Pevo
Mon, 09 May 2016 - 22:28
Zawodnicy !
Trwa rejestracja na II rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 mili 2016.
Formularz rejestracyjny dostępny pod linkiem:
http://www.grandprix.scsclub.pl/index.php?...amp;id_zapisy=4Regulamin :
http://grandprix.scsclub.pl/download/REGULAMIN-GP2016.pdfZapraszamy na nasz oficjalny fanpage:
https://www.facebook.com/scsclubszczecinek/?fref=ts,
https://www.facebook.com/Grand-Prix-Polski-...27123787508995/Czekamy na Wasze zgłoszenia, czasu pozostało niewiele!
olozwirski
Tue, 10 May 2016 - 20:16
Ponawiam pytanie:
Regulamin w klasie outlaw:
"7.6.5 Kierowca zobowiązany jest do posiadania dokumentów do jakich czasów
oraz prędkości homologowana jest konstrukcja nośna"
Proszę mi wytłumaczyć łopatologicznie o jakich homologacjach rozmawiamy? Jakiego rodzaju dokumenty i przez kogo wydawane?
I jeszcze jedno, jak sie zawodnicy w klasie nie zbiorą to do której klasy wyższej jest dołączana profi fwd n/a?
I z związku z powyższym klasa outlaw jest gdzie dołączana?
I jeszcze ostatnie, jak z punktacja za sezon w przypadku braku pełnej klasy?
Do zobaczenia!
yogibaboo
Wed, 11 May 2016 - 10:02
Pierwsze pytanie twoje poprzedza punkt 7.6.4. Jeżeli konstrukcja wykonana jest w kraju, to musisz posiadać dokumenty certyfikat osoby która ja wykonała. Dobrze by było aby wiadomo wg czego( załacznik J, inne regulaminy FIA lub NHRA). Natomiast jeśli kupujesz coś poza granicami naszego kraju, to takie konstrukcje zazwyczaj mają taką dokumentację. Jednak podstawą jest dokument wykonania konstrukcji przez osobę wykwalifikowaną oraz gdzie została wykonana.
Dla FWD NA wyższą klasą jest FWD T. Klasa Outlaw jest klasą nie łączoną. o punktacji niepełnych klas mówi punkt 5.1.2
Pevo
Wed, 11 May 2016 - 17:14
Zawodnicy!
Rejestracja na II rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili trwa.
Link do formularza rejestracyjnego na II rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili:
http://www.grandprix.scsclub.pl/index.php?...amp;id_zapisy=4Jednocześnie informujemy, że zapisy on-line czynne będą do dnia 19.05.2016r. do północy. Tych którzy nie zdążą wysłać zgłoszenia on-line zapraszamy do zapisów w dniu imprezy na miejscu.
Wyścigi równoległe na ¼ mili – 100zł/auto lub moto do dnia 19.05.2016r., w dniu imprezy 150 zł/ auto lub moto.
Pevo
Sun, 15 May 2016 - 12:49
Zawodnicy!
Prosimy zapoznać się z regulaminem uzupełniającym do II rundy FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili :
http://grandprix.scsclub.pl/download/REGUL...y-GP-Polski.pdfProsimy również o czytanie regulaminu głównego FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili:
http://grandprix.scsclub.pl/download/REGULAMIN-GP2016.pdfLink do formularza rejestracyjnego na II rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili:
http://www.grandprix.scsclub.pl/index.php?...amp;id_zapisy=4Jednocześnie przypominamy, że zapisy on-line czynne będą do dnia 19.05.2016r. do północy. Tych którzy nie zdążą wysłać zgłoszenia on-line zapraszamy do zapisów w dniu imprezy na miejscu.
Wyścigi równoległe na ¼ mili – 100zł/auto lub moto do dnia 19.05.2016r., w dniu imprezy 150 zł/ auto lub moto.
Pevo
Tue, 17 May 2016 - 16:11
Przedstawiamy safety car, który będzie wspomagał nas podczas trwania II rundy FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili .
Nasi przyjaciele z DragFest będą z nami w najbliższą niedzielę w Białej Podlaskiej.
Wy również bądźcie z nami, ponieważ to niepowtarzalna okazja na zdobycie gadżetów oraz wejściówek na DRAG FEST 2016 "DragFest.LT " organizowanego przez DragFest !
Zapraszamy na @DRAG FEST 2016 "DragFest.LT" - my też tam będziemy!
Dajcie lajka na DragFest !
Odwiedźcie również www.dragfest.lt
Do zobaczenia w niedzielę !
Pevo
Thu, 19 May 2016 - 12:05
Przypominamy, że dziś jest ostatni dzień na zapisy on-line na II rudę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili:
http://grandprix.scsclub.pl/index.php?go=p...amp;id_zapisy=4
Przemek_speedbike
Sun, 22 May 2016 - 20:58
Czy był klej na 60FT? Nie mogłem być, a widzę niesamowite czasy 60ft i w ogóle kilka rekordów padło!
Drzewo
Mon, 23 May 2016 - 00:20
Ma ktoś wszystkie wyniki?
wujekwaldus
Mon, 23 May 2016 - 08:48
Zdarzało się że 60ft było mocno naciągnięte czasami przez błąd pomiaru.
Ja dla przykładu raz miałem 60ft 1.2s (M6 f13, seria) co dało ET na poziomie 11.3s
Kolega z Golfa 7R 400hp też raz miał 60ft 1.2s i Et na poziomie 11.5s
Cudny to już mu ET popłynął z 10.9s i 60ft 1.2s.
Najbardziej smutny może być moj kolega z 997 Turbo 600hp, który prawdopodobnie w pierwszym pomiarze też miał zwalone 60ft i wyszło mu 10.5s ET przez co została mu zmieniona klasa na pro awd i nie dostał się do finału (w następnych przejazdach już robił 11.5-11.6)
Także oprócz bardzo fajnej organizacji i atmosfery - pomiary z du*y.
Ciekawe ile padło takich rekordów przez niewłaściwy pomiar, którego nikt nie kwestionował... (w ogóle w historii 1/4 mili)
u mnie oprócz tego jednorazowego wyskoku z 11.3,
pomiary pokrywały się z tym co pokazywał RL, best na RL tego dnia 12.2, natomiast na zawodach 12.1
Fawor
Mon, 23 May 2016 - 08:53
ojoj...czyżby całe zawody pod kątem wyników do zakwestionowania?
lukfk
Mon, 23 May 2016 - 09:25
No to jak chłopaki z steet rwd,robili 1,2 60ft to chyba nareszcie doczekaliśmy się w Polsce toru na miarę Santa Pod :-)
A tak na poważnie to podobna sytuacja była w zeszłym sezonie w Czechach na ostatnich zawodach w Hoskovicach ,tylko że tam przez źle ustawione fotokomórki były czasy o sekundę gorsze, i zostało to szybko zgłoszone ,że czasy z RL i z logów nie pokrywają się dość mocno z pomiarem...
yogibaboo
Mon, 23 May 2016 - 10:22
To prawda, niestety prawy tor coś nawalał, natomiast prośba jeśli macie RL, to zgłaszajcie to do człowieka od pomiarów, który zawsze jest podany z imienia i nazwiska w regulaminie uzupełniającym na każdą z rund. Jeśli chodzi o RWD street, to pomiar tak czy siak nie wpłynął na wynik końcowy. Ale jeśli chodzi o prosiaka , to tak zastanowimy sie jak rozwiązać ten problem.
wujekwaldus
Mon, 23 May 2016 - 10:38
lewy tor też coś nawalał
(porsche 10.5 zrobiło na lewym torze z 60ft rownym 1.319).
ja tam nie miałem co zgłaszać, na RL na wykresie pokazywał 12.221 a na zawodach wyszło 12.179 to to żadna różnica
dokładnośc 10Hz po prostu i błąd pomiaru.
RobinV6
Mon, 23 May 2016 - 11:46
U mnie wynik 9,725 został zakwestionowany a oto dane z RL
Wiem, że nie zmieniłoby to kolejności w kwalifikacjach ale mogłby pomóc w ustawieniu setupu na finały.
Myślę, że najwyższy czas coś zmienić w pomiarach, bo bez poprawnych danych takich jak 60ft 1/8 1/4 i prędkości zawsze będzie można się przyczepić już nie wspominając o braku możliwości ustawienia sobie samochodu pod daną nawierzchnie i warunki.
VIP
Mon, 23 May 2016 - 13:36
Witam wszystkich :-)
Skoro moje auto zostało już wywołane, to rzucę kilka słów.
Zrobiłem trzy przejazdy.
1 przejazd ( lewy tor )
10.55s
60ft 1.31
209km/h
Dane z RL
0-100 3.5
100-200 7.0
1/4 11.3
2 przejazd ( lewy tor )
11.29
60ft 1.92
209km/h
Dane z RL
0-100 3.6
100-200 7.6
1/4 - nie pamietam
3 przejazd miałem najgorszy 11.5s, mimo iż wg mnie był lepszy niż II ( który sam zwaliłem ) - (prawy tor)
Ogólnie impreza fajna. Fajnie było poznać kilka osób, których projekty oglądało kiedyś z zaciekawieniem na forum :-)
Jedyne co było irytujące to dość długi czas oczekiwania miedzy pierwszym a drugim przejazdem bo trwał ponad 2h.
Reasumując... do zobaczenia na A2 pod Berlinem ;-)
wujekwaldus
Mon, 23 May 2016 - 14:27
CYTAT(VIP @ Mon, 23 May 2016 - 13:36)
Jedyne co było irytujące to dość długi czas oczekiwania miedzy pierwszym a drugim przejazdem bo trwał ponad 2h.
O to to, znacznie lepsze moim zdaniem było by zrobienie 3 przejazdów od razu, czyli, robisz przejazd, wracasz, ustawiasz sie ponownie i kolejny, potem z głowy można sobie iśc na pizze albo cokolwiek a nie czekać na swoją kolej ktora nie wiadomo kiedy będzie.
A Apropo pizzy to też nie był by zły pomysł... jedna ekipa zamówiła i miałem wielkiego smaaaka
Taka sugestia z mojej strony.
Mar-Tec
Mon, 23 May 2016 - 14:30
Sa gdzies juz oficjalne czasy. Tabelka?
specu
Mon, 23 May 2016 - 19:05
CYTAT(wujekwaldus @ Mon, 23 May 2016 - 14:27)
O to to, znacznie lepsze moim zdaniem było by zrobienie 3 przejazdów od razu, czyli, robisz przejazd, wracasz, ustawiasz sie ponownie i kolejny, potem z głowy można sobie iśc na pizze albo cokolwiek a nie czekać na swoją kolej ktora nie wiadomo kiedy będzie.
A Apropo pizzy to też nie był by zły pomysł... jedna ekipa zamówiła i miałem wielkiego smaaaka
Taka sugestia z mojej strony.
Trzeba było przyjść, a nie gadać , że w domu kobieta Ci obiad zrobi. Fajnie było Cię poznać i jechac razem. Nasze maszyny idą co do centymetra tak samo
Ps. mam automat w ręce 12,14 , 12,14 , 12,14 , 12,15
wujekwaldus
Mon, 23 May 2016 - 19:18
CYTAT(specu @ Mon, 23 May 2016 - 19:05)
Trzeba było przyjść, a nie gadać , że w domu kobieta Ci obiad zrobi. Fajnie było Cię poznać i jechac razem. Nasze maszyny idą co do centymetra tak samo
Ps. mam automat w ręce 12,14 , 12,14 , 12,14 , 12,15
hehe no wzajenie! na ćwiarteczkę jesteś o piczy kłak szybszy, a powtarzalność czasów w Twoich przejazdach świadczy już o duuużym doświadczeniu w temacie i umiejętnościach
Wzajemnie - fajnie było poznać, teraz już wiem jakie twarze kryją się pod niektórymi nickami z RacingForum
cowboy
Mon, 23 May 2016 - 19:58
CYTAT(specu @ Mon, 23 May 2016 - 19:05)
mam automat w ręce 12,14 , 12,14 , 12,14 , 12,15
az niewiarygodne zeby niemal identyczne 4xET zrobić
olozwirski
Mon, 23 May 2016 - 23:20
Widziałem ciekawe kwiatki, czasami na prawym torze pokazywało czas reakcji kompletnie z dupy, samochody ewidentnie ruszają razem i lewy tor reakcja 0.4 a prawy 3+. Tak na oko to nie wpływało to na wyniki ale coś się krzaczy.
A impreza ogólnie pozytywnie!
Przemek_speedbike
Tue, 24 May 2016 - 09:08
Ten sport jak każdy inny potrzebuje uczciwego sędziowania, bez niego traci sens. Można na taką wpadkę przymknąć oko bo generalnie nie rzutuje na wynik zawodów, ale jeśli chodzi o rekordy te osobiste a tym bardziej krajowe to sprawa się już komplikuje i nie powinny pozostawać takie niedomówienia.
yogibaboo
Tue, 24 May 2016 - 09:19
Ten sport potrzebuje sprawdzonego sprzętu, sędzia nie ma wpływu na błędy elektroniki i to bezwzględnie trzeba poprawić
KKrzysztof
Tue, 24 May 2016 - 20:42
impreza jak zawsze super, bawiłem się umęczyłem
zaliczyłem awarię samochodu
ogólnie 1000 km przejechało moje stare BMW
z przygodami
Było super, wielkie dzięki i oby tak dalej.
Co do awarii sprzętu to jestem przekonany, że następnym razem będzie lepiej
Pevo
Sun, 29 May 2016 - 21:10
Wyniki z II rundy FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 mili 2016, która odbyła się 22.05.2016 r. na lotnisku w Białej Podlaskiej
http://grandprix.scsclub.pl/download/Wyniki-II-runda.pdf
Lincoln e30ix
Mon, 30 May 2016 - 22:52
Tak na szybkiego klasa RWD, błędnie optymistycznie wyniki które pojawiły się tylko raz (widać już po RT):
1.miejsce 3przejazd
6.miejsce 2przejazd
7.miejsce 2przejazd
AmazingEvents
Mon, 27 Jun 2016 - 21:10
Zapraszamy do obejrzenia super relacji z imprezy
https://www.youtube.com/watch?v=H47tS0X1iyA
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.