plastek
Sat, 25 Jun 2016 - 19:56
Witajcie , posiadam Cupre R 250\370NM 3-2.5" wydech , TIP - jeden tłumik końcowy. Cala reszta seria
Teraz pytanie , jak bardzo szkodzi motorowni LC i fs? W jakich warunkach najlepiej go używac by nie zniszczyć korb\tłoków\turbo ? Bo reszta powinna podołać . Jak sie ma do tego tez hard limiter? Chciałbym dograć te dodatki do Leona - firma turboelita ma się tego podjać uwzględniajac kombinacje pedałow przy włączaniu wiec nie używałbym tego codziennie tylko powiedzmy raz-dwa w tygodniu. Ma to sens? Czy po paru strzałach w wydech turbo powie papa? Auto jest w pełni seryjne i dzielnie znosi obecne parametry , doładowanie 1.4-1.5b . Przebieg 250tyś
Czekam na informacje ludzi którzy używają tego w praktyce i mogą coś wiecej powiedzieć bo google milczy. Pozdrawiam!
spriter1984
Sun, 26 Jun 2016 - 09:24
jezeli korby seria to nie nastawial bym sie ze to bedzie jezdzilo dlugo. zrobic sie da pewnie ale niech znawcy sie wypowiedza. moim zdaniem gra nie warta swieczki korby kute i wtedy mozna naginac
pzdr.
wojti RAYLLE
Sun, 26 Jun 2016 - 10:09
do czego Tobie to potrzebne, lancz niszczy turbinę zwłaszcza jak masz mikro, urywają się ośki, z tej wibracji, a flatszift na co przy tym mikro turbo, ono ma całkiem inne zadanie fs, ja nie widzę najmniejszego sensu, jesli chcesz sam ogien z rury lub trochę strzelanki jak w trakcie buta i puścisz gaz żeby zwalniał obrotami to można to programowo zrobic
kerst
Sun, 26 Jun 2016 - 11:43
osobiście na serie motor i turbo tego bym nie robił
tak jak napisał Wojtek
a pieniądze z tej operacji przeznaczył bym na coś lepszego do silnika
plastek
Sun, 26 Jun 2016 - 18:35
sporo seryjnych 1.8T na tym lata więc pytam jak to wychodzi w praktyce. Nie nastawiam się na osiągi tylko na fun z jazdy - w końcu trzeba wszystkiego spróbować?
Ale jeśli to bardzo mocno szkodzi motorowni to chyba odpuszczę. Tuner który miał to robić stwierdził ze twardy limiter nie ma żadnego negatywnego wpływu na motorownie. To może chociaż to by się udało? Bo te moje 20vt jest takie bezuczuciowe że nie mam banana na twarzy podczas wieczornego upalania. Pzdr
16vg60
Sun, 26 Jun 2016 - 20:27
to ciekawe ,jak mi ogarniano sterownik w r32 i chciałem tez to samo w s3 8l ,to od innego tunera słyszałem ze własnie hard limiter zrobi kuku w seryjnym 1.8t
wojti RAYLLE
Sun, 26 Jun 2016 - 22:49
bo twardy limiter tnie paliwo , i strasznie szarpie silnikiem wręcz całą budą
Rob-555
Mon, 27 Jun 2016 - 13:12
CYTAT(plastek @ Sun, 26 Jun 2016 - 18:35)
. Tuner który miał to robić stwierdził ze twardy limiter nie ma żadnego negatywnego wpływu na motorownie.
No to dosc odwazne stwierdzenie. To ma wpływ na motor .... na seryjnych korbach jak w 4ro lapie sprzegło sklei to pare takich strzałow i mamy problem.
zgredd
Mon, 27 Jun 2016 - 18:22
Nie wiem jak jest w benzynie ale w dieslu miałem twardą odcinkę, do dzisiaj przez 3 lata gtb nie chce odfrunąć mimo że trzepie budą.
marszall
Mon, 27 Jun 2016 - 20:32
Ale twardy limiter tez da sie zrobic aby przestawial zaplon tuz przed odcieciem paliwa aby bylo bardziej na miekko, pozatym jak szbki to i wibracje beda mniejsz, prawda? Stare fury niejednokrotnie dlugo upalane na twardym i nic sie ie dzialo, to co dwumasy nie bylo?
GREGOR10
Tue, 28 Jun 2016 - 00:51
szufelke do bagaja spakujta jeśli lc z antilagiem jakiś odważny puści na serie korbe
Wrona
Tue, 28 Jun 2016 - 14:48
Startowalem xx razy w quattro ze szpera z tylu na apu@210 koni, korba seryjna na lc ok 0,6bara i narazie dalej zyje
killerx
Wed, 29 Jun 2016 - 10:18
Mam lc w s3 1.8t na kutej korbie i k04. Boost na lc 1,2b. Puki co nic się nie dzieje, ale używam od święta.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.