Czołem! Wrzucam tu strucla i liczę na Waszą pomoc, bo sam ogarniam temat od A do Z.
Wóz jest stary, mało rozwojowy, ale ma to coś i zawsze chciałem, więc dłubię już od kilku miesięcy wieczorami.
Cel: polatać wkoło komina
Silnik:
b230ft seria 165PS
natrysk oleju na denko tłoka
wtryski bosch 350cc
regulowane kółko, wałek vx, duży IC, chłodnica wody z TD, silikony
DP 3 cale , reszta 2,5 i na końcu przelot z nierdzewki
turbo na start td04-14t, docelowo coś większego
Napędy:
skrzynia m90 manual 5
szpera 100%
Zawias:
trochę polibuszy, wszystkie nowe gumki,
sprężyny MTS, skrócone i zaklepane, wkłady amorów mts krótsze z bmw e30
Hamulce:
konwersja na 302mm, stalowy oplot, hydro ręczny w drodze
W środku dorzucone wskaźniki, mniejsza kiera, czekam na kubły Aku przeniesione do bagaja, zamonowany w boxie od vrp-fab.
Wrzucony det3, dołożony iat, clt, nowa wiązka do wtrysków, przepustnica z TPS zaadaptowana.
Volvo 740 '88r.
Początkowo 2,3 N/A. Ten silnik wyleciał. Kupiłem dawce z UK, całe Volvo 940 turbo, ori chyba 165KM. Przebieg ok. 100 tys mil. Kompresja pomierzona, silnik malina, to przerzucamy.
Wydech:
Zawias:
Heble:
FMIC:
Aktulanie stoi na garażu i walcze z odpaleniem na det3 map.