Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: II runda FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 mili 2016
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Zloty, zawody, imprezy
Pevo
Zawodnicy !

Trwa rejestracja na II rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 mili 2016.
Formularz rejestracyjny dostępny pod linkiem: http://www.grandprix.scsclub.pl/index.php?...amp;id_zapisy=4
Regulamin : http://grandprix.scsclub.pl/download/REGULAMIN-GP2016.pdf

Zapraszamy na nasz oficjalny fanpage: https://www.facebook.com/scsclubszczecinek/?fref=ts, https://www.facebook.com/Grand-Prix-Polski-...27123787508995/

Czekamy na Wasze zgłoszenia, czasu pozostało niewiele!


olozwirski
Ponawiam pytanie:
Regulamin w klasie outlaw:
"7.6.5 Kierowca zobowiązany jest do posiadania dokumentów do jakich czasów
oraz prędkości homologowana jest konstrukcja nośna"
Proszę mi wytłumaczyć łopatologicznie o jakich homologacjach rozmawiamy? Jakiego rodzaju dokumenty i przez kogo wydawane?

I jeszcze jedno, jak sie zawodnicy w klasie nie zbiorą to do której klasy wyższej jest dołączana profi fwd n/a?
I z związku z powyższym klasa outlaw jest gdzie dołączana?
I jeszcze ostatnie, jak z punktacja za sezon w przypadku braku pełnej klasy?

Do zobaczenia!

yogibaboo
Pierwsze pytanie twoje poprzedza punkt 7.6.4. Jeżeli konstrukcja wykonana jest w kraju, to musisz posiadać dokumenty certyfikat osoby która ja wykonała. Dobrze by było aby wiadomo wg czego( załacznik J, inne regulaminy FIA lub NHRA). Natomiast jeśli kupujesz coś poza granicami naszego kraju, to takie konstrukcje zazwyczaj mają taką dokumentację. Jednak podstawą jest dokument wykonania konstrukcji przez osobę wykwalifikowaną oraz gdzie została wykonana.
Dla FWD NA wyższą klasą jest FWD T. Klasa Outlaw jest klasą nie łączoną. o punktacji niepełnych klas mówi punkt 5.1.2
Pevo
Zawodnicy!
Rejestracja na II rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili trwa.
Link do formularza rejestracyjnego na II rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili: http://www.grandprix.scsclub.pl/index.php?...amp;id_zapisy=4
Jednocześnie informujemy, że zapisy on-line czynne będą do dnia 19.05.2016r. do północy. Tych którzy nie zdążą wysłać zgłoszenia on-line zapraszamy do zapisów w dniu imprezy na miejscu.
Wyścigi równoległe na ¼ mili – 100zł/auto lub moto do dnia 19.05.2016r., w dniu imprezy 150 zł/ auto lub moto.

Pevo
Zawodnicy!
Prosimy zapoznać się z regulaminem uzupełniającym do II rundy FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili :
http://grandprix.scsclub.pl/download/REGUL...y-GP-Polski.pdf
Prosimy również o czytanie regulaminu głównego FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili:
http://grandprix.scsclub.pl/download/REGULAMIN-GP2016.pdf
Link do formularza rejestracyjnego na II rundę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili: http://www.grandprix.scsclub.pl/index.php?...amp;id_zapisy=4
Jednocześnie przypominamy, że zapisy on-line czynne będą do dnia 19.05.2016r. do północy. Tych którzy nie zdążą wysłać zgłoszenia on-line zapraszamy do zapisów w dniu imprezy na miejscu.
Wyścigi równoległe na ¼ mili – 100zł/auto lub moto do dnia 19.05.2016r., w dniu imprezy 150 zł/ auto lub moto.
Pevo
Przedstawiamy safety car, który będzie wspomagał nas podczas trwania II rundy FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili .
Nasi przyjaciele z DragFest będą z nami w najbliższą niedzielę w Białej Podlaskiej.
Wy również bądźcie z nami, ponieważ to niepowtarzalna okazja na zdobycie gadżetów oraz wejściówek na DRAG FEST 2016 "DragFest.LT " organizowanego przez DragFest !
Zapraszamy na @DRAG FEST 2016 "DragFest.LT" - my też tam będziemy!
Dajcie lajka na DragFest !
Odwiedźcie również www.dragfest.lt
Do zobaczenia w niedzielę !



Pevo

Przypominamy, że dziś jest ostatni dzień na zapisy on-line na II rudę FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 Mili:
http://grandprix.scsclub.pl/index.php?go=p...amp;id_zapisy=4
Przemek_speedbike
Czy był klej na 60FT? Nie mogłem być, a widzę niesamowite czasy 60ft i w ogóle kilka rekordów padło!
Drzewo
Ma ktoś wszystkie wyniki?
wujekwaldus
Zdarzało się że 60ft było mocno naciągnięte czasami przez błąd pomiaru.
Ja dla przykładu raz miałem 60ft 1.2s (M6 f13, seria) co dało ET na poziomie 11.3s
Kolega z Golfa 7R 400hp też raz miał 60ft 1.2s i Et na poziomie 11.5s
Cudny to już mu ET popłynął z 10.9s i 60ft 1.2s.
Najbardziej smutny może być moj kolega z 997 Turbo 600hp, który prawdopodobnie w pierwszym pomiarze też miał zwalone 60ft i wyszło mu 10.5s ET przez co została mu zmieniona klasa na pro awd i nie dostał się do finału (w następnych przejazdach już robił 11.5-11.6)

Także oprócz bardzo fajnej organizacji i atmosfery - pomiary z du*y.

Ciekawe ile padło takich rekordów przez niewłaściwy pomiar, którego nikt nie kwestionował... (w ogóle w historii 1/4 mili)

u mnie oprócz tego jednorazowego wyskoku z 11.3,
pomiary pokrywały się z tym co pokazywał RL, best na RL tego dnia 12.2, natomiast na zawodach 12.1
Fawor
ojoj...czyżby całe zawody pod kątem wyników do zakwestionowania? smile.gif
lukfk
No to jak chłopaki z steet rwd,robili 1,2 60ft to chyba nareszcie doczekaliśmy się w Polsce toru na miarę Santa Pod :-)

A tak na poważnie to podobna sytuacja była w zeszłym sezonie w Czechach na ostatnich zawodach w Hoskovicach ,tylko że tam przez źle ustawione fotokomórki były czasy o sekundę gorsze, i zostało to szybko zgłoszone ,że czasy z RL i z logów nie pokrywają się dość mocno z pomiarem...
yogibaboo
To prawda, niestety prawy tor coś nawalał, natomiast prośba jeśli macie RL, to zgłaszajcie to do człowieka od pomiarów, który zawsze jest podany z imienia i nazwiska w regulaminie uzupełniającym na każdą z rund. Jeśli chodzi o RWD street, to pomiar tak czy siak nie wpłynął na wynik końcowy. Ale jeśli chodzi o prosiaka , to tak zastanowimy sie jak rozwiązać ten problem.
wujekwaldus
lewy tor też coś nawalał
(porsche 10.5 zrobiło na lewym torze z 60ft rownym 1.319).

ja tam nie miałem co zgłaszać, na RL na wykresie pokazywał 12.221 a na zawodach wyszło 12.179 to to żadna różnica wink.gif dokładnośc 10Hz po prostu i błąd pomiaru.


RobinV6
U mnie wynik 9,725 został zakwestionowany a oto dane z RL



Wiem, że nie zmieniłoby to kolejności w kwalifikacjach ale mogłby pomóc w ustawieniu setupu na finały.

Myślę, że najwyższy czas coś zmienić w pomiarach, bo bez poprawnych danych takich jak 60ft 1/8 1/4 i prędkości zawsze będzie można się przyczepić już nie wspominając o braku możliwości ustawienia sobie samochodu pod daną nawierzchnie i warunki.
VIP
Witam wszystkich :-)


Skoro moje auto zostało już wywołane, to rzucę kilka słów.

Zrobiłem trzy przejazdy.

1 przejazd ( lewy tor )

10.55s
60ft 1.31
209km/h

Dane z RL

0-100 3.5
100-200 7.0
1/4 11.3

2 przejazd ( lewy tor )

11.29
60ft 1.92
209km/h

Dane z RL

0-100 3.6
100-200 7.6
1/4 - nie pamietam

3 przejazd miałem najgorszy 11.5s, mimo iż wg mnie był lepszy niż II ( który sam zwaliłem ) - (prawy tor)

Ogólnie impreza fajna. Fajnie było poznać kilka osób, których projekty oglądało kiedyś z zaciekawieniem na forum :-)

Jedyne co było irytujące to dość długi czas oczekiwania miedzy pierwszym a drugim przejazdem bo trwał ponad 2h.


Reasumując... do zobaczenia na A2 pod Berlinem ;-)
wujekwaldus
CYTAT(VIP @ Mon, 23 May 2016 - 13:36) *
Jedyne co było irytujące to dość długi czas oczekiwania miedzy pierwszym a drugim przejazdem bo trwał ponad 2h.


O to to, znacznie lepsze moim zdaniem było by zrobienie 3 przejazdów od razu, czyli, robisz przejazd, wracasz, ustawiasz sie ponownie i kolejny, potem z głowy można sobie iśc na pizze albo cokolwiek a nie czekać na swoją kolej ktora nie wiadomo kiedy będzie.

A Apropo pizzy to też nie był by zły pomysł... jedna ekipa zamówiła i miałem wielkiego smaaaka wink.gif

Taka sugestia z mojej strony.

Mar-Tec
Sa gdzies juz oficjalne czasy. Tabelka?
specu
CYTAT(wujekwaldus @ Mon, 23 May 2016 - 14:27) *
O to to, znacznie lepsze moim zdaniem było by zrobienie 3 przejazdów od razu, czyli, robisz przejazd, wracasz, ustawiasz sie ponownie i kolejny, potem z głowy można sobie iśc na pizze albo cokolwiek a nie czekać na swoją kolej ktora nie wiadomo kiedy będzie.

A Apropo pizzy to też nie był by zły pomysł... jedna ekipa zamówiła i miałem wielkiego smaaaka wink.gif

Taka sugestia z mojej strony.



Trzeba było przyjść, a nie gadać , że w domu kobieta Ci obiad zrobi. Fajnie było Cię poznać i jechac razem. Nasze maszyny idą co do centymetra tak samo smile.gif

Ps. mam automat w ręce 12,14 , 12,14 , 12,14 , 12,15 wink.gif
wujekwaldus
CYTAT(specu @ Mon, 23 May 2016 - 19:05) *
Trzeba było przyjść, a nie gadać , że w domu kobieta Ci obiad zrobi. Fajnie było Cię poznać i jechac razem. Nasze maszyny idą co do centymetra tak samo smile.gif

Ps. mam automat w ręce 12,14 , 12,14 , 12,14 , 12,15 wink.gif


hehe no wzajenie! na ćwiarteczkę jesteś o piczy kłak szybszy, a powtarzalność czasów w Twoich przejazdach świadczy już o duuużym doświadczeniu w temacie i umiejętnościach wink.gif
Wzajemnie - fajnie było poznać, teraz już wiem jakie twarze kryją się pod niektórymi nickami z RacingForum smile.gif
cowboy
CYTAT(specu @ Mon, 23 May 2016 - 19:05) *
mam automat w ręce 12,14 , 12,14 , 12,14 , 12,15 wink.gif


rolleyes.gif
az niewiarygodne zeby niemal identyczne 4xET zrobić wink.gif
olozwirski
Widziałem ciekawe kwiatki, czasami na prawym torze pokazywało czas reakcji kompletnie z dupy, samochody ewidentnie ruszają razem i lewy tor reakcja 0.4 a prawy 3+. Tak na oko to nie wpływało to na wyniki ale coś się krzaczy.
A impreza ogólnie pozytywnie!
Przemek_speedbike
Ten sport jak każdy inny potrzebuje uczciwego sędziowania, bez niego traci sens. Można na taką wpadkę przymknąć oko bo generalnie nie rzutuje na wynik zawodów, ale jeśli chodzi o rekordy te osobiste a tym bardziej krajowe to sprawa się już komplikuje i nie powinny pozostawać takie niedomówienia.
yogibaboo
Ten sport potrzebuje sprawdzonego sprzętu, sędzia nie ma wpływu na błędy elektroniki i to bezwzględnie trzeba poprawić
KKrzysztof
impreza jak zawsze super, bawiłem się umęczyłem smile.gif zaliczyłem awarię samochodu smile.gif ogólnie 1000 km przejechało moje stare BMW smile.gif z przygodami

Było super, wielkie dzięki i oby tak dalej.

Co do awarii sprzętu to jestem przekonany, że następnym razem będzie lepiej smile.gif
Pevo


Wyniki z II rundy FMIC.PL Grand Prix Polski 1/4 mili 2016, która odbyła się 22.05.2016 r. na lotnisku w Białej Podlaskiej
http://grandprix.scsclub.pl/download/Wyniki-II-runda.pdf
Lincoln e30ix
Tak na szybkiego klasa RWD, błędnie optymistycznie wyniki które pojawiły się tylko raz (widać już po RT):

1.miejsce 3przejazd
6.miejsce 2przejazd
7.miejsce 2przejazd
AmazingEvents
Zapraszamy do obejrzenia super relacji z imprezy smile.gif
https://www.youtube.com/watch?v=H47tS0X1iyA
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.