Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mocniejsze sprzęgło astra gsi
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
kuki_VU
Pacjent astra gsi rok czasu smigala z c25xe pod maską spięte z f18, płaskim zamachem i sprzęgłem c20xe
W tym tyg wsadzilismy 3.0 spięte z f20, garnkowy zamach c20xe, tarcza c20xe obita okładzina z kewlarem, docisk z Astry G 2.0T
Bylismy pewni że to zadziała a jednak sprzęgło się slizga :/ tak naprawdę można jedynie delikatnie jechać, dodanie gazu powoduje uslizg już przy 2000obr
Zebrać trochę zamach? 0,5mm wystarczy żeby docisk bardziej osiadł i zapewnił przyczepność?
harnas55
Na pewno ten docisk z AG pasuje dobrze? Tarcza zostala od płaskiego zamachu do garnka? I czy tarcze mierzyles przed i po obiciu kewlarem? Zdarzylo mi się, ze tarcza obita byla grubsza o 0,4 mm i sprzeglo slizgalo sie masakrycznie.
kuki_VU
A.plaskim siedzial swierzy Luk ale myslalem ze nie da rady z 3.0 i.stad pomysl na ten garnet z XE z dociskiem z Z20LET
Na "oko" siadl idealnie
strus
Skad mysl ze plaskie sprzelo z XE nie przeniesie V6? Widzilem uturbione XE gdzie przenosilo 380NM. Jak mmasz swierzeo LUKa to wrzucaj plaskie i jak zacznie sie slizac to dopiero sie martw no chyba ze w tym 3.0 naprawde bedzie dokoksowane.

Podsylam jeszcze link z modem sprzela 228mm
http://daewooforum.pl/temat73585.html
kuki_VU
Nie mowie ze plaskie kolo nie przeniesie ale.na garnek latwo.o.mocniejszy docisk od jakiegos turbo.
Chyba tak zrobimy ze wpadnie spowrotem plaskie z dociskiem.luka i ta tarcza z micniejsza okladzina
harnas55
A co za różnica czy płaskie czy garnek jeśli chodzi o wytrzymałość? Coś jest nie tak z tym zestawem co masz zamontowany, dlatego nie trzyma i tu szukałbym przyczyny.
kuki_VU
No napisalem ze zadna, tylko mialem docisk od 2.0T co siada na garnek stad przesiadka z plaskiego.
Mamy skrzynie z oknem rewizyjnym, zaraz wywalamy docisk, zbierzemy ok mm i zobaczymy jak to zadziala
harnas55
Zmierz grubość tarczy z ciekawości o ile będzie to możliwe, porównamy z oryginałem.
kuki_VU
Sprzeglo juz wyjete
Obijana tarcza ma 8mm
Wkladamy plaski z ta tarcza i zobaczymy ile wytrzyma
Mjecio
wg. mnie docisk garnek jest krzywy, zestaw pod plaskie kolo z kevlarem powinien dac rade, seria(nowy luk) poslizgiwal mi sie pod 3.0 seryjnym w dosyc lekkim aucie, zestaw ganek+dociskz20let+ kevlar trzymal zajebiscie pod 3.2 ok 320nm, dopoki nie rozerwalo tarczy sprzeglowej.
kuki_VU
Astra calkiem fajnie podaje smile.gif
kolektory rurowe 45mm, rownoleglosciowe portki 55mm dalej 60 na 2 tlumikach, sprzeglo delikatnie czuc przy ostrym palowaniu jakby uciaalo przy zmianie biegu ale moze sie tarcza dotrze i bedzie trzymac.
co do garnka cholera wie, docisk uzywka wiec moze byc roznie
strus
U Harnasia w 3.2 sprzeglo z XE przenosi 315NM z tego co wiem wiec wystarczy tylko obic tarcze kevlarem.
harnas55
I przypomnę, że mam seryjne sprzęgło sachs. Na semislickach startując z 2 biegu jest delikatny uślizg sprzęgła, ale po za tym znosi wszystko dzielnie.
kuki_VU
Tu mamy docisk Sachsa i tarcze z mocniejszymi okladzinami luka
Mjecio
to fakt ze docisk jak jest sachsa od c20xe jakis mocniejszy byl, w nexii c25xe znosi niebywale katusze, i skrzynie padaja, opony sie koncza a sprzeglo dziala.
kuki_VU
To by sie zgadzalo bo przelatal rok z c25 i skrzynia f18+ sie poddala a sprzeglo ani razu nie zawiodlo, teraz wlozylismy f20
strus
Ja mam docisk z tarcza Valeo, i teraz daliscie mi do myslenia bo znajomy ma na handel docisk Sachs.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.