AdrianR32
Wed, 27 Jul 2016 - 11:51
Z racji ze w Z20LEH pekł blok
A jedyne slupki ew same bloki sa w UK po 1000-1500£
A u nas Ler/Let zajechaane i po 2000-3000zl w góre
Pomysł ktoś mi dał na wsadzenie Bloku :
C20xe - czy skrzynia i dwumas podejdzie? Bo kwestia łap raczej do ogarniecia
Czy moze
C20xev - czy tak samo jak xe. Podejdzie skrzynia i dwumas?
Jak uważacie co bedzie najtaniej do wyrwania w dobrym stanie tak zeby wsadzic kute korby i np lehowskie tloki??
Moc docelowa 350KM maks ale zeby ww bloki mogly te maks 400 udzwignąc
Czy bloki xev,xe,let,ler,leh czyms sie różnią (wytrzymalosc) bobwiem ze leh ma natrysk a reszta nie..
Co sadzicie?
Lincoln e30ix
Wed, 27 Jul 2016 - 14:42
NET - tani, mechanicznie całkiem spoko.
Żeliwny blok się poddał sam od siebie???
AdrianR32
Wed, 27 Jul 2016 - 15:24
Ale czy do net caly osprzet leh podejdzie??
Jakies wielkiej rzezby nie chce..
Poddal sie na dokrecaniu 3 biegu..
Albo za ubogo abo za bogato.. Na 95% soft.a dokładnie korekta softu pod k06 i regulator 4bary z vaga na listwie leh
Lincoln e30ix
Wed, 27 Jul 2016 - 18:19
Nie, Z20NET to zupełnie inna jednostka, cała alu, osprzęt w innym miejscu itd.
Ciężko mi to zrozumieć, bo skoro ASTRA G miała już protoplastę NET-a (czyli Z22SE), to czemu poszli w kolejnej generacji w LET-a? A co ma ASTRA IV OPC?
AdrianR32
Wed, 27 Jul 2016 - 20:19
Nie wiem.ale totalnie inna jednostka..
Rzezbienia. Nie chce..bo auto na rok maks
Chce naprawić z malym zapasem
Z tego co sie dzis dowiedzialem to zeby dac blok xev,xe lub let
Obojetnie byle byl jak w najlepszym stanie i za dobrą kase
Nie dawac panewek kutych bo na codzien sie nie nadają (wal wywalaja na dluzsza mete)
Dam tylko kute korby i tlok z leh plus zrobie natrysk..
I to po kaputalnym remoncie powinno te 350 KM udzwignac spokojnie a reszte kasy zainwestowac w kolko regulowane dla walka z xev i w ssacy lepszy..
No i o czas o czywiscie sruby arp korb i glowicy
Co o tym myślicie?
AdrianR32
Tue, 02 Aug 2016 - 11:22
Nikt nic Nie podpowie??
szymi870
Tue, 02 Aug 2016 - 14:29
Adrian , C20LET i C20XE to bliźniacze silniki mocne i porzadnie wykonane ,bez eko śmieci, ale żeby kupić zdrowy C20LET i włożyć bez rozbierania szykuj najmniej 5 tysięcy. X20XEV to totalny kasztan ,ekologia pełną gębą i ogólnie slabizna ,wszystko się w tym sypie... X20XER noeco poprawiony ale drogi i ciężki do dostania ,Jeżeli chcesz auto tylko na rok ,w Tuszynie pod Łodzią masz czlowieka który rozbiera zafiry OPC i często sprzedaje zdrowe eko LET-y w normalnej kasie .
AdrianR32
Tue, 02 Aug 2016 - 20:46
o ja .zburzyłes moją koncepcje .bo zamowilem blok xev (na forach roznych mowili ze bedzie lepszy niz Let -bo leta nie katowanego szukac ze swiecą)
przyjdzie sprawdze zawsze mam 7 dni na zwrot jak sie nie bedzie nadawało
pod blok dopiero zamawiam korby i kute tłoki jednak..
bez natrysku
i kołki w kanały wodne beda zeby blok troche wzmocnić..
ryba1
Tue, 02 Aug 2016 - 20:58
C20LET to już swap.XEV ma grubszą ścianke bloku niż LET
szymi870
Wed, 03 Aug 2016 - 07:24
Sam blok może być bliźniaczy, nie wiem co z walkami balansujacymi ,pompą oleju i mocowaniem miski bo to odróżnia XEV od LET.
AdrianR32
Wed, 03 Aug 2016 - 11:33
Walki itd wywalam bo nawet Leh nie ma tego dzieki czemu bedzie więcej oliwy w misce.
Jutro dojdzie blok bedziemy dobierac graty..
Stay tuned
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.