Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Abarth 124 Spider RWD
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
CSportivo
Temat, o nowej rezurekcji Fiata, mianowicie Fiat 124 Spider, i Abarth 124 Spider oraz Rally.

Podstawowe dane.

Budowany w Japonii w kooperacji z mazdą 40% wspólnych części z nowymi MX5.
Fiat 124 Spider 1.4T Multiair 140KM (240nm) /160 (249nm) (program inny) (Usa) KM 1050kg.

Wersja 160KM
0-60 mil 6,5 sek.
top speed 130mph.

Wersja 140KM
0-100km 7,5 sek
top speed 215km/h

Cena startuje w Niemczech od 90 tys zł.

https://www.youtube.com/watch?v=15h85E5wEQI

Abarth 124 Spider 1.4T Multiair 170KM 250nm (Oversized Turbo Garret) 1060kg

0-100km/h 6,8 sek
top speed 233km/h

https://www.youtube.com/watch?v=MXuz4QM2QCA

https://www.youtube.com/watch?v=Ovv12s3FEvU

Abarth 124 Rally 1.8TBi 300KM FIA R-GT



Silnik zajebisty Vintage biggrin.gif

Andrzejsr
Świetne te reklamy smile.gif dawno w tym stylu nie było nic chyba . I fiacik pewnie też fajne smile.gif
Wreszcie coś bez motylków, listków zielonych i "miejskiej dżungli" .
They're back ! faktycznie smile.gif
Bravo Fiat!
smile.gif
piwo
fajne autko. i praktycznie to mazda. pytanie czy ten silnik turbo jest fajniejszy nzi wolnossace 2,0 ktore tez sie fajnie podkreca na 180 koni. no ale mimo wszystko takie auto z turbo ma ogromny potencjal na kilera torow za mala cene. pewnie dojscie w tym silniku do 250koni kosztuje grosze wiec czego chceicec wiecej.
CSportivo
Tylko Mazda się zestarzeje szybko w obliczu nowych aut, a taki Abarth 124 Spider będzie miał coś retro i za 20-30 lat ceny będą wysokie tak jak obecnych 124 Spiderów. A tak to lepiej rajdować Tjetem, bo idzę go dużo taniej jednak ogarnąć niż skyactiva z mazdy. Tylko żeby ocynk był taki jak w Fiacie, a nie jak w Mazdzie :/
srbenda
Silnik to, niestety, MultiAir a nie T-jet. Nie jest aż tak idiototporny i ponoć ma mniejszy potencjał.
BartekSz
Zawsze pozostanie opcja SWAPa. Ciekawe kto pierwszy wrzuci 1.9 JTD lub 2.4 JTD rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
CSportivo
"Najciekawsze zmiany czekają pod maską! Dobrze znany 124 konny motor o pojemności 1,4 litra dostał spory zastrzyk sterydów. Dzięki większej turbosprężarce o zwiększonym ciśnieniu doładowania, nowym tłokom, dolotom i kolektorom zwiększono moc o ponad 100 proc.! Maluch wyciska teraz aż 275 KM! Maksymalny moment obrotowy również wzrósł i wynosi po modyfikacjach 380 Nm. Silnik połączono z 5-biegowym manualem, a napęd przenosi wyczynowe sprzęgło."

Hamman Abarth 500.

http://www.topspeed.com/cars/fiat/2012-fia...h-ar133393.html

Albo

Można włożyć troche kasy w 1.4T i wykrzesać 380KM
https://www.romeoferraris.com/en/cars/cinqu...cinquone-corsa/ wink.gif
T_E_D_D_Y
CYTAT(srbenda @ Thu, 19 May 2016 - 19:04) *
Silnik to, niestety, MultiAir a nie T-jet. Nie jest aż tak idiototporny i ponoć ma mniejszy potencjał.

MA to inna górna część głowicy - z MA da się zrobić Tjeta i w drugą stronę tak samo.

CYTAT(CSportivo @ Thu, 19 May 2016 - 19:41) *
Można włożyć troche kasy w 1.4T i wykrzesać 380KM
https://www.romeoferraris.com/en/cars/cinqu...cinquone-corsa/ wink.gif

Daleko kolega szuka
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...p;#entry1172386
Dzięki temu że trafił tam 1.4 MA będzie zaraz mnóstwo modów tego wozu jestem o tym przekonany projekty będą wyrastały jak grzyby po deszczu. Silnik turbo i tył napęd aż się prosi o jakaś pokręconą modyfikacje biggrin.gif
CSportivo
Hehe taki 124 Spider 1.4T 487KM 487nm przy wadze 1050 kg i napędzie na tył biggrin.gif Szło by biggrin.gif
nomad66
jak dla mnie Fiat bije stylistyką mazdę na głowę! Ciekawe jakie części mają wspólne, niby to 40% ale pytanie czy aż czy tylko tongue.gif
CSportivo
CYTAT(nomad66 @ Sun, 22 May 2016 - 13:51) *
jak dla mnie Fiat bije stylistyką mazdę na głowę! Ciekawe jakie części mają wspólne, niby to 40% ale pytanie czy aż czy tylko tongue.gif



Płytę podłogową, i pewnie zawieszenie i środek , a w Abarth 124 jest inne bo Blisteina. A silniki i nadwozie jest inne.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.