Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: hybryda k04
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
Stron: 1, 2
jacek221191
Macie jakies sprawdzone zaklady co sie tym zajmuja? I dadza na to gwarancje
W necie jest tego pelno tylko nie wiem jak z jakoscia latam w dalekie trasy i nie chcialbym zeby kleknela smile.gif
Turbo to k04 z s3 1.8t
Albert
Perun Turbo
respect2
Ream poland. 35 tys przebiegu. 1.4b. Luz minimalny , taki jak przed montazem.
tfsi
Perun podobno ma mało reklamacji
kubasiek
Turbospec
Rafalek114
W Pl to tylko Michał tzn perun turbo .

Wynik z naszego golfa 35 e 2,0tfsi mowi sam za siebie 500+ na żeliwnym kolektorze wydechowym to więcej niz dobrze .
mlodocianin
Perun Turbo
jacek221191
Turbo już wróciło od peruna teraz kolej na sprzęgło, od vr6 wchodzi bez problemu do a3 8l 1.8 t quattro skrzynia 5?
Szukam jeszcze jakiegoś sensowego wskaźnika najlepiej mały lcd ewentualnie kilka w jednym zegarze.
Jakie zaciski najlepiej wrzucić?
Grabekwwy
sprzęgło nie wchodzi
jacek221191
a jakie podejdzie?
IzBaq
W jaką moc celujesz z tej k04 023 ?
jacek221191
ile da rade bezpieczne 300 km mi narazie wystarczy
klakson89
kolego jak mozesz to napisz (moze byc na PW) jakie sa koszta zrobienia tam takiej hybrydy.
jacek221191
2100 pln zmienia w niej chyba wszystko, wszyscy go polecają także mam nadzieje że będzie dobrze smile.gif
Jak z tym sprzęgłem co kupić?
Fawor
2100 za regenracje z nowym wirnikiem ssącym? Łał...
respect2
Dzwonilem do pewnej firmy i powiedzieli 1600 zl za hybryde z wtoczonym srodkiem z k04-64 ma kutym kole, w cenie zakladaja tez nowe zeliwo. Firma znana. Cena mocno konkurencyjna
IzBaq
Ciekawe jak będzie wstawać taki zestaw na oem kolektorze z 023.
Powiedzieli Ci orientacyjnie ile taka hybryda może wygenerować ?
CaliforniaKid
Zdrowy motor, DP, fmic i można zaatakować granice 310KM na hybrydzie
radson93
2100 za k04 - 023 to troche dużo... sa firmy które to robią za 1600zł
Za 2100 to używkę k04-064 byś znalazł no może pare złotówek byś dołożył a wstaje świetnie w 1.8T i góre trzyma pięknie
CaliforniaKid
Hybyrda k04-064 to mój plan na 1.8T obecnie. Tylko cały czas zagwostka co z korbami. JRSpec, Techno5 krzywe i zwichrowane w momencie opuszczenia chin. Nie trzymają żadnych wymiarów. Nie wiem jak z PRISMami?
jacek221191
Może i dużo ale jak dzwoniłem do kilku zakładów co robią taniej nikt nie chciał mi dać gwarancji, a tu mam rok ''spokoju'' co jest dla mnie ważne bo dużo jeżdżę po europie i nie chce ciągnąć auta na lawecie 1000 km, no i zakład ten ma konkretną renomę także myślę że nie będe żałować smile.gif
Turbo było robione na cnc jakaś tam rzeźba trochę mi wytłumaczył co tam będzie rzeźbić ale za bardzo sie na tym nie znam i w sumie to nie pamiętam co oni tam kombinowali.
W przyszłym tygodniu auto idzie do mechanika myślę że do końca miesiąca będzie wykres wtedy się wszystko okaże.

Jak z tym sprzęgłem pomoże mi ktoś?
Seria z s3 ile wytrzymuje?
A i do ilu km pompa paliwa z s3 pociagnie? Kupiłem juz wtryski 525 boscha i zastanawiam się czy da rade.
CaliforniaKid
Zdrowa pompa, nówka sztuka ogarnie ~340KM
Barejka
sprzeglo tez wytrzymuje pewnie do czasu smile.gif
jacek221191
to jakie sprzęgło kupić żeby było z zapasem?
tfsi
Sachs Performance?
jacek221191
Gdzieś czytałem że sachs to lipa do jazdy po mieście, seria z s3 podejdzie do a3 quattro?
GREGOR10
odnosnie sachsa to zle czytales smile.gif btw seria z s3 = seria a3 quattro
FF2004
Są 2 rodzaje Sachsów do S3. Tarcza pełna chodzi płynnie jak seria. Druga tarcza jest 4 łopatkowe i chodzi zero - jedynkowo. Docisk w obu tarczach jest identyczny i chodzi lekko jak seria.
Grabekwwy
CYTAT(jacek221191 @ Sun, 17 Jul 2016 - 17:39) *
Gdzieś czytałem że sachs to lipa do jazdy po mieście, seria z s3 podejdzie do a3 quattro?



ja mam sachsa w s3 i latam ostatnio sporo po mieście i jest super w porownaniu do 4łopatkowego spieka jakiego miałem wcześniej z seryjnym dociskiem.
jacek221191
Jakie są koszta takiego sachsa?
Co sadzicie o wzmocnieniu serii? Ten co robię u niego auto mówił coś o obiciu tarczy kewlarem
Rafalek114
2100pln cena za wykonanie poprawnie działającej hybrydy bardzo ok .

Korby do 1,8t których nie trzeba poprawiać to IE i eurospec tez trzymają wymiar .
jacek221191
http://www.fotosik.pl/zdjecie/4750369b6dd777be
http://www.fotosik.pl/zdjecie/43b5ab15537922b3
http://www.fotosik.pl/zdjecie/5e4d9b9fbdbe55c6
Mama robiła zdjęcia bo aktualnie nie ma mnie w kraju także wybaczcie dokładność biggrin.gif
Wygląda pięknie ciekawe jak będzie się sprawować smile.gif
Ile momentu wytrzymują korby w arx? Ilu lepiej nie przekraczać
Jakie hamulce wrzucać bo seria po programie nie daje rady.
CaliforniaKid
Przynajmniej z wyglądu robi robotęwink.gif No i wzmocniony actuator to niewątpliwie plus. Można na PW jaki w końcu koszt wyszedł i czy dawałeś swoje turbo w rozliczeniu?
jacek221191
2100 zł moje turbo i koło tygodnia czekania
Synek
Na k04 rozwiercona na k06 razem z wydechem?
Jak założysz ja pod seryjny kolektor to raczej 300 może być problem przekroczyć.

Co do Nm Chyba granicą korb jest nie iść wyżej jak 390-400Nm
CaliforniaKid
Są projekty na seryjnym kolektorze +300 wink.gif
lwampir
Jeszcze napisz ile km zrobiły i kto shamował te "czysta kuni" wink.gif
jacek221191
Nie mam pojęcia co tam wyrzeźbili, tłumaczył mi trochę przez telefon ale nie pamiętam smile.gif
Są jakieś kolektory żeliwne które są lepsze od seryjnych?
Spawać za bardzo nie chce bo może pękać przy dłuższych trasach.
CaliforniaKid
Przyklad nr. 1
Przykład nr. 2
Przykład nr. 3

Z tego co przynajmniej ja wiem Grzesiek nie jest "producentem wykresów" a naprawdę dobrze jeżdżących setupów. Moje auto również było strojone przez Grześka i złego słowa nie powiem.
rafstrong
CYTAT(CaliforniaKid @ Sun, 24 Jul 2016 - 20:11) *
Są projekty na seryjnym kolektorze +300 wink.gif

te projekty są mocno obciążone a egt jakie panie ? na początku jest fajnie bo chwalić się każdy może, na dobrym kolektorze to turbo będzie miało dużo lżej niż na seryjnej kupie
np taki kolektor http://wrzucaj.net/image/3iEwW
Fawor
Rafstrong, powyższe kolektory na sprzedaz pasujące pod OEM i z gwarancją niepękania? smile.gif
CaliforniaKid
CYTAT(rafstrong @ Mon, 25 Jul 2016 - 13:34) *
te projekty są mocno obciążone a egt jakie panie ? na początku jest fajnie bo chwalić się każdy może, na dobrym kolektorze to turbo będzie miało dużo lżej niż na seryjnej kupie
np taki kolektor http://wrzucaj.net/image/3iEwW



Oczywiście, że baran będzie lepszym wyjściem. Ale chciałeś 300+ na serii i dałem Ci dowód na to, że da sięsmile.gif a auta jeżdżą bo właściciela żółtego Leona znam i jeździ nie szczędząc auta:)
rafstrong
CYTAT(CaliforniaKid @ Mon, 25 Jul 2016 - 15:18) *
Oczywiście, że baran będzie lepszym wyjściem. Ale chciałeś 300+ na serii i dałem Ci dowód na to, że da sięsmile.gif a auta jeżdżą bo właściciela żółtego Leona znam i jeździ nie szczędząc auta:)
to nie mi dałes dowód tylko innym kolegom, ale fakt jest ten sam co pisałem że 300+ na seryjnym kolektorze to "ryzykowna gra" wink.gif i wyduszanie z niczego gówna, bo ja chce miec 300 ! bo mam hybryde ! ktora ma taki potecjał a że kolektor powinno się zmienić juz na samym początku to już tuner nie podpowie
jacek221191
Pospawanie kolektora to żaden problem jestem spawaczem, tylko czy mi to nie popęka wahania temperatur są ogromne a spawy lubią pękać.
Zobaczę co wyjdzie na seryjnym jak będzie słabo to będę rzeźbił.
Z jakiej stali najlepiej pospawać kolektor?
Barejka
z czarnej mam tak juz trzeci kolektor tani i nigdy nic nie pekalo smile.gif
jacek221191
Przy jeździe po mieście to bym się nie martwił o pękanie gorzej jak lecę 800/1000 km z prędkością 180 wtedy może być problem.
Czym spawałeś automatem czy tigiem
rafstrong
CYTAT(Barejka @ Mon, 25 Jul 2016 - 20:00) *
z czarnej mam tak juz trzeci kolektor tani i nigdy nic nie pekalo smile.gif
zwykła stal ma dużo węgla i jest krucha więc chętnie bym to zobaczył, za jakiś czas wink.gif najlepsze jest 304L, 316L gdyż mają małą zawartość węgla co wpływa na właściwości "plastyczne" tej stali w wysokich temperaturach oraz odporność na utlenianie. to takie małe know how, spawam na codzięn takie elementy więc odpowiadam wink.gif
jacek221191
Masz jakieś długodystansowe doświadczenia z spawanymi kolektorami?
Robię 50 tys km rocznie i bezawaryjność jest sprawą pierwszorzędną wolałbym uniknąć wpadek z holowaniem auta.
GREGOR10
CYTAT(rafstrong @ Mon, 25 Jul 2016 - 13:34) *
te projekty są mocno obciążone a egt jakie panie ? na początku jest fajnie bo chwalić się każdy może, na dobrym kolektorze to turbo będzie miało dużo lżej niż na seryjnej kupie
np taki kolektor http://wrzucaj.net/image/3iEwW


Są tak mocno obciążone że jeżdzą i nie chcą się stopić ani pęknąć.
Zapewne przez to że zestrojone zostały na EGT 880-900C max gdzie seria pakuje egt 950C.

rafstrong dzis stroilem auto na Twoim kolektorze i EGT 950C . Ciekawe, prawda ?

Czy ten projekt jest wg Ciebie mniej obciążony bo ma Twój baran i egt 950C niż moje na seryjnym kolektorze na egt srednio o 50C niższym ?

Oczywiście kolektor seryjny jest śmietnikiem, a sztuką jest osiągnąć 300koni tak żeby się nie rozpadło , moje 'mocno obciążone projekty' jednak jeźdzą i turbiny maja jednak dosyć komfortowe warunki skoro nie chcą się rozpaść , ale moze sie tam nie znam wink.gif

Generalnie fakty są takie że kolektor nie jest kluczem do sukcesu , ani sukces osiągniecia mocy nie jest pewny bez kolektora.
Bo nie w tym rzecz i pies pogrzebany. A w calej reszcie niuansów.

Pozdrawiam
bartektrn
Witam wybaczcie ,że się wtrącę ale mam pytanko a propo kolektora , jest ktoś na forum lub znacie kogoś/jakąś firm je co robi ??


Bo szukam i jedynie znajduje coś takiego :

http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?S...tegory_Code=BCS

warte to tej kasy ??
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.