Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Civic V jaki motor pod turbo
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
Houdini-Garage
Witam dostalem civica jajko w rozliczeniu i pomyslalem sobie zeby wyturbic tylko ze jestem zielony w kwesti hond.Jaki silnik polecacie pod turbo ?Wiem ze tematow bylo sporo ale ciezko jakos wybrac ,nie ukrywam ze projekt raczej niskobudzetowy.
Za odpowiedzi dzieki
specnaz14
Najtaniej wyrwiesz jakaś d serię. Np. D16A8/A9 (dwa walki bez vteca) lub najpopularniejsze D16Z6 (vtec) którego uturbienie jest w necie opisane pewnie na milion sposobów.
Jak miało być troche grubiej ale i pewnie trochę drożej to jakaś b-seria.
wizard
Zawsze lepiej wybrać B-serię niż D-serię pod turbo, zależy o jakim budżecie mówimy i jaka KM/Nm jest celem.
Jak ma być niskobudżetowo to zostaje D-seria na bezpiecznym doładowaniu, ma być grubiej - przydatna będzie kucizna. Wtedy projekt przestaje być niskobudżetowy smile.gif
Houdini-Garage
300 km zadowoli jak najbardziej
CaliforniaKid
Może H serie pakować? Pojemności nie oszukasz
rennen
CYTAT(CaliforniaKid @ Tue, 28 Jun 2016 - 12:20) *
Może H serie pakować? Pojemności nie oszukasz


No tu akurat się nie zgodzę, B18 spokojnie "oszuka" h22 wink.gif i jak już pakować kasę w jednostkę to b-serię, która siedziała w serii w tej budzie i możliwości ma poważne. Niskobudżetowo D16 da radę.
Kras
Dokladnie. Bez sensu pakowac sie w silniki, ktore w tej budzie nie siedzialy. Nie dla takiej mocy. Zakute d16 sohc vtec i bez problemu bedzie 300.
Fawor
tyle, że kucie Hondy nigdy nie było tanie...

CYTAT(rennen @ Tue, 28 Jun 2016 - 14:01) *
No tu akurat się nie zgodzę, B18 spokojnie "oszuka" h22 wink.gif i jak już pakować kasę w jednostkę to b-serię, która siedziała w serii w tej budzie i możliwości ma poważne. Niskobudżetowo D16 da radę.