Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: X25XE stalowa uszczelka z 2.6
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
strus
Montowal ktos uszczelke z 2.6 do 2.5? Roznica to 1mm na cylindrze, za to z 2.6 jest ciensza no i jest stalowa. Kanaly wygladaja tak samo.
strus
A wiec postanowilem przymierzyc i wyglada na to ze bedzi epasowac.



Mjecio
bedzie, pisalem ci wink.gif
strus
CYTAT(Mjecio @ Thu, 28 Apr 2016 - 22:28) *
bedzie, pisalem ci wink.gif


Nie wszystkich z forum kojarze na Facebook'u wink.gif
KIN4
Wiem, że odgrzewam kotleta...ale w końcu nie takiego starego.
Powiedz mi proszę, czy ostatecznie zastosowałeś owe uszczelki? Jakie wrażenia, brak kolizji ? Jak rozumiem cel, który Tobą kierował to zwiększenie kompresji, czy może też trwałość (uszczelek) ?
Sam za chwilę będę zwalał głowice z silnika z 99' z przelotem 160tys km i zastanawiam się nad dalszymi krokami ( pomijając planowanie i uszczelniacze, na montaż czekają też wałki z 3.0)- silnik kilka lat nie odpalany, więc i pompa oleju i parę innych spraw do przeglądu mnie czeka. Dzięki z góry za opis wyników.
strus
CYTAT(KIN4 @ Mon, 27 Feb 2017 - 09:34) *
Wiem, że odgrzewam kotleta...ale w końcu nie takiego starego.
Powiedz mi proszę, czy ostatecznie zastosowałeś owe uszczelki? Jakie wrażenia, brak kolizji ? Jak rozumiem cel, który Tobą kierował to zwiększenie kompresji, czy może też trwałość (uszczelek) ?
Sam za chwilę będę zwalał głowice z silnika z 99' z przelotem 160tys km i zastanawiam się nad dalszymi krokami ( pomijając planowanie i uszczelniacze, na montaż czekają też wałki z 3.0)- silnik kilka lat nie odpalany, więc i pompa oleju i parę innych spraw do przeglądu mnie czeka. Dzięki z góry za opis wyników.


Tak, zlozylem na uszczelkach z 2.6 jak narazie zrobilem 120km przez ostatnie dwa dni i jest ok. Chodzilo o to ze stalowe sa chyba trwalsze, auto z powodu uszkodzonej wtyczki czujnika zagotowalo sie dwa razy, ale wszystko ok.
KIN4
Dziękuję za odpowiedź. Szkoda, że tak krótko testujesz, bo w sumie zastanawiam się jak silnik z przelotem jak mój zniesie wzrost kompresji....niby nikły ale jednak. Za miesiąc jak coś zapytam tutaj lub na PW jak Twój x25xe się sprawuje...dopiero za miesiąc planuję rozbiórkę swojego i zbieram cenne porady smile.gif .
strus
CYTAT(KIN4 @ Tue, 28 Feb 2017 - 19:44) *
Dziękuję za odpowiedź. Szkoda, że tak krótko testujesz, bo w sumie zastanawiam się jak silnik z przelotem jak mój zniesie wzrost kompresji....niby nikły ale jednak. Za miesiąc jak coś zapytam tutaj lub na PW jak Twój x25xe się sprawuje...dopiero za miesiąc planuję rozbiórkę swojego i zbieram cenne porady smile.gif .


Chodzi Ci pewnie o stopien sprezania bo uszczelka jest ciensza, ale nie zmieni sie on znacznie.
badboy2673
Witam. Zmieni sie stopien sprezania bo roznica w uszczelkach jest duza zwykla ma 1.2mm a stalowa 0.6mm reszte trzeba policzyc o ile sie zmieni. Zeby bylo jak w ori 2 uszczelki stalowe trzeba zastosowac
strus
CYTAT(badboy2673 @ Fri, 24 Mar 2017 - 14:16) *
Witam. Zmieni sie stopien sprezania bo roznica w uszczelkach jest duza zwykla ma 1.2mm a stalowa 0.6mm reszte trzeba policzyc o ile sie zmieni. Zeby bylo jak w ori 2 uszczelki stalowe trzeba zastosowac


Wtedy odprezysz troszke, bo srednica cylindra w 2.6 to 84mm, a w 2.5 to 83mm. No i stalowa pewnie mniej sie ugniecie.
Porszak
a uszczelki to co, takie sa twarde, ze pod srubami nie siadaja???
wcale nie zdziwie sie jesli ten motor faktyczny stopien sprezania ma mniejszy niz deklaruje producent (jesli glowica nigdy nie byla planowana). ja tak mialem tyle ze w R4.
a zmiana st. sprezania o 0,2-0,3 to jest nic (w nie bardzo mocno modzonym silnku).
wychodzi ok 3cm3 roznicy w uszczelkach, a w st sprezania ok. 0.5-0.6 wiecej, ale to tak bardzo luzno liczone
badboy2673
Oczywiscie ze siadaja ale nie o 0.6mm

strus
Dalikatne doprezenie napewno nie zaszkodzi. A beda to nieznaczne roznice.
KIN4
Cześć. Od ostatniego mojego pytania w temacie stalowej uszczelki x y26SE do X25XE minęło trochę czasu.
Mam nadzieję że nie wyprowadzę Cię z równowagi zadając po raz kolejny pytanie : jak się sprawuje Twój silnik po kolejnych miesiącach użytkowania tego rozwiązania? I jakiej firmy kupiłeś owe uszczelki?

Dopiero co skończyłem składanie wnętrza w mojej VB i dopiero teraz biorę się za silnik, stąd moje pytanie.
Aktualnie zaczynam na kartce spisywać zapotrzebowanie na wszelkiej maści uszczelnienia do tego silnika i skrzyni F23. (pytanie już zadałem w innym temacie GM - corner).

Czeka mnie jeszcze etap zmiany przewodów zasilających benzynowych - albo guma, albo miedź ( tutaj temat jeszcze rozkminiam ).

Pozdrawiam Marcin
strus
Jezdzi i ma sie dobrze. Malo tego, silnik sie trzy razy zagotowal (wtyczka nie laczyla i nie zwsze dzialal wentylator). Polecam ten zabieg ze stalowa uszczelka.
Mjecio
2.5 ktore zlozylem 2 lata temu na stalowych uszczelkach rowniez ma sie dobrze.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.