Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: III runda FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 mili 2016
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Zloty, zawody, imprezy
Stron: 1, 2
Pevo
Zawodnicy!

Link rejestracyjny na III rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 mili jest już aktywny: http://www.grandprix.scsclub.pl/index.php?...amp;id_zapisy=7

Regulamin FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 mili 2016: http://grandprix.scsclub.pl/download/REGULAMIN-GP2016.pdf

Więcej info: https://www.facebook.com/events/738708352898559/

Fawor
Panowie, takie 'szczegól', który dla mnie akurat jest dość ważny - podajcie gdzieś na wstępie albo w tytułach eliminacji miejsce odbywania się imprezy! smile.gif Nie każdy ma Wasz kalendarz nad łózkiem, a musiłem przescrolować cały regulamin, żeby na końcu zobaczyć terminy i lokalizacje. Mogłyby być na początku + co chyba najaważniejsze: taka sama informacja na stronie startowej GrandPrix smile.gif
taquito
Lotnisko bedzie odpowiednio oczyszczone z kamieni ?
Pevo
Klasyfikacja generalna po dwóch rundach FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili.
Tymczasem informujemy, że trwają zapisy na III rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili, która już 19 czerwca na Lotnisku Rudniki k.Częstochowy.
Link do zapisów: http://grandprix.scsclub.pl/index.php?go=p...amp;id_zapisy=7


http://grandprix.scsclub.pl/download/GPP-GENRALKA-2016.pdf

Pevo
Zawodnicy, rejestracja na III rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili trwa.
Link do formularza rejestracyjnego na III rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili: http://www.grandprix.scsclub.pl/index.php?...amp;id_zapisy=7
Jednocześnie informujemy, że zapisy on-line czynne będą do dnia 16.06.2016r. do północy. Tych którzy nie zdążą wysłać zgłoszenia on-line zapraszamy do zapisów w dniu imprezy na miejscu.
Wyścigi równoległe na ¼ mili – 100zł/auto lub moto do dnia 16.06.2016r., w dniu imprezy 150 zł/ auto lub moto.
Pevo

Zawodnicy prosimy o zapoznanie się z regulaminem uzupełniającym do III rundy FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 mili
http://grandprix.scsclub.pl/download/REGUL...y-GP-Polski.pdf
1bizkit
Dołączam się do pytania taquito czy nawierzchnia będzie oczyszczona z kamieni?
Porszak
a ja jako widz. czy przewidziana jest jakas trybuna czy widzowie stoja na łące?
mrowczan
Łąka smile.gif
pinio555
Gdyby były potrzebne jakieś dodatkowe atrakcje jak np. catering czy hostessy to polecam zajrzeć na stronę http://www.prokonferencje.pl Strona co prawda traktuje o organizacji konferencji i szkoleń ale zawiera też ogromną bazę linków do tzw. usług MICE czyli właśnie tych pobocznych takich jak np. transport czy nawet tłumaczenie symultaniczne albo dodatkowe atrakcje jak np. drink-bar smile.gif
Pietrek.L
[OT] Jedzie ktoś w niedzielę z Opola do Rudnik, ewentualnie ma możliwość podrzucić z PKP Częstochowa Stradom [EOT]
done4
Frekwencja publiczności w Rudnikach uświadomiła mi, że na 1/4 mili w Polsce przyjeżdżają już tylko zawodnicy z rodzinami.
Porszak
niee no pare osob publiki tez bylo. bylem na rudnikachw 12 czy 13 jak to jeszcze bylo sss i bylem w mega szoku ze jest tak malutko ludzi. wczesniej bylem zdziwiony poszukiwaniem wolontariuszy, po wizycie tam juz nie. czy na innych rundach frekwencja jest podobna?
k64
halo halo na sss w rudnikach bylo mega masa ludzi ! w sobote wieczorem to pamietem ta impreze libacyjna do dzis wink.gif


sami zawodnicy teraz byli lub pomocnicy startujacych wink.gif takie mialem wrazenie z Elka wink.gif
specu
Poprzednio w Rudnikach w 2012roku był Extremizer Motor Show Impreza z grubą kasą promocyjną i koncertem Dody....
W tym sezonie jest bardzo mało widzów oprócz Wilczych Lasków. Najmniejsza wioska , a tłumy.
mrowczan
Dziwne. Na poludniu Polski od dawna nie bylo zadnej sensownej 1/4. W promieniu 120km mamy caly Slask, Krakow, Lodz, Opole, Kielce itd, szybki dojazd jest tez z Warszawy czy Wroclawia, a ludzi nie bylo. Juz nie mowie o narzekajacych na nawierzchnie zawodnikach (nierowna, choc trakcja jest naprawde dobra), ale o kibicach. Wychodzi na to, ze 1/4 nie porywa ludzi, jesli nie ma towarzyszach jej atrakcji... Bo ciezko zwalic to na sezon pilkarsko-grillowy.
darek.slawek
Dużo zawodników i kibiców pojechało w tym terminie na Vag Racing 1/4 mili Ryki.
Pevo
WYNIKI III RUNDY FMIC.PL GRAND PRIX POLSKI 1/4 MILI

http://grandprix.scsclub.pl/download/3-run...howa-WYNIKI.pdf
Fawor
wie ktoś co to za leon z 3go miejsca profi fwd t?
specu
O w półfinale miałem 12.22. Jak na wiatr czołowy nieźle smile.gif
Pevo
CYTAT(done4 @ Tue, 21 Jun 2016 - 22:03) *
Frekwencja publiczności w Rudnikach uświadomiła mi, że na 1/4 mili w Polsce przyjeżdżają już tylko zawodnicy z rodzinami.

No to musze Cie rozświadomić smile.gif.... to fotki z I RUNDY 2016 rok



Pevo
CYTAT(k64 @ Tue, 21 Jun 2016 - 23:11) *
halo halo na sss w rudnikach bylo mega masa ludzi ! w sobote wieczorem to pamietem ta impreze libacyjna do dzis wink.gif


sami zawodnicy teraz byli lub pomocnicy startujacych wink.gif takie mialem wrazenie z Elka wink.gif
Zeby przyciągnąć mase ludzi potrzebna jest masa piniedzy... na promocje, reklamę itp...no mozna to zrobic bez piniondzy, ale trzeba byc na swoim terenie tak jak robimy to na Wilczych Laskach . Doświadczenie i lata ciężkiej pracy tam owocują, bez wydawania fortuny na promocje imprezy, tam działa renoma poprostu regularnych imprez. Zeby zrobić imprezę na obcym terenie i nie wydać masę piniedzy ktorych sie nie ma, trzeba wpierw malymi krokami poznac teren i go wybadac .
Pytanie ile ludzi wtedy na extremizaer przyjechalo na 1/4 a ile na koncert dody i inne atrakcje:)
Pevo
CYTAT(specu @ Wed, 22 Jun 2016 - 07:50) *
W tym sezonie jest bardzo mało widzów oprócz Wilczych Lasków. Najmniejsza wioska , a tłumy.
Po częsci opisałem wyżej w postach dlaczego tak jest.
bors
CYTAT(Fawor @ Thu, 23 Jun 2016 - 07:41) *
wie ktoś co to za leon z 3go miejsca profi fwd t?


Leon koło 450-500 koni
Fawor
Bors, to ktoś od Was? Rzucisz jakimś opisem, linkiem etc?
yogibaboo
Dużo pisze się o nagrodach, w sezonie i na koniec. Ciekawy jestem zdania zawodników, niektórych zdanie już znam. Czy nie lepiej byłoby wykozystać tę kasę na uatrkcyjnienie 1/4 żeby widzów przyciagnąć, zrobić coś nowego. Zrobic dwudniową imprezę raz w roku oprócz pozostałych elminacji. Mnie i wielu zawodnikom wystarczy fajny puchar a nawet nie fajny. A jakie jest Wasze zdanie w tym temacie?
bors
CYTAT(Fawor @ Thu, 23 Jun 2016 - 11:44) *
Bors, to ktoś od Was? Rzucisz jakimś opisem, linkiem etc?


No pokazuje się nim na zlotach ćwiartkach na południu , ale wiem tylko tyle ze moc 450-500 , miał jakieś full sliki michelin i puste wnętrze smile.gif
olozwirski
yogibaboo jeżeli taki ruch rzeczywiście podniesie frekwencje czy to zawodników czy kibiców to jestem za.
A jeśli nie to nie.
yogibaboo
CYTAT(olozwirski @ Thu, 23 Jun 2016 - 22:46) *
yogibaboo jeżeli taki ruch rzeczywiście podniesie frekwencje czy to zawodników czy kibiców to jestem za.
A jeśli nie to nie.

Tego nie wiem, ale może warto sprawdzić? oczywiście myslę o nastepnym sezonie.
k64
CYTAT(bors @ Thu, 23 Jun 2016 - 13:47) *
No pokazuje się nim na zlotach ćwiartkach na południu , ale wiem tylko tyle ze moc 450-500 , miał jakieś full sliki michelin i puste wnętrze smile.gif


czarny? to od nas tzn ze slaska woz. 500 KM gtx30 .
specu
Nagrody dla zawodników to moje zdanie, bo np. nie zmieniamy zasad w trakcie sezonu. Niektórych to motywuje również wink.gif
yogibaboo
Specu, czytaj ze zrozumieniem smile.gif. A co ja napisałem na temat zmian? Nikt nic nie zmieni w tym sezonie o ile wogóle kiedyś. Choć prawda jest tak , że nie wiedzieć czemu nikt z zawodników jeżdżących w seriach mistrzowskich nie narzeka że dostał tylko puchar. Druga sprawa, że mówisz o motywacji 4pierwszych zawodników z każde klasy którzy mają na to szanse, a chodzi o to żeby klasy sie rozwijały. Żeby imprezy dla pozostałych ośmiu dziesięciu zawodników, którzy nie mają szans na pudło zawody były atrakcyjne i chcieli na nie przyjeżdżać. Żeby było trochę kibiców, bo to przyciaga też kierowców aut ekstremalnych a te przyciągają kibiców. Nie mówię tu o tych kilku rodzimych autach ale o zawodnikach z niemiec, litwy czy łotwy. Oni przyjeżdżają również po to by pochwalić się swoim projektem nie tylko zawodnikom ale i publiczności.
specu
Czytam ze zrozumieniem..... Nigdzie nie napisałeś , że zmiany za rok....

Ps. Było Topolino co się stało , że nie ma? rolleyes.gif
wojti RAYLLE
tak , chcemy u nas oglądać mocne projekty innych zawodników z innych krajów, bo to tez wielu przyciąga choćby zobaczyć jak wygląda i jak jeżdzi, a i tak największe emocje budzą klasy ostatnie, doładowane z napędem na dwie osie, nie ma co ukrywac
specu
I wyrównane co do setnej wyścigi w innych klasach.
michalik
CYTAT(Fawor @ Thu, 23 Jun 2016 - 07:41) *
wie ktoś co to za leon z 3go miejsca profi fwd t?

A co chcesz kolego wiedziec na temat mojego leona? zapraszam na strone FB FWD Cupra R
crawen
CYTAT(done4 @ Tue, 21 Jun 2016 - 22:03) *
Frekwencja publiczności w Rudnikach uświadomiła mi, że na 1/4 mili w Polsce przyjeżdżają już tylko zawodnicy z rodzinami.


Chyba coś w tym jest , choć jest to dobre show dla ludzi ... Ja jako zawodnik jeżdżący tylko "Seicento " juz chyba nie będe brał udziału w polskich zawodach , po Rudnikach znów sie uprzedzilem jak rok temu po Kamieniu sląskim , jednak Czechy i słowacja bardziej przemawiaja do mnie i nie zdarzyło sie jeszcze by po takim "kartoflisku" jechać ... ale to tylko moje zdanie smile.gif pozdro dla ubijaczy piany
Jedenasty
hmm ta frekwencja to się bierze chyba też z tego jak wyglądają samochody naszych zawodników. w innych krajach królują 4x4 oraz RWD amerykańskie i klasyki modyfikowane, tam na części imprez nawet nie ma pomiaru czasu a tylko laska macha flagą, a na finiszu gość potwierdza wynik - a odwiedzających takie tłumy że masakra. ja wiem że są szybkie asrty, leony i inne mercedesy i chwała im za to!, ale większości gawiedzi to lubi pooglądać show, czasy tak do końca ich nie interesują jak bardziej chcą zobaczyć zajebisty burnout, stawianie bokiem na każdym starcie i wheelie oraz pojazdy które na co dzień ogląda się tylko w internetach. jak jeszcze robi mega huk to są ws tanie walnąć świeżo kupionego hoddoga do kosza by tylko zdążyć do barierki by zobaczyć jak to drze japę. I do puki takich projektów jak EVO, VTG, Paradox, Calibra czy Topolino nie będzie więcej to przyciąganie kibiców w większej ilości bez kasy będzie ciężkie.

pozdr
SAS Parts
Jedenasty są dwie opcje

1-wziąć przykład z DMGP - czyli wywalać miliony i robić show - ta opcja była testowana kieeeedyś, może nie na jakąś wielką skalę - ale trybuny były, reklama była ... a jak się skończyło widać - zabrakło pary lub pomysłu jak efektywnie wykorzystać kasę.
2- wziąć zrobić masówkę dla "zwykłych" ludzi (w sensie klasy takie by każdy 18 - 25latek swoją hądą jeden cztery mógł bez wstydu stanąć i powalczyć o uścisk prezesa i dyplom z kolegą którego nie lubi), wtedy kasy nie trzeba jakiejś wielkiej a pocztą pantoflową się rozejdzie, frakwencja razy 4 zarówno kierowców jak i publiki i powoli będzie można budować kuturę ćwierć milową - bo tego tu brakuje najbardziej.

Obie opcje jakby nie patrzył ciężkie do zrobienia bo ćwiartka swoje 5 minut miała te 12 czy 14 lat temu.

I możesz sprowadzać Top Fuele z USA a i tak to będzie atrakcja dla zwykłego człowieka jak "monster traki objazdowe" - fajne, ale jednak jeszcze bardziej osłabi wizerunek wielu projektów w oczach "zwykłego" obserwatora.

Jest jeszcze trzecia opcja która baaaaardzo dużą popularność zyskuje w stanach ostatnio i szwecji, jak tak przyglądam się poważniej tej 1/4mili.
- 1/8mile "streetstyle" racing. Czyli nie ważne z kim, nie ważne w jakiej klasie - ma być blacha i przegląd i OC, zawodnicy losują numerki, robi się pary i później bez pomiaru czasu startują systemem pucharowym. Mega tanie, mega chwytliwe, bo mega proste, tylko dobrą parę gadaczy do konferansjerki zaprosić i jazda - można się bawić.

Na prawdę nic nie trzeba wymyślać na siłę bo wszystko co można wykombinować w temacie 1/4 ZOSTAŁO WYKOMBINOWANE w USA smile.gif Tyle smile.gif

EDIT: To co można dorzucić dla uatrakcyjnienia zawodów to porównanie najwolniejszego z najszybszym. Czy też jakiegokolwiek zwykłego samochodu z dragowym.

Jednego będzie - jak Speca będzie jarała "walka" na setne sekundy, ale kieeeedyś jak jeździłem na SSS na bemowo - publika przychylniej reagowała na takie pojedynki. Bo ni w ząb nie kumała o co chodzi w całych zawodach. Jaka jest ich idea, jakie są klasy, co definiuje klasy, itd itp. Więc zadowalali się takimi widokami - kto komu bardziej dowali.
Lincoln e30ix
Ja te kilka lat temu przychodziłem popatrzeć na auta typu Maserati, Vette, M3, czy chociażby S4 Ozziego i Corsy Mielcarka. Reszta to dodatki i dobry speaker potrafił naświetlić temat. Liczyła się też walka aut o podobnych parametrach, a nie że jeden w połowie, a drugi hamuje na mecie, bo jak tak zaczynały wyglądać pary to odwiedzałem gastronomię tongue.gif Co ważne: jak najmniej przestojów, możliwie najwięcej info o autach, ogólnie szybkie prowadzenie imprezy.
k64
jesli juz piszemy o 1/4

wczoraj w hoskovicach slyszalem

300koron zawodnik wjazd, pogoda byla beznadziejna, zwrocili kase zawodnika i dodatkowo zapisali za darmo na nastepna runde? honorowo !
olozwirski
Lincoln e30ix pozwolę się nie zgodzić, widowiskowość tego u nas sportu polega własnie na tym ze widać różnicę jak auta przyspieszają i jak jeden jest szybszy od drugiego. To własnie publiczność chce oglądać, a nie ciecie się na żyletki takich samych samochodów. Cały czas pisze o eliminacjach i przyciąganiu widzów, a co za tym idzie narybku do takiego rodzaju ścigania.
W finale i tak się spotkają właściwe auta i wszystko się wyjaśni.
specu
Start klasami jest mało widowiskowy to fakt. Nie robi kolejki i burdelu , ale dla widza lipa
1bizkit
Najbardziej chyba odstrasza ludzi cena. Jak wstęp dla widza był po 30zeta to pełne auto młodych automaniaków wyjdzie 150zł. To moim zdaniem sporo.
Ja jako uczestnik nie pojechałbym na kolejną imprezę z trzech powodów:
1. nawierzchnia to totalna porażka
2. zbyt długie czekanie - strasznie się przeciągało między startami
3. klasy nie były jasne - nie wiedziałem kto bezpośrednio jest w mojej klasie. Startowałem z tym kto się na potoczył. Jakby jeden gość stał i organizował kto z kim by chciał jechać to było ciekawsze niż pojedynki Dawid vs Goliat.
yogibaboo
CYTAT(k64 @ Sun, 26 Jun 2016 - 15:27) *
jesli juz piszemy o 1/4

wczoraj w hoskovicach slyszalem

300koron zawodnik wjazd, pogoda byla beznadziejna, zwrocili kase zawodnika i dodatkowo zapisali za darmo na nastepna runde? honorowo !


Nie wiem czy sie orientujesz ale 1/4 w Polsce to się raczej musi sama finansować, niestety cały sponsoring polega na tym , że ktoś coś rzuci. Za resztę wykłada organizator z biletów oraz wpisowego. Więc puki sie to nie zmieni choć w połowie to niestety taniej nie będzie smile.gif. Nie spotkałem się z tym , że jeśli zawody zostały odwołane z powodu pogody, to ktoś w Polsce zakaszał hajs, Pieniądze były zwracane lub przepisywane.
W czechach również są tanie restauracje i generalnie jest trochę taniej, ale to są inne warunki, które przekładają się na inne dziedziny życia w tym kraju.
Pevo
CYTAT(k64 @ Sun, 26 Jun 2016 - 15:27) *
jesli juz piszemy o 1/4

wczoraj w hoskovicach slyszalem

300koron zawodnik wjazd, pogoda byla beznadziejna, zwrocili kase zawodnika i dodatkowo zapisali za darmo na nastepna runde? honorowo !

Z tego co mi translator przetlumaczyl zrozumiałem, ze padł im sprzęt i nie byli w stanie naprawić. ...nie było nic na temat pogody
Choć totalnie nie wiem, po co poruszany jest ten temat w tym wątku?
yogibaboo
CYTAT(1bizkit @ Mon, 27 Jun 2016 - 11:35) *
Najbardziej chyba odstrasza ludzi cena. Jak wstęp dla widza był po 30zeta to pełne auto młodych automaniaków wyjdzie 150zł. To moim zdaniem sporo.
Ja jako uczestnik nie pojechałbym na kolejną imprezę z trzech powodów:
1. nawierzchnia to totalna porażka
2. zbyt długie czekanie - strasznie się przeciągało między startami
3. klasy nie były jasne - nie wiedziałem kto bezpośrednio jest w mojej klasie. Startowałem z tym kto się na potoczył. Jakby jeden gość stał i organizował kto z kim by chciał jechać to było ciekawsze niż pojedynki Dawid vs Goliat.

Fakt bilet za 30 dychy to dużo,
Rudniki są nie równe to fakt, ale z przyczepnością nie było tragedii, co do czekania, to też nie było źle, u czechów, węgrów, czy niemców czeka się w kolejce o wiele dłużej( no chyba że na feralne imprezy trafiałem)
. Przy małej liczbie aut końcowki się czasem mieszają, przy wiekszej puszczanie klasami ma uporządkować zawody aby każdy odbył należne mu starty. Nie spotkałem się w europie z ustawiaczem , który by ustawiał auta o podobnych osiagach, to raczej niemożliwe, ale konsekwentne puszczanie klasami załatwia ten problem.
Coobcio
Mnie drażni kiełba 10 cm za 10 złotych. I trzeba było po nią iść pół kilometra.
Pawcio
CYTAT(yogibaboo @ Thu, 23 Jun 2016 - 22:49) *
Tego nie wiem, ale może warto sprawdzić? oczywiście myslę o nastepnym sezonie.

Hm. To jest fenomenalne smile.gif przez pół roku ludzie pisali wam w regilulaminie na 2016 rok ze w takiej formie 1/4szlag trafi. Nie trzeba było byc expertem zeby do tego dojść co mamy dzis.

Grzebanie co roku w klasach, zmiany itd, trzeba było zostawic regulamin z 2015 komu on przeszkadzał?

Zrobienie tylko 3 klas strett gdzie sa to najbardziej oblegane klasy dla ludu nie jest błędem jest mega błędem i strzelaniem sobie w kolano, od początku każdy to pisał.
Najliczniejsza klasa fwd turbo dostała diesla i n/a jeszcze na dokładkę. Kogo chcecie przyciągnąć na zawody? Przyjezdza zawodnik z fajnym autkiem n/a 2litry 230ps i każecie mu sie ścigać z autami 2-3razy mocniejszymi. Wiadomo ze drugi raz nie przyjedzie.
Brak 4 aut w klasie usunięcie klasy. Dlaczego co mnie obchodzi ze prócz mnie nikt sie nie pojawił, mam auto z danej klasy to jadę, jestem sam, jestem pierwszy z czasem 20s idę na pudło. Pochwale sie kumplom ze mam 1 miejsce, na następne zawody przyjadą i oni. W Czechach 1 klasa jest od 1 zawodnika.

Ludzie wyciągają fotel z auta zeby byc w dragu bo tam macie rozróżnienie - chora sytuacja.

Vag jeszcze tydzień przed zawodami dodatkowo dodał klase zeby wiecej chętnych było.
Organizacja 2 zawodów w jednym terminie sad.gif tez głupi pomysł - rozumiem ze nie da sie czasem zmienic terminów, ale ... Na vag wpisało sie 120 aut.

Zbyt drogie wpisowe na miejscu, w Czechach wpisowe na miejscu kosztuje 150koron za wjazd,300za zawodnika, razem 450koron, 75zl wychodzi. Płacisz jak jestes. Ja w zeszłym roku min 2 razy zapłciłem online, graty nie przyszły nie pojechałem.

To mozna porównać do łowienia ryb. Chcecie łowić ryby i wychodzicie z zalozenia ze wystarczy wypłynać na jezioro ryby same sie złowią, wętki ani przynęty nie potrzeba.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.