CYTAT(yogibaboo @ Thu, 23 Jun 2016 - 22:49)
Tego nie wiem, ale może warto sprawdzić? oczywiście myslę o nastepnym sezonie.
Hm. To jest fenomenalne
przez pół roku ludzie pisali wam w regilulaminie na 2016 rok ze w takiej formie 1/4szlag trafi. Nie trzeba było byc expertem zeby do tego dojść co mamy dzis.
Grzebanie co roku w klasach, zmiany itd, trzeba było zostawic regulamin z 2015 komu on przeszkadzał?
Zrobienie tylko 3 klas strett gdzie sa to najbardziej oblegane klasy dla ludu nie jest błędem jest mega błędem i strzelaniem sobie w kolano, od początku każdy to pisał.
Najliczniejsza klasa fwd turbo dostała diesla i n/a jeszcze na dokładkę. Kogo chcecie przyciągnąć na zawody? Przyjezdza zawodnik z fajnym autkiem n/a 2litry 230ps i każecie mu sie ścigać z autami 2-3razy mocniejszymi. Wiadomo ze drugi raz nie przyjedzie.
Brak 4 aut w klasie usunięcie klasy. Dlaczego co mnie obchodzi ze prócz mnie nikt sie nie pojawił, mam auto z danej klasy to jadę, jestem sam, jestem pierwszy z czasem 20s idę na pudło. Pochwale sie kumplom ze mam 1 miejsce, na następne zawody przyjadą i oni. W Czechach 1 klasa jest od 1 zawodnika.
Ludzie wyciągają fotel z auta zeby byc w dragu bo tam macie rozróżnienie - chora sytuacja.
Vag jeszcze tydzień przed zawodami dodatkowo dodał klase zeby wiecej chętnych było.
Organizacja 2 zawodów w jednym terminie
tez głupi pomysł - rozumiem ze nie da sie czasem zmienic terminów, ale ... Na vag wpisało sie 120 aut.
Zbyt drogie wpisowe na miejscu, w Czechach wpisowe na miejscu kosztuje 150koron za wjazd,300za zawodnika, razem 450koron, 75zl wychodzi. Płacisz jak jestes. Ja w zeszłym roku min 2 razy zapłciłem online, graty nie przyszły nie pojechałem.
To mozna porównać do łowienia ryb. Chcecie łowić ryby i wychodzicie z zalozenia ze wystarczy wypłynać na jezioro ryby same sie złowią, wętki ani przynęty nie potrzeba.