KW i nie bardzo coś znalazłem. Oraz gdzie kupie nowe wkłady z regulacja bo moj to variant1
MisioLBN
Przyłączam się do pytania gdzie kupić odpowiednie osłony do b14 w pugu 206 ? Oryginalne są za duże w sensie średnica za duzą i sprężyny nie wejdą. Szukam jak głupek w internetach i nic takiego nie istnieje. Zerkopol 80zł sztuka osłona H&R ale mam mieszane uczucia co do zerkopolu.... MXprofi na urlopie jeszcze a zależy mi na czasie...
jackkpl
CYTAT(MisioLBN @ Fri, 09 Sep 2016 - 18:50) *
Przyłączam się do pytania gdzie kupić odpowiednie osłony do b14 w pugu 206 ? Oryginalne są za duże w sensie średnica za duzą i sprężyny nie wejdą. Szukam jak głupek w internetach i nic takiego nie istnieje. Zerkopol 80zł sztuka osłona H&R ale mam mieszane uczucia co do zerkopolu.... MXprofi na urlopie jeszcze a zależy mi na czasie...


Jak chcesz to mogę załatwić osłony na rzepy z materiału nieprzepuszczającego wodę. Długość / średnica wedle życzenia. Osłona jest na cały amorek wraz ze sprężyną.
Ja mam takie u siebie na gwincie, który nie miał seryjnie osłon i po sezonie użytkowania (w tym dojazdy w deszczu) gwint nadal chodzi.
matteusz
Panowie, potrzebuję zregenerować amortyzatory KW v1. W Nagengast powiedzieli mi 450 zł/szt, w MX Profi ok. 350 zł/szt. Kogo polecacie? O Nagengast czytałem niepochlebne opinie w innym temacie.
Techno
KW polska

i zapytaj o nowe wkłady
matteusz
Techno, najpierw dzwoniłem do Was i zostałem skierowany właśnie do Car Tuning, niestety po telefonie do nich okazało się, że nie ma w sprzedaży wkładów do mojego modelu amortyzatora.
maciekr
Robiłem B14 w MX Profi, polecam.
luxi
przestrzegam przed firmą MXprofi z Mirska, kupiłem regenerowane zawieszenie B14 od nich, przednie prowadnice w lagach tak wywalone że sztyca rusza się i stuka cały czas, gość nie widzi problemu, mimo dwukrotnego wysyłania na reklamację, zero kontaktu, minął ponad rok nie mamam ani amorów ani kasy, telefon głuchy...kupiłem w końcu nowe B14.
Damzzii
Przy okazji opiszę Wam lepszą historię smile.gif
Znajomy wypatrzył "na gratach z niemiec" gwint do golfa 4, kupił go za 100 zł, a że golfa nie miał sprzedał koledze za 200, ten założył okazało się że śmietnik, nie trzyma wcale.
Wystawił na olx za 300 do regeneracji, kupiła "firma" handlująca używanymi zawieszeniami, wystawiając następnego dnia za 1000 zł w bdb stanie smile.gif
MisioLBN
CYTAT(Damzzii @ Mon, 21 Jan 2019 - 11:43) *
Przy okazji opiszę Wam lepszą historię smile.gif
Znajomy wypatrzył "na gratach z niemiec" gwint do golfa 4, kupił go za 100 zł, a że golfa nie miał sprzedał koledze za 200, ten założył okazało się że śmietnik, nie trzyma wcale.
Wystawił na olx za 300 do regeneracji, kupiła "firma" handlująca używanymi zawieszeniami, wystawiając następnego dnia za 1000 zł w bdb stanie smile.gif

Mam nadzieję że nie piszesz o naszym forumowym koledze bo w sumie bralem u niego kiedys zawias i nie bylo problemu.
luxi
tu filmik jak to na aucie "działało"
https://www.youtube.com/watch?v=ag73-fv_eg0
Slawo2000
CYTAT
przestrzegam przed firmą MXprofi z Mirska, kupiłem regenerowane zawieszenie B14 od nich, przednie prowadnice w lagach tak wywalone że sztyca rusza się i stuka cały czas, gość nie widzi problemu, mimo dwukrotnego wysyłania na reklamację, zero kontaktu, minął ponad rok nie mamam ani amorów ani kasy, telefon głuchy...kupiłem w końcu nowe B14.

Absolutnie trzymać się z daleka od firmy Mxprofi. Właściciel to totalnie nieodpowiedzialny człowiek. Zamówionego i zapłaconego zawieszenia, które miało być gotowe w lutym, do dzisiaj nie otrzymałem. Sprawa wylądowała w sądzie i z tego co słyszałem to jeden z wielu takich przypadków.
stef
ale w lutym tego roku? biggrin.gif moje tam leży od marca 2017 biggrin.gif
Krisu_K13TL
Ok, czyli dobrze, że mój gwint nie dotarł do mx profi, ale auto się sprzedało, a zawieszenie B16 do e39 nadal leży w garażu i pytanie- gdzie w takim razie można je zregenerować?

Pojawiły się jakieś nowe/solidne warsztaty?


Chyba, że jest jakiś chętny na b16 do regeneracji, ale wydaje mi się, że takie po regeneracji będzie łatwiej sprzedać... wink.gif
DeS
Zerkopol normalnie działa? A może inny godny polecenia warsztat do Bilków?
FF2004
Mam B16 w Audi S3 8L. W tamtym roku Zerkopol odmówil regeneracji i zrobłem w Nagengast w Gdansku.
error.
CYTAT(FF2004 @ Mon, 16 May 2022 - 08:37) *
Mam B16 w Audi S3 8L. W tamtym roku Zerkopol odmówil regeneracji i zrobłem w Nagengast w Gdansku.


Jesteś zadowolony z ich usługi? Planuje do nich zawieźć gwint H&R
pinin
CYTAT(error. @ Mon, 16 May 2022 - 15:54) *
Jesteś zadowolony z ich usługi? Planuje do nich zawieźć gwint H&R


Ja robiłem u nich pss9 do e46 lata temu. 200km od założenia wybuchł prawy amor, lekkie przepychanki były ale zrobili na gwarancji. Czy skutecznie to nie wiem, bo już samochód poszedł do innego właściciela z amorami w bagażniku.
FF2004
Tak, u mnie regenracja się powiodła. Amortyzatory wróciły do swojego pierwotnego stanu i regulacja zaczeła działać ponownie.
Gofer
CYTAT(FF2004 @ Mon, 16 May 2022 - 17:55) *
Tak, u mnie regenracja się powiodła. Amortyzatory wróciły do swojego pierwotnego stanu i regulacja zaczeła działać ponownie.

Długo czekałeś?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.